2020-05-04, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hahaha well played.

Vi som har läst här ett tag vet redan att Malmens1 inte riktigt fick vara med i startelvan som liten. Han förstår givetvis inte konceptet - inte ens efter 10.000tals timmar av BB - men vad ska man göra? Det är ju bara låta han hållas, tyvärr!

TV-Programmen du nämner kollar han nog redan på och blandar ihop med varandra lite. Inte lätt att hålla reda på allt.

Haha jaha på så vis, jag har inte varit så aktiv i denna tråd så jag har missat denna människa..Tack för infon, då hjälper väl knappast mina råd till denna person då.. 😉😁 Ogillar starkt människor som kollar på saker de inte förstår sig på konceptet kring och vill göra om det till ett helt annat program.. Men men, vi lever på 2020-talet när sådana människor sitter o gnisslar tänderna över allt hela tiden..Tyvärr så är det den typen av människor som gör att vi riktiga BB-fans aldrig kommer att få uppleva vad BB em gång var..
2020-05-04, 19:04
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag har skrivit många negativa kommentarer om henne. Har bl a sagt att hon har psykopatdrag för att jag tycker att hon har. Skrev några psykopatdrag hit och många kände igen henne i beskrivningen. Hon har själv sagt att det är OK kalla andra t ex lågbegåvade om man tycker det och då måste det väl vara OK att säga att hon har psykopatdrag om man tycker det. Jag hatar ingen, inte ens kvinnor eller psykopater. Jag har även skrivit att hon kommer inte kunna ta ngn kritik och kommer aldrig att lära sig ngt om sig själv eller utvecklas p g a detta.

Nej du har rätt man ska kunna ta konstruktiv kritik och kan man inte det så finns det det nog inga som helst chanser att få se en sådan person göra en förändring. Det är ju ett rätt stadigvarande beteende hos henne som andra också kan bli lidande av. Visst alla kan göra bort sig eller häva ur sig saker utan att tänka men hon ska ju vara rätt bright så jag får inte ihop det riktigt! Tror det bästa är att först titta sig själv i spegeln (symboliskt) och ibland se sig själv ur andras ögon. Hur uppfattar vänner och bekanta mig, tar jag till mig det de upplever negativt hos mig? Gör man inte det så har man väl inget intresse i att ens nära och kära ska känna sig bekväma och må bra i mitt sällskap
2020-05-04, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
En del kvinnor inser inte att när de pratar illa om kvinnor så pratar de samtidigt om sig själva eftersom de också är kvinnor.
Hon sa vid minst tre tillfällen att hon är en homosexuell man inlåst i en kvinnlig kropp, så hon identifierar sig nog inte ens som kvinna.
Hon är pinsam på Instagram, går till attack mot allt och alla. Vem fan vill ens associeras med henne, det är ofattbart för mig.
2020-05-04, 19:08
Medlem
Mikeyjamess avatar
Varför har inläggsräknaren tagit bort mitt 10 000:e och gått tillbaka till 9 774?!

Och fy fan om Julia åker ut ikväll!
2020-05-04, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Skriver under på detta jag också!

Hat och hot är vidrigt mot vem som helst, oavsett hur man betett sig i tex bigbrotherhuset.

MEN! Anty, Amilia, Jasmine, Victoria, Alex sista veckan, Mergim, Martin (till viss del) och Frida (ja, även Frida på senare tid) har alla använt sig av antingen härskartekniker, mobbing, baktalning eller svartmålning inne i huset för att komma närmare miljonen och DET ÄR INTE OK! Inte i min värld.

Jag tycker att Anty kom till insikt med detta på ett bra sätt efter hon gick ut ur huset och att hon sköter det mycket bättre nu (dock inte sett alla hennes lives eller ens någon hel live, men jag har hört henne be om ursäkt för vissa saker och det tycker jag är bra!)

Varken Victoria eller Amilia har vad jag sett tagit något ansvar alls. Det tror jag att de förlorar stort på! Iallafall i mina ögon.

Av dem som är kvar i huset tycker jag att Sami är den som skött det hela bäst, han har aldrig baktalat någon eller försökt att få någon att se dålig ut för att själv armbåga sig fram hos tittarna. Han har absolut inte talat gott om alla, men enligt mig är det skillnad på att 1. Prata om varför man irriterar sig på någon. 2. Prata illa om någon med intentionen att få den att se dålig ut. Sami säger även oftast ifrån när han inte håller med.

Lennie är väldigt snäll och god, men har som flera uppmärksammat suttit med tyst i vidriga diskussioner utan att säga ifrån eller ens ge sken av att inte hålla med.

Julia är väldigt komplex, men min analys är att hon inte varit med och mobbat utan hon har blivit arg på personer när hon själv har känt sig förrådd och sedan handlat utifrån det. Viss skillnad där. Jag ser henne som årets mest missförstådda deltagare och sörjer både med henne och de personer som tagit illa vid sig av henne i ”onödan”.

Jag tar avstånd ifrån alla fula ord som skrivits om deltagarna i detta och andra forum. Men jag tycker inte att de flesta deltagarnas beteenden har varit okej vare sig i huset eller utanför.

Om någon här inne håller på och skickar hot eller hat -mail så hoppas jag innerligt att ni slutar upp!

Ingen form av mobbing är okej.

Klokt skrivet 👍
2020-05-04, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon är sig själv, vad är konstigt? Hon och Sami har varit sig själva sen dag 1 i huset, vilket ingen annan varit! Övriga har varit patetiska och löjliga sen dom kom in.
De jag menar är Mergim den mest patetiska i BBs historia?
Lennie är väl den som tramsat mest med sitt hoppande av alla i BBs historia?
Frida, ja va ska man säga?🤮🤮🤮🤮🤮

Du är den andra som skriver så idag, tydligen så missade du när Sami sa att han håller tillbaka 90% av hur han är på utsidan.
2020-05-04, 19:12
Medlem
DjPuttes avatar
Så här ligger landet till!
Åker Julia så är det för att vissa grupperingar dvs Lennies fans och WT morsorna är rädda att Sami kommer vinna det hela, Då tar man ut Julia så dem TROR att de 3 kvarvarande kan slå ut Jas & Sami ja Jas kan dem ta ut lyckas dem få ut Sami så är det en större skräll än då Anty åkte!

Frida bidrar till noll & inget så är det bara och folk stör sig på att Julia är ÄRLIG om hon är full eller ej så säger hon sanningen det tål inte vissa grupperingar, Om Julia åker kommer nog Sami gå ned sig i tankar om att lämna huset igen för då är Glaset & Julia borta dem som håller han uppe de övriga gör allt för att få ut han.....
2020-05-04, 19:13
Medlem
Edit, dubbelpost.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-04 kl. 19:16.
2020-05-04, 19:14
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Du är den andra som skriver så idag, tydligen så missade du när Sami sa att han håller tillbaka 90% av hur han är på utsidan.
Men nu är han väl på insidan????? Vad vill du komma fram till?
I BB är han sig själv och ingen annan, om du kan bortse från Julia. Hon är också sig själv.
2020-05-04, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Men nu är han väl på insidan????? Vad vill du komma fram till?
I BB är han sig själv och ingen annan, om du kan bortse från Julia. Hon är också sig själv.

Han är inte sig själv till 90% sa han, vad fattar du inte?
2020-05-04, 19:16
Medlem
Alla som är som jag och vill ha Julia kvar. Ni vet vad ni måste göra! Enda chansen är att ALLA som kan lägger sin röst på Frida. Många har redan gjort det, men är rädd att ännu fler har taktikröstat på Julia då Lenngims fans inte splittat sin röstning. Varje röst räknas! Ge inte upp!!!
2020-05-04, 19:18
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Han är inte sig själv till 90% sa han, vad fattar du inte?
I huset är han det. Vad är det du inte fattar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in