Flashback bygger pepparkakshus!
2019-12-21, 12:10
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Det räcker inte med en match. Det finns olika typer av matchningar.
Glömt inte den uttråkade tidsslösaren. Närbesläktad med kategori 3 som ingenting vet. Skillnaden är att tidsslösaren kan tänka sig träffas och ibland har något innanför pannbenet. Uppvisar inte sällan psykopatiska drag.
Senast redigerad av lakritc 2019-12-21 kl. 12:34.
Citera
2019-12-21, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DownInMexico
Ok, hur brukar du öppna?

Vad som helst förutom nåt lamt om utseende eller "vad gör du?". Knyta an till nåt i profilen. Känna av om humor funkar, kanske nån rätt harmlös grej som man kunnat säga till vem som helst. Men det är väldigt olika. Sen måste man tänka lite, inte bara skriva bara för att. Svårare förstås om hon inte har nån text eller bara en enda bild. Då är det väl kanske en rätt fantasilös dam...
Citera
2019-12-21, 14:04
Bannlyst
Förresten, om hon inte har någonting i sin biografi eller på sina bilder som man kan dra nån kul pun om, hur brukar ni då inleda

Måste även fråga, varför är det här med att kommentera utseendet så väldigt, väldigt känsligt för? Även om man ju berömmer. Aldrig fattat det.
Citera
2019-12-21, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Återigen vet jag inte riktigt eftersom jag träffat två ifrån Tinder redan. VD för Huawei och enhetschefen för försvaret ....

Nu ljuger du igen, David Liu dejtar inte och definitivt inte en arabtjej, nu får du ge dig, jävla mytoman.
Citera
2019-12-21, 15:54
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Nu ljuger du igen, David Liu dejtar inte och definitivt inte en arabtjej, nu får du ge dig, jävla mytoman.

Fast han utsågs ju i förrgår. Så är väl rimligtvis den tidigare som åsyftas.
Citera
2019-12-21, 16:03
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppe010
Ja du sa det precis, män

Blir det inte att ligga direkt eller ja senast andra dejten tappar jag intresset direkt 🤷‍♂️
Är det bra sex så fortsätter jag att träffas och ser hur personen är och fortsätter där ifrån.

Sexet är och kommer alltid vara nyckeln in. Men sen klart har man haft bra sex men märkt av en piss tråkig personlighet så det blivit kk istället

Ibland har jag önskat att mitt liv vore så simpelt som ditt. Att man kunnat bygga hela basen av sin attraktion på sex. Livet hade varit så otroligt mycket enklare då. Numera är jag förvisso lyckligt lottad ändå och har hittat båda delarna. Men tänk vilken oändlig marknad som hade öppnats upp om det enda som var viktigt var sexet. Du måste gå runt och vara nöjd om dagarna hela tiden? När det enda du behöver för att vara tillfredsställd är sex.
Senast redigerad av snubblen 2019-12-21 kl. 16:28.
Citera
2019-12-21, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DownInMexico
Förresten, om hon inte har någonting i sin biografi eller på sina bilder som man kan dra nån kul pun om, hur brukar ni då inleda

Måste även fråga, varför är det här med att kommentera utseendet så väldigt, väldigt känsligt för? Även om man ju berömmer. Aldrig fattat det.

Jag skulle ha sagt nåt om det, t ex att du blir nyfiken på hur hon är när hon inte har nån text. Beror helt på vad det är för typ, nån känsla får man av bara en bild.

Det är väl inte så farligt att kommentera utseende om man gör det smidigt, tänkte mest att det inte är bra om hon har en text och sådär. Jag kommenterade nyligen en persons vackra hår (fast då hade hon skrivit först - tyvärr visade det sig senare att hon kört med skitgamla bilder...som att dejta matchningens morsa. &#128514
Citera
2019-12-21, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Ibland har jag önskat att mitt liv vore så simpelt som ditt. Att man kunnat bygga hela basen av sin attraktion på sex. Livet hade varit så otroligt mycket enklare då. Numera är jag förvisso lyckligt lottad ändå och har hittat båda delarna. Men tänk vilken oändlig marknad som hade öppnats upp om det enda som var viktigt var sexet. Du måste gå runt och vara nöjd om dagarna hela tiden? När det enda du behöver för att vara tillfredsställd är sex.

Haha inte så att jag ligger med vem som helst nu om det var det du trodde ?
Går ju självklart på utseendet innan jag ens inleder en konversation

Men ja sexet är det viktigaste för mig och det ska helst has varje dag för då mår jag prima
Citera
2019-12-21, 17:24
Medlem
Kgjjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppe010
Haha inte så att jag ligger med vem som helst nu om det var det du trodde ?
Går ju självklart på utseendet innan jag ens inleder en konversation

Men ja sexet är det viktigaste för mig och det ska helst has varje dag för då mår jag prima
Jag tror han menade att du verkar vara en väldigt enkel person.
Citera
2019-12-22, 01:06
Medlem
I Sverige så får jag zero matchningar, då menar jag verkligen ingen. Men när jag är i Thailand så regnar det matchningar över mig.. över 1000 matchningar som kille på en vecka och då ser jag halvOK ut. Hur kan det skilja så mycket undrar jag då?
Citera
2019-12-22, 02:35
Medlem
tantrs avatar
Jag började med Tinder i Onsdags. Satt och swipade hände ingenting. Tröttnade.
Byggde då ett script som likar alla automatiskt(programmerare som man är).

Nästa dag jag vaknade hade jag inga kvar att likea i närheten (10 km) HAHA.

Vet att jag ser bra ut, heltidsanställd programmerare osv. så tänkte det måste vara något fel. haha.

Gick några dagar & sedan började matchningarna rent utsagt hagla in..

Måste varit någon delay?

Om någon vill ha scriptet så kan jag skicka det som ett meddelande. Alla ni som kör windows 8 eller högre kan använda sig utav det. Ett powershellscript.

Nu har jag en dejt inbokad med den finaste tjej jag sett

Någon som sa att det inte skulle fungera bra i denna tråd tidigare, men det fungerade sjukt bra.
Senast redigerad av tantr 2019-12-22 kl. 02:42.
Citera
2019-12-22, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tantr
Jag började med Tinder i Onsdags. Satt och swipade hände ingenting. Tröttnade.
Byggde då ett script som likar alla automatiskt(programmerare som man är).

Nästa dag jag vaknade hade jag inga kvar att likea i närheten (10 km) HAHA.

Vet att jag ser bra ut, heltidsanställd programmerare osv. så tänkte det måste vara något fel. haha.

Gick några dagar & sedan började matchningarna rent utsagt hagla in..

Måste varit någon delay?

Om någon vill ha scriptet så kan jag skicka det som ett meddelande. Alla ni som kör windows 8 eller högre kan använda sig utav det. Ett powershellscript.

Nu har jag en dejt inbokad med den finaste tjej jag sett

Någon som sa att det inte skulle fungera bra i denna tråd tidigare, men det fungerade sjukt bra.

Att spamma högerswipe kan fungera för ett nytt konto pga noob boost. Tinders algoritm kommer tro att du är tvärful och ge dig en überlåg score efter din noob boost tagit slut. Då hamnar du längst ner i kortleken.

Om du dessutom överstiger 2000 swipes per timme kommer Tinder tro att du är en bot vilket resulterar i en 12 timmars cool down alternativt en sk shadow ban. Dock så behövs tinder plus/gold för att kunna swipea på så många.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in