2020-05-06, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Konstigt att Glasman hänger med Amilia
Bjöd väl över henne på fyllan. De bor ju i princip grannar. (Lilla Essingen).
2020-05-06, 01:28
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Bjöd väl över henne på fyllan. De bor ju i princip grannar. (Lilla Essingen).

Men suck why... har inte glasman lärt dig att hon kommer snacka skit om både Julia och honom imorgon. Det såg vi ju i huset
2020-05-06, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havrepuff
Fattar inte att Glasman är ok med att han och julia ska umgås med Amilia.

Det fattar jag! Folk har fått dödshot, det är inte riktigt att leka med! Självklart bör de alla hjälpas åt för att tona ner hela hatbilden, vilket enklast görs genom att visa utåt att man är fine med varandra.

Förhoppningsvis kan både Julia och Glasman säga några kloka ord till Amilia också så att hon äntligen börjar tona ner sig lite själv i skitsnackandet.
2020-05-06, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Men suck why... har inte glasman lärt dig att hon kommer snacka skit om både Julia och honom imorgon. Det såg vi ju i huset

Verkar inte som det, om det är någon deltagarna inte ska hänga med så är det Amilia som oavsett vad hon gör så har hon rätt
Anty verkar helt ärligt vara precis som Amilia dock försöker hon dölja det framför kameran för att verka ”snäll”
2020-05-06, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Det fattar jag! Folk har fått dödshot, det är inte riktigt att leka med! Självklart bör de alla hjälpas åt för att tona ner hela hatbilden, vilket enklast görs genom att visa utåt att man är fine med varandra.

Förhoppningsvis kan både Julia och Glasman säga några kloka ord till Amilia också så att hon äntligen börjar tona ner sig lite själv i skitsnackandet.

Att prata med Amilia är som att prata med en vägg, hon skulle helt enkelt inte bry sig ett skit
2020-05-06, 01:42
Medlem
Malins intervju med bästa Julia:

https://tv4play.se/program/big-brother-sverige/12613112

Lite av Julias tid i huset:

https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/12613163
Senast redigerad av Doiten 2020-05-06 kl. 01:56.
2020-05-06, 01:50
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Ska Glasman göra Julia till Alkis nu eller? Han har ju suttit och supit på riche varje dag sen han åkte ut typ. Nu såg jag på Julias instastory att dom sitter där igen. Hur har snubben råd? Riche är inte direkt billigt. Man sitter inte där varje dag om man inte har deg om man säger så.
Han har sagt att han lägger ca 20k i månaden på Riche. Så nog har han deg!
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är det bara jag eller har Lennie en underliggande irriterande ton mot Sami?
Tycker han verkligen kan ha det ibland faktiskt. Lennie tenderar att se lite lobotomerad ut i största allmänhet, men ibland låter han kort i tonen gentemot Sami eller kollar underligt på honom med rynkad panna. Får inte riktigt ihop det med att de verkar umgås väl ibland.
2020-05-06, 02:02
Medlem
kermiths avatar
Log Enterprise Super Hero i galaxen vintergatan.
År 2020.

Börjar florera nya myter att Sami skulle börjar tappa eller liknande imbecilla kommentarer. Bettingsajterna har dessutom ytterligare sänkt hans odds vilket visar raka motsatsen. Ni som använder er del av hjärnan som fortfarande fungerar efter alla dessa veckor av liven av Vilse i Pannkakan, kasta av er smörjan som vissa kastar ur sig. Tråden är till 80% Rainbow och Samivänliga. Så bara låt det rinna av er.

Jullan rök inte för att Frida skulle ha någon hemlig fanbase som ur tomma intet plötsligt skulle flyta upp. Hade omröstningen varit att rösta på den du vill ha kvar skulle Jullan ta det med hästlängder, det inser t.o.m. hardcore pink room fans. Nu blev det tvärtom och vi splittrade oss själva. Tråden besöks till och från av 25k + läsare. Två Discordgrupper hade också split vote. BB supporter gruppen var också väldigt splittrad. Hon fick negativa röster att hamna till Fridas fördel. Sad but true.

Hela den här sagan har sin början i den sämsta castingen i BBs historia. Man hade endast 3000 sökande, det är egentligen extremt lite. Att sedan pricka rätt och välja riktigt svagsinta deltagare är ett bevis eller ett dåligt skämt. Den här känslan fick jag redan efter pojkens första utbrott. Ett rött kort hade varit på sin plats direkt för att statuera exempel. Men produktionen lät det fortgå. Under hela perioden har samtliga deltagare rent ut skitit i att följa enkla regler utan bestraffning. Det kommer en röst i högtalarna lite då och då med varningar om regelbrott men utan några som helst konsekvenser. Det enda som har hänt är att Martin och Jassa vid ett tillfälle blev autonominerade.

Pojken har kunnat köra sitt eget race och har även fått onormalt med favorisering och särbehandling med produktionens goda minne. Han har i princip haft en direktlinje till mamsen och papsen.
Hur kan det ha blivit så? Vem vet egentligen, men Corona har väl spelat stor roll då man inte kan ta in nya ansikten och då kan man heller inte slänga ut någon som borde ha åkt för längesedan. Pojken har förstört inte bara för oss tittare utan även för deltagarna som hela tiden måste trippa på tå för att inte uppröra pojken. De själva klev in i huset för att få en schysst upplevelse men de måste lägga tid på pojken och själva hålla tillbaka. Trist med den här utvecklingen.

Frida kommer aldrig för mig att ens räknas som BB deltagare, det känns som om att hon är ny hela tiden och hennes bitterhet över Rainbow gav till slut en revansch genom att skicka hem en av BB historiens mest sköna och mustiga deltagare. Jag har inte förstått hur viktig hon egentligen var först efter att ha lämnat.
Det är en gravlik tomhet. Nu gäller lite av rädda det som räddas kan, dvs jag vill se Big Sam som vinnare och korka upp en pava eller en kall öl på finalkvällen.
2020-05-06, 02:19
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Log Enterprise Super Hero i galaxen vintergatan.
År 2020.

Börjar florera nya myter att Sami skulle börjar tappa eller liknande imbecilla kommentarer. Bettingsajterna har dessutom ytterligare sänkt hans odds vilket visar raka motsatsen. Ni som använder er del av hjärnan som fortfarande fungerar efter alla dessa veckor av liven av Vilse i Pannkakan, kasta av er smörjan som vissa kastar ur sig. Tråden är till 80% Rainbow och Samivänliga. Så bara låt det rinna av er.

Jullan rök inte för att Frida skulle ha någon hemlig fanbase som ur tomma intet plötsligt skulle flyta upp. Hade omröstningen varit att rösta på den du vill ha kvar skulle Jullan ta det med hästlängder, det inser t.o.m. hardcore pink room fans. Nu blev det tvärtom och vi splittrade oss själva. Tråden besöks till och från av 25k + läsare. Två Discordgrupper hade också split vote. BB supporter gruppen var också väldigt splittrad. Hon fick negativa röster att hamna till Fridas fördel. Sad but true.

Hela den här sagan har sin början i den sämsta castingen i BBs historia. Man hade endast 3000 sökande, det är egentligen extremt lite. Att sedan pricka rätt och välja riktigt svagsinta deltagare är ett bevis eller ett dåligt skämt. Den här känslan fick jag redan efter pojkens första utbrott. Ett rött kort hade varit på sin plats direkt för att statuera exempel. Men produktionen lät det fortgå. Under hela perioden har samtliga deltagare rent ut skitit i att följa enkla regler utan bestraffning. Det kommer en röst i högtalarna lite då och då med varningar om regelbrott men utan några som helst konsekvenser. Det enda som har hänt är att Martin och Jassa vid ett tillfälle blev autonominerade.

Pojken har kunnat köra sitt eget race och har även fått onormalt med favorisering och särbehandling med produktionens goda minne. Han har i princip haft en direktlinje till mamsen och papsen.
Hur kan det ha blivit så? Vem vet egentligen, men Corona har väl spelat stor roll då man inte kan ta in nya ansikten och då kan man heller inte slänga ut någon som borde ha åkt för längesedan. Pojken har förstört inte bara för oss tittare utan även för deltagarna som hela tiden måste trippa på tå för att inte uppröra pojken. De själva klev in i huset för att få en schysst upplevelse men de måste lägga tid på pojken och själva hålla tillbaka. Trist med den här utvecklingen.

Frida kommer aldrig för mig att ens räknas som BB deltagare, det känns som om att hon är ny hela tiden och hennes bitterhet över Rainbow gav till slut en revansch genom att skicka hem en av BB historiens mest sköna och mustiga deltagare. Jag har inte förstått hur viktig hon egentligen var först efter att ha lämnat.
Det är en gravlik tomhet. Nu gäller lite av rädda det som räddas kan, dvs jag vill se Big Sam som vinnare och korka upp en pava eller en kall öl på finalkvällen.
Kunde inte sagt det bättre själv K. Väl sagt, håller med om precis allt.

Denna säsong blev inte som vi hoppades på och slutet av den blev definitivt inte det. Men vi får hoppas att vi är tillräckligt många när det väl gäller så att vi kan ta Sami till miljonen den 18e!
2020-05-06, 06:11
Medlem
Fattar fortfarande inte hur man kunde rösta ut underbara Julia. Hon skulle fan vart med till finalen.
2020-05-06, 06:23
Medlem
Har inte kollat live nånting se Julia lämnade. Kollar bara på sändningen 19.00 om ens det. Så orättvist att hon fick lämna. Julia var bb. Men tydligen gillar folk bara kram och skit
2020-05-06, 07:17
Medlem
Jag tror det är Amilia som har frågat om hon får komma. Följare på hennes Instagram har undrat över vem hon umgås med och det har bara varit Anty.
Tror att hon ville motbevisa dem. Hon använder de som spelpjäser i hennes kampanj att se bra ut.
Alla ser igenom det. De blev skitglada när Julia åkte ut och hade en live där de var sjukt dryga.

Någon gång i livet kanske hon lär sig att man ibland behöver vara lite tyst. Och ödmjuk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in