2020-05-04, 18:38
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Så jädra synd att inte alla har förstått att rösta ut Frida och vänta med Mergim.
Nu tvingas jag höra: nu ska jag ha kaffe ha ha ha, ska dricka i glas ha ha ha, å va gott kaffe ha ha ha, nu var kaffet slut ha ha ha, ska sätta mitt glas i diskmaskinen ha ha ha och kramar som aldrig tar slut mellan varje ha ha ha, spyr rakt ut
2020-05-04, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Oddsen är emot Julia jag vet, men jag kommer ändå bli så satans irriterad när det blir konstaterat att Mergim och fjäderFRIDA vinner över Julia ikväll. Tycker det är så sjukt orättvist 🤬 Tycker inte Frida har en uns av Big Brother kvalitet i sig.
Nä! Di Levas avkomma har verkligen hamnat fel! Hoppas och håller tummarna att hon får åka hem idag så hon kan sitta naken hemma med sin pappa och göra hjärtan med sina armar.
2020-05-04, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Amilia kallar oss på Flashback för incels.

Kvinnorna om mordhoten efter Big Brother:
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/g7lv6J/kvinnorna-om-mordhoten-efter-big-brother-morkradd

"Det är incels på flashback som sitter och driver på det här hatet. Och vad gör incels, jo, de hatar kvinnor, säger Amilia."

Jag har skrivit många negativa kommentarer om henne. Har bl a sagt att hon har psykopatdrag för att jag tycker att hon har. Skrev några psykopatdrag hit och många kände igen henne i beskrivningen. Hon har själv sagt att det är OK kalla andra t ex lågbegåvade om man tycker det och då måste det väl vara OK att säga att hon har psykopatdrag om man tycker det. Jag hatar ingen, inte ens kvinnor eller psykopater. Jag har även skrivit att hon kommer inte kunna ta ngn kritik och kommer aldrig att lära sig ngt om sig själv eller utvecklas p g a detta.
2020-05-04, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag kan tillägga att på jobbet var det festyra när Amilia rök, och de flesta är kvinnor som firade. Trökmännen tittar inte ens på BB. Jag klassas som feminin trots mina ursäkter att jag alltid har följt BB. De flesta som har ogillat Amilia är definitivt kvinnor.
Instämmer! Speciellt när hon har pratat extremt nedvärderande om kvinnor överlag. Glömmer aldrig när hon sa hon tycker det är ”kul att se kvinnor lida” och skrattade. Hon har även sagt andra vidriga, kvinnoförnedrande uttryck. En äcklig gris som förtjänar allt hon får mot sig så som hon betett sig. Dock är hon en psykopat som aldrig kommer inse sina egna brister.
2020-05-04, 18:48
Medlem
Amilia har alltså nu på instagram försökt förklara sin syn på en situation hon har var en del av.. ok det förstår vi.. men då ska hon samtidigt ta upp att Jasmine har gillat Jimmy Åkesson på facebook...vill också förtydliga att amilia inte skickar hat till någon (enligt henne) hahhahahah hon är ett skämt
2020-05-04, 18:48
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Alltså Amilia har dem senaste två veckorna tappat det helt, hur tror ni hennes och dem andra deltagarnas relation kommer vara?
Just nu känns det som alla tar avstånd från henne förutom då Anty
Att Amilia fått ultrahybris och ser sig själv som instafamous nu eftersom hon snittar på 900 pers per live (där 80% endast kollar för dramat och skitsnacket och inte för att de avgudar henne) säger allt. Som grädde på moset så följer hon precis ALLA fankonton om henne/pinkroom/Lengim som skapats där ute. Hon solar sig väl i sina 15 minutes.

Tror att hon endast kommer behålla kontakten med sin lilla rosa mobbtrio när programmet är över och inga andra.
2020-05-04, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Amilia har under två senaste veckorna försökt ”försvara” sig kring kyss grejen, enligt henne så har hon gjort det.. men enligt alla andra har hon bara hängt ut Jasmine och Martin och kastat skit på dem..gå in på bbklipp på insta och läs kommentarerna på den näst senaste inlägget så kan du se lite av som händer som hur dåligt självinsikt Amalia har

Tack! Ja inget förvånar mig längre när det kommer till henne. Hon ska försvara sig precis varje vaken sekund för att se bäst ut i alla lägen men lyckas inte.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Oddsen är emot Julia jag vet, men jag kommer ändå bli så satans irriterad när det blir konstaterat att Mergim och fjäderFRIDA vinner över Julia ikväll. Tycker det är så sjukt orättvist 🤬 Tycker inte Frida har en uns av Big Brother kvalitet i sig.

Nej alltså det är sjukt! Fattar inte att folk tycker dessa karaktärer är underhållande. Vi får verkligen hoppas att det blir som vi vill ikväll! Nej varken Frida eller Mergim är Big Brother
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag har skrivit många negativa kommentarer om henne. Har bl a sagt att hon har psykopatdrag för att jag tycker att hon har. Skrev några psykopatdrag hit och många kände igen henne i beskrivningen. Hon har själv sagt att det är OK kalla andra t ex lågbegåvade om man tycker det och då måste det väl vara OK att säga att hon har psykopatdrag om man tycker det. Jag hatar ingen, inte ens kvinnor eller psykopater. Jag har även skrivit att hon kommer inte kunna ta ngn kritik och kommer aldrig att lära sig ngt om sig själv eller utvecklas p g a detta.
Jag är kvinna. Inte något annat. Mobbing och jävla elakheter från Amilia, Anty och numera Jass. Jag är ingen Incel. Bara kollat liven. Det räcker! Nu är Jullan fokus. Heeela veckan som gått. MobbarJassa vinner. Fy för faan.
2020-05-04, 18:51
Medlem
Fan då blir det nakenkramar en vecka till då
2020-05-04, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Du ska skita i hur gammal jag är, jag som många andra vill ha ut skrika personer och folk som beter sig illa, hon har varit ifrån sin hund alldeles för länge och det är dags att hon åker ut, hon och jasse är inte roliga att lyssna på när dom får sina dampstunder, flera i huset gillar inte det heller och det är förståeligt...

Okej ditt sätt att svara avslöjade nog din ålder... Ja, det är klart man vill ha ut människor man inte tycker om, men det är en jävla skillnad på att vilja ha ut människor man ogillar eller ha ut människor för att "få ett lugnare program" som du uttryckte dig. Du har inte fattat vad BB är eller också är det inte ett koncept som passar dig. För det SKA vara en blandning av människor därinne, annars försvinner grundtanken med konceptet av det sociala experimentet...
Jag fattar inte vad det är för kärringar/barnungar/lättkränkta människor som vill ha ut varenda en som gör något utanför boxen eller sticker ut från gruppen (nu pratar jag inte om Julia utan denna säsong har folk på sociala medier skrikit rakt ut så fort någon därinne har höjt rösten eller bråkat) eller skapar lite osämja, snälla byt kanal och låt oss som gillar riktiga BB få ha det i fred utan att ni ska bli så upprörda över allt och inget.
2020-05-04, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Instämmer! Speciellt när hon har pratat extremt nedvärderande om kvinnor överlag. Glömmer aldrig när hon sa hon tycker det är ”kul att se kvinnor lida” och skrattade. Hon har även sagt andra vidriga, kvinnoförnedrande uttryck. En äcklig gris som förtjänar allt hon får mot sig så som hon betett sig. Dock är hon en psykopat som aldrig kommer inse sina egna brister.

En del kvinnor inser inte att när de pratar illa om kvinnor så pratar de samtidigt om sig själva eftersom de också är kvinnor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in