Citat:
Ursprungligen postat av
lakritc
Man kan lika gärna vända på det. Tjejer blir överrösta med meddelanden av killar på dejtingappar. Om frågan inte kommer ganska omgående så tröttnar tjejen och någon annan i kön går före. Många killar är nog trötta på att slösa bort sin tid på oseriösa tjejer som bara söker uppmärksamhet, slutar svara och/eller ställer in dejter.
Ja eller vänder vi på det igen.
Många tjejer mig och mina bekanta tar aldrig en dejt med en kille efter mindre än en veckas snackande. De tjejer som skulle mot förmodan gå med på en sådan grej är "köpe tjejer" eller fejk profiler.
Men då tar du och de andra männen hellere den chansen med en sådan tjej för hon säger ja till dejten?
Många av dessa tjejer kommer sedan på dejten då??
Finns betydligt fler oseriösa män där ute i singel livet än det finns tjejer.
Sedan en sak jag aldrig fått helt förklarat. Varför är då¨Sverige världens singeltätaste land?? För det är så många charmiga män där ute på nätet. Som kräver sin rätt till dejt och sex eller vad är det som gör detta??
Är det kanske ett projekt staten ligger bakom för utrota den svenska mannen? Eller är det så att svenska mannen helt enkelt får börja bete sig som en man?
Fundera lite på det?
Sedan gör experimentet ni reggar er som tjejer på en dejting sida och "smakar" på hur trevlig den chattande mannen är?? Särskilt efter det man har sagt nej till dejt samma dag som kontakten etablerades.