2020-05-04, 23:48
Avstängd
Kedoxs avatar
Starkt av Sami att inte svepa en långhylsa nu
2020-05-04, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GasGlad
Men så jävla gött, då är det dags att rösta ut Mergims stjärngosse nästa vecka, eller tvärtom, båda funkar tack...
Ja tack, Lennie och Mergim ut
2020-05-04, 23:52
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Ny vecka = ny lista!

På tur att åka ur:

Jasmine
Frida
Mergim
Lennie
Sami

Bra lista!

Kommer sakna Jullan<3

Ps. Ni som säger att ni kommer sluta kolla liven. Om någon är seriös med det får ni gärna låna ut anv.namn och lösen i några dagar till mej:-)
2020-05-04, 23:54
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Alla som följer tråden gamla OG's vet att grodan älskar Sami. Den senaste tiden har jag dock fått mig en funderare. Är Sami den rätta vinnaren och varför? En vinnare för mig skall kunna visa äkta känslor och jävlar anamma. Både positiva och negativa. Varför känns Sami som en "lame duck"? Hans vänner har lämnat och han sitter tyst i båten. Han kunde vara bitsk mot Jullan men varför inte mot andra. Jassa har mycket mer känslor och kan verbalt dissa när hon är förbannad. T.o.m. Mergim visar det också öppet. Han skiter i andra och kör sitt race och skriker och gormar för han känner för det. Sami sitter tyst i båten och hoppas på vad, en vinst på en räkmacka? Var är känslorna för sina vänner. Fan visa vad du tycker, sätt ner foten var en man helt enkelt. De finns ju där så dissa de andra, jag vill se känslor för fasen inte en tyst flicka i ett hörn.
Saknar Jullan för hon lyfte programmet till något roligt och intressant.
Frog, som det Sami fan du vet att jag även är, är jag faktiskt beredd att hålla med dig här, och det är den delen av Sami som jag alltid har haft svårast för. Rent krasst är han inte den perfekta BB vinnaren och personlighetsmässigt såväl som underhållningsmässigt ligger han inte på topp om man jämför med andra säsongers färgstarka deltagare.

Han har ju en tendens till att vara för uttryckslös i sina känslor, både positivt och negativt som du säger vilket man kan störa sig enormt mycket på, och han kan även hamna i för negativa tankemönster, det märktes tydligt i relationen med Glasman.

Med det sagt finns det samtidigt ingen som jag ändå tycker förtjänar vinsten mer av årets deltagare och framförallt de som är kvar, av den anledningen att han ändå kört sitt race och i sina bästa stunder ändå bjudit mest på sig själv och varit förjävla underhållande när han gjort det. Tycker även han visat ödmjuka sidor vilket jag har också uppskattat.

Men hade absolut velat sett Julia i finalen med honom!
2020-05-04, 23:55
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Alltså BB måste ju fatta själva att dom inte kan ha det här röstningsystemet. Det är så jävla orättvist. Julia hade varit kvar idag 100% om det hade varit att rösta kvar. Nästa vecka kommer förmodligen Sami eller Jasmine, kanske till och med båda sitta nominerade och riskera att åka ut. Är det samma röstningsystem då så kommer Frida klara sig ytterligare en vecka. Det ska ALLTID vara att man ska få rösta kvar sin favorit, inte rösta ut. Nästa vecka hoppas jag på att alla sitter nominerade och att man får rösta kvar.

Ja tyvärr blev det Jullans fall. Skit! Orättvist och ovärdigt att Frida blir kvar.
Julia har bidragit med sååå mycket mer, både positivt och negativt samt att hon varit en månad längre i huset.

Men å andra sidan hade Amilia varit kvar om reglerna med att rösta kvar deltagare gällde då.
Martin hade ju inte direkt många fans men Amilia många haters
2020-05-04, 23:56
Medlem
Vill se Lennie på lyset någon gång. Bara hinkar P-max ju
2020-05-04, 23:56
Medlem
kermiths avatar
Nu är alltså Sami på G och festar när Jullan har lämnat. Luktar unken fisk för mig.
Inte OK Sami.
2020-05-04, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

Ja vad skrämmer han att halsa en eller två?
2020-05-04, 23:58
Medlem
Är inget fan av Jas, men ser mycket hellre henne i final med Lennie och Sami. Mergim ska inte ha finalplats.
2020-05-04, 23:58
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Helt ärligt tror jag att han inte litar på sig själv och vad som kan hända ombord på dimmans flygande matta 👀
2020-05-04, 23:59
Medlem
Citat:
Är inget fan av Jas, men ser mycket hellre henne i final med Lennie och Sami. Mergim ska inte ha finalplats.

+1
2020-05-05, 00:01
Medlem
Citat:
Håller med. Jag har sagt från början att jag tror på Sami, Lennie och Jasmine i final. Men är det samma röstningsystem nästa måndag så kommer hon åka och Frida kommer blir kvar ännu en vecka. Så sjukt orättvist att hon förmodligen kommer vara den sista kvinnliga deltagaren i huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in