2020-05-14, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Blir ju nyfiken när/var/hur du tänkt använda den? Eller är det för privat?

OnT: oj vad Sami blivit blåglittrig över nosen
Hahah jag vet inte. Känns bara som att en som älskar potatis mer än alla annat i livet borde äga en potatisdräkt? Kan väl vara en potatis på halloween eller något typ. Eller när jag går runt hemma ensam. Den lär komma till användning

Hahah sjuk Sami var på tävlingen igår. Så taskigt att han alltid får utsättas för den starka maten :/ men hade det varit någon annan hade det ju bara blivit ett jävla gnäll så förstår ändå varför han åker på det haha.
2020-05-14, 19:54
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=q0hyYWKXF0Q

det här är alltså låthelvetet mergim skrikit på hela säsongen
2020-05-14, 19:56
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah jag vet inte. Känns bara som att en som älskar potatis mer än alla annat i livet borde äga en potatisdräkt? Kan väl vara en potatis på halloween eller något typ. Eller när jag går runt hemma ensam. Den lär komma till användning

Hahah sjuk Sami var på tävlingen igår. Så taskigt att han alltid får utsättas för den starka maten :/ men hade det varit någon annan hade det ju bara blivit ett jävla gnäll så förstår ändå varför han åker på det haha.
Såklart en potatisälskare ska ha en sån dräkt. Minns nu att du skrivit om potatis tidigare

Det var inte lite skillnad på tävlingarna igår. Hade räckt med Samis uppdrag även utan nötterna för att det skulle vara värst av de fyra
2020-05-14, 19:56
Medlem
Citat:
Blir ju nyfiken när/var/hur du tänkt använda den? Eller är det för privat?

OnT: oj vad Sami blivit blåglittrig över nosen
Vem vill inte ha en potatisdräkt?

Ja, de tvångssminkade Sami. Gillar ändå att de har härligt tugg med varandra och skämtar om olika scenarion. Man får vara nöjd för det lilla. Har ju knappt tittat senaste veckorna så kanske tycker det här är toppen att titta på?
2020-05-14, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hoppas alla inser Jasmine har fått jättestort stöd sen Martin lämnade och en hel del är röster som hon nu tar från Sami. Lennie kommer sitta med alla Pink Room fansens röster medan Jasmine och Samis röster kommer delas tyvärr. Jag är iallafall inte supersäker på att han vinner även om oddsen har ändrats. Har fan en dålig känsla av att Lennie tar hem detta.

jassa tar inte en röst från sami var har du fått det ifrån?
2020-05-14, 19:58
Medlem
Har funderat lite på Lennie
Visst var det första kvällen han kom in som han hade "sex" med Amelia ?
Det stämmer inte riktigt med resten av hans vistelse
Var han dyngfull och släppte på alla spärrar då för han har ju varit väldigt återhållsam med alkohol annars .
Det där hoppandet han håller på med känns ju också helt märkligt .
Sen kan ju han och Mergim tjata om "storebror o lillebror " hur mycket som helst men deras relation skriker ju Brokeback mountain...
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Är Lennie poppis fortfarande? Bland vilka grupper?

Faktum är att jag ser inte alls så värst mycket kommentarer om Lennie. Vilka grupper kan det vara tro så man kan få en hint om hur han ligger till? På Fejjan är det väldigt mycket om Mergim. Folk är rätt trötta på honom nu!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hoppas alla inser Jasmine har fått jättestort stöd sen Martin lämnade och en hel del är röster som hon nu tar från Sami. Lennie kommer sitta med alla Pink Room fansens röster medan Jasmine och Samis röster kommer delas tyvärr. Jag är iallafall inte supersäker på att han vinner även om oddsen har ändrats. Har fan en dålig känsla av att Lennie tar hem detta.
Så behöver det inte vara, men det kommer bli fittjämnt ifall mergim åker, åker jasse så är segern samis till 100% så allt hänger på just detta. vet inte varför samis odds gått ner o lennies upp, vad har ändrats lixom
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Då har du inte sett Amilias live från igår? Fy fan vad obehagligt Lisa var. Är säker på att Amilia bad henne jobba ögon bara för att håna henne men Lisa tror att hon är snygg.

Ja, jag vill också ha en sådan. Älskar allt med märkliga utklädande att göra.
Nej, missade det. Har blockat Amilia på Instagram för hon dök upp i mitt flöde hela tiden och jag blev bara irriterad haha. Gick in idag bara för att någon skrev att hon snackade skit om Jasmine och min nyfikna ådra tog över kan verkligen tänka mig detta dock. Hon förstår ju verkligen inte när folk driver med henne haha. Hon kan vara väldigt obehaglig faktiskt, mest för att hon inte förstår sociala koder.

Jag med. Och jag älskar potatis. Kan knappast bli bättre.
Medlem
Big brother supportergruppens omröstningar har haft rätt VARJE VECKA om vem som åker ut. Denna gången har Mergim överlägset minst röstningar och Sami överlägset flest. Skulle bli fruktansvärt förvånad om inte Mergim åker imorrn samt att Sami inte skulle vinna hela BB 2020.

Även om man lägger ihop mergims och lennies röster tillsammans så har Sami fortfarande 50% fler röster om vem man kommer rösta på i finalen. Ni behöver inte ens oroa er, tro mig, Sami kommer vinna.
2020-05-14, 19:59
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vem vill inte ha en potatisdräkt?

Ja, de tvångssminkade Sami. Gillar ändå att de har härligt tugg med varandra och skämtar om olika scenarion. Man får vara nöjd för det lilla. Har ju knappt tittat senaste veckorna så kanske tycker det här är toppen att titta på?
haha, nej varför inte egentligen. Perfekt dagar man känner sig som en säck potatis Blev sugen på en också nu..

Jaha, han sminkade inte det där själv. Tycker det varit överlag bra stämning när jag kollat lite mer senaste dagarna igen. Det ska gänget ha lite cred för ändå (om jag tillfälligt glömmer alla skrik och tjat om hoodies och om de är finalister..)
2020-05-14, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jassa tar inte en röst från sami var har du fått det ifrån?
Jasmine har fått en hel del av Samis fans på sin sida nu. Folk som innan skrivit ”Heja Sami” skriver nu ”Heja Jasmine”. Kollade igenom BBs inlägg om röstningen och kände igen vissa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in