Citat:
Ursprungligen postat av
Malmens1
Du ska skita i hur gammal jag är, jag som många andra vill ha ut skrika personer och folk som beter sig illa, hon har varit ifrån sin hund alldeles för länge och det är dags att hon åker ut, hon och jasse är inte roliga att lyssna på när dom får sina dampstunder, flera i huset gillar inte det heller och det är förståeligt...
Okej ditt sätt att svara avslöjade nog din ålder... Ja, det är klart man vill ha ut människor man inte tycker om, men det är en jävla skillnad på att vilja ha ut människor man ogillar eller ha ut människor för att "få ett lugnare program" som du uttryckte dig. Du har inte fattat vad BB är eller också är det inte ett koncept som passar dig. För det SKA vara en blandning av människor därinne, annars försvinner grundtanken med konceptet av det sociala experimentet...
Jag fattar inte vad det är för kärringar/barnungar/lättkränkta människor som vill ha ut varenda en som gör något utanför boxen eller sticker ut från gruppen (nu pratar jag inte om Julia utan denna säsong har folk på sociala medier skrikit rakt ut så fort någon därinne har höjt rösten eller bråkat) eller skapar lite osämja, snälla byt kanal och låt oss som gillar riktiga BB få ha det i fred utan att ni ska bli så upprörda över allt och inget.