2020-05-04, 17:28
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Det här brun utan solandet...
Hur fan ser de ut och inser dom inte det själva??
Att vara vit och hetero är väl något som är fult idag.
2020-05-04, 17:31
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Röstar självklart ut Julia. Även Sami är trött på henne när hon dricker och det gör hon varje dag.

Sen är det inte bra att ha Julia I final med Sami, då splittras röster på dem två. Bättre att bara ha Sami där, hur har ni Sami älskar missat det.
Sami vill ha nån kompis kvar i huset och den ende är Julia.
Sami vinner detta ändå.👍
2020-05-04, 17:31
Medlem
Amilia kallar oss på Flashback för incels.

Kvinnorna om mordhoten efter Big Brother:
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/g7lv6J/kvinnorna-om-mordhoten-efter-big-brother-morkradd

"Det är incels på flashback som sitter och driver på det här hatet. Och vad gör incels, jo, de hatar kvinnor, säger Amilia."
2020-05-04, 17:32
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Precis! Stackars Sami isf! Åker Julia idag så slutar jag att kolla liven iaf! En låg Sami, en äcklig trio och ett skrikmonster, hur kul tv är det?

4 trötta gåsar+ Sami, önskar han vinner, i 14 dagar. BIG NO! 2 veckor kolla på detta...
Äckel-Jassa: fisa/rapa/leka utvecklinstörd(är det lek..?).
Positiva-naken-Frida: som gråter 90%??? Offerkofta XXXL. noppa ben, som omväxling.
Mergim: skriksång/vågar/vågar inte kliva ut ur garderoben/BUS-> skokräm nästa!
Lennie: Tappade bort sig själv dag två. Regredierade till 3 år, och dessutom: Njuuuter av det! De flesta vill utvecklas framåt.... Är han oxå i en garderob? Vilken... svårdefinierat.
fy för faan.. 😳😳😳😳😳
2020-05-04, 17:35
Avslutad
Har crazy Julian öppnat surströmmingsburken än då hon fick?
2020-05-04, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
4 trötta gåsar+ Sami, önskar han vinner, i 14 dagar. BIG NO! 2 veckor kolla på detta...
Äckel-Jassa: fisa/rapa/leka utvecklinstörd(är det lek..?).
Positiva-naken-Frida: som gråter 90%??? Offerkofta XXXL. noppa ben, som omväxling.
Mergim: skriksång/vågar/vågar inte kliva ut ur garderoben/BUS-> skokräm nästa!
Lennie: Tappade bort sig själv dag två. Regredierade till 3 år, och dessutom: Njuuuter av det! De flesta vill utvecklas framåt.... Är han oxå i en garderob? Vilken... svårdefinierat.
fy för faan.. 😳😳😳😳😳
Precis. Hur kul tv är det där? Åker Julia så kommer jag bara att kolla finaldagen! Hoppas verkligen att det blir Di Levas avkomma som får åka hem idag! Hon är inget BB-material!
2020-05-04, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Röstar självklart ut Julia. Även Sami är trött på henne när hon dricker och det gör hon varje dag.

Sen är det inte bra att ha Julia I final med Sami, då splittras röster på dem två. Bättre att bara ha Sami där, hur har ni Sami älskar missat det.

Sami har varit mycket tydlig, han vill ha Julia kvar i minst en vecka till. Han har sagt det i sin bikt, han pratade med Julia om det länge igår kväll. Så du har fel, Sami vill ha Julia i huset! Han gillar att hänga med Lennie också konstaterade han och Julia igår, men han trivs bara med Lennie när inte Mergim är med då det blir ett helt annorlunda snack då.
2020-05-04, 17:43
Medlem
RZLAs avatar
Nu har jag röstat på Frida. Hoppas hon åker nu. BB utan Julia kommer bli bra segt att kolla på.
2020-05-04, 17:44
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Precis. Hur kul tv är det där? Åker Julia så kommer jag bara att kolla finaldagen! Hoppas verkligen att det blir Di Levas avkomma som får åka hem idag! Hon är inget BB-material!
HOPPAS Sami står ut, idioter behåller Mergim och Frida säger odds och min intuition. Jassa lobbat hårt för Jullan denna vecka. Det märks. Sen att hon satt och söp upp alkohol så Jullan inte skulle få/ gick till bikten och klagade om alkoholproblem och drog med Lennie, Mergim, Frida. Frida är mest kåt på vin. Hon är smart. Nästa target för henne tror jag är Sami. Hon siktar på hoten. Hon siktade på Martin. Glöm inte! Det var kul så länge det var prins och prinsessa, sen kom ormen. För en kyss....
2020-05-04, 17:46
Medlem
1c9r5s avatar
Min röst gick till att skicka ut Mergim. Det han gjorde första veckorna sitter fast hos mig.
2020-05-04, 17:48
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bowlingjocke
Att vara vit och hetero är väl något som är fult idag.
Näe, dumt sagt. Att inte sola: klokt. Bus=fult.
Btw: är det något du känner? Lägg ned och var stolt över dig själv. Tråkigt 80% inte får knulla. Men det är en annan tråd. Nu pratar vi BB!❤️❤️❤️
2020-05-04, 17:48
Medlem
Zingo2s avatar
Julia är jätterolig nu.👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in