2020-04-30, 19:40
Medlem
elpocahontass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
En dunder regel jag alltid håller på börjar det bli mer än 6st en kväll dags för paus.

Du, jag håller med dig, men jag tappar lätt kontrollen när jag väl poppar är det som godis. Men sitter alltid hemma när jag tar sådana här substanser. Är lugn av mig
Citera
2020-04-30, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runw17
jag och min vän delade på en karta Ksalol för ungefär 2 veckor sedan och ja såklart var dom underdoserade men min vän hade pisse några dagar efter och hon pissade positivt på fentanyl så ja fentanyl kan förekomma i falska Ksalol även om de är i kartor

Hur safe är det om man tar en tabell a 1 mg? Kan det räcka om den har fentanyl i sig för att stryka med?
Citera
2020-05-01, 01:14
Bannlyst
Tänkte kicka bort nojorna o dåliga tankarna på weedet med stadas 1mg alprazolam imorgon, har 0 benzo tolerans
Tror ni de blir bra om jag delar den på 4 dvs 0.25mg och tar de ungefär en halvtimme innan jag röker? Blir jag flöddrig och sluddrar när jag pratar samt kommer andra kunna se de på mig i med den låga dosen? Vad tror ni?
Citera
2020-05-01, 01:32
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EyBrush
Tänkte kicka bort nojorna o dåliga tankarna på weedet med stadas 1mg alprazolam imorgon, har 0 benzo tolerans
Tror ni de blir bra om jag delar den på 4 dvs 0.25mg och tar de ungefär en halvtimme innan jag röker? Blir jag flöddrig och sluddrar när jag pratar samt kommer andra kunna se de på mig i med den låga dosen? Vad tror ni?

Det brukar ta mellan 20 och 60 minuter för Alprazolam att börja verka. Blandat annat beroende på om du tar tabletten på tom mage eller vilken tillverkare det gäller. 0.25 mg är en relativt liten dos så det ska nog gå alldeles utmärkt. Det är en omöjlig fråga att svara på hur mycket någon tål då det är väldigt individuellt, vissa känner inget på låga doser medans andra är känsliga. Vad jag tror så är det ingen fara gällande att du skulle bli flöddrig eller sluddra när du talar på en så pass låg dos. Undvik alkohol men det vet du säkert redan.
Citera
2020-05-01, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Det brukar ta mellan 20 och 60 minuter för Alprazolam att börja verka. Blandat annat beroende på om du tar tabletten på tom mage eller vilken tillverkare det gäller. 0.25 mg är en relativt liten dos så det ska nog gå alldeles utmärkt. Det är en omöjlig fråga att svara på hur mycket någon tål då det är väldigt individuellt, vissa känner inget på låga doser medans andra är känsliga. Vad jag tror så är det ingen fara gällande att du skulle bli flöddrig eller sluddra när du talar på en så pass låg dos. Undvik alkohol men det vet du säkert redan.
Tackar för snabbt svar!
Yes då blir de att inta 0.25mg imorgon en halvtimme innan för att se om de botar nojan, gör de inte de får jag ta 0.25 till och fråga bruden om jag sluddrar så jag har koll på läget :P
Citera
2020-05-01, 13:48
Medlem
Yahnoovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EyBrush

Vill säga att oavsett hur många xanor jag slänger i mig, och röker, så kommer nojjkänslan/ångest-kicken.
Det kan också vara för jag rökt så jäävla mycket. Bestämt att rökat kan dra åt helvete ett tag framöver nu
Citera
2020-05-01, 20:58
Medlem
Hejsan. Tyckte i mig 12 ksaol 1 mgare igår emellan 18- 01. Kände mig mest sömnig och inte alls såntdär rus jag vill ha.. Tryckte i mig 8 st till nu och det var kanske slöseri med toleransen. Ska jag ska ta fler eller? Väldigt tacksam för svar!1😅🤟 är 1.80 väger typ 85
Citera
2020-05-01, 23:11
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssadude
Hejsan. Tyckte i mig 12 ksaol 1 mgare igår emellan 18- 01. Kände mig mest sömnig och inte alls såntdär rus jag vill ha.. Tryckte i mig 8 st till nu och det var kanske slöseri med toleransen. Ska jag ska ta fler eller? Väldigt tacksam för svar!1😅🤟 är 1.80 väger typ 85
Vad är du ute efter? Låter som att du förväntar dig något som inte kommer hända om du bara petar i dig benzo
Citera
2020-05-01, 23:54
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hestmotfolkgrupp
Vad är du ute efter? Låter som att du förväntar dig något som inte kommer hända om du bara petar i dig benzo

Plus ett.

Bens är perfekt att plocka ner en bakfylla, samt en "koppla-av" drog som man en fredagskväll som denna kan ta om man är torrlagd, två Ksalol och en Treo, typ...

Gudskelov aldrig behövt dem i medicinsk syfte, har ingen "scenskräck" el panikångest el annat, men de som "flöddrar" och därmed snabbt sabbar toleransen..
Citera
2020-05-02, 14:11
Medlem
kalleskalasknarks avatar
Tjena tjena!

Fick tag på några pills som skulle vara "utländska xanor 2mg" men dom smakar ej Alprazolam.

Dom är fyrkantiga och det står U41 på ena sidan och andra sidan har en brytskåra med en 2a på vardera sida av brytskåran. Dom funkar men det är absolut inte Alpra i dom.

Någon som stött på samma och kan ha en aning vilken substans det handlar om? Antar någon slags rc-benso.

Ber om ursäkt om jag la inlägget i fel tråd, visste inte vart jag skulle lägga den riktigt.

Må gött!
Citera
2020-05-02, 14:27
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleskalasknark
Tjena tjena!

Fick tag på några pills som skulle vara "utländska xanor 2mg" men dom smakar ej Alprazolam.

Dom är fyrkantiga och det står U41 på ena sidan och andra sidan har en brytskåra med en 2a på vardera sida av brytskåran. Dom funkar men det är absolut inte Alpra i dom.

Någon som stött på samma och kan ha en aning vilken substans det handlar om? Antar någon slags rc-benso.

Ber om ursäkt om jag la inlägget i fel tråd, visste inte vart jag skulle lägga den riktigt.

Må gött!
Så mycket stavar som är kopior i cirkulation, överallt. Etizolam är vanligt. Men kan va vad som helst annars.
Citera
2020-05-03, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yahnoovas
Tjaaa.
Har kommit över några kartor ksalol. Som jag mår jävliiiiigt bra utav. Dödar min ångest helt och får mig otroligt mycket driftigare. GÖR det jag BORDE göra, med underlättnad. ( Jobbar, ringer runt, städar etc )

Jag gick på det dagligen för ett halv år sen (endast 1-2månader), men då gick det överstyr från 1mg per dag blev det 4-6 mg. Vilket slutade i en helvetes AT, som jag minns att jag vart så jäääävla äcklad över. Men ändå är jag tillbaka för jag funkar mycket bättre med de. ( Visst vet jag att jag inte kan hålla på över en längre period, men så länge det går, typ. )

Problemet sist var att jag ville flumma om dagarna. Nu är det endast till för välmående.
Någon Alp Guru som kan hjälpa till med dosering? - Har käkat 1mg om dagen, nångång 2. Under 4-5 dagar nu.

Vaknar med en halväcklig känsla pga dem också, men så slänger jag i mig 1 så är jag på välmående igen, efter 30-60min.

Det är just det jag är lite halvnojjig över. Att jag blir tvungen att ta mer och mer, och att den där äckliga känslan kickar in oftare och oftare. Som tillslut förmodligen leder till en AT.

Borde jag kanske minska dosen till 0,5 mg? Får jag samma effekt tro? ( Tänkte testa imorgon )
Hur ofta borde jag kasta i mig om dagen? Tidsbaserat?

Vill kunna ha full kontroll över pundet. Samtidigt full kontroll över måendet.

Eller finns det kanske någon annan benzo som funkar/är bättre för sådant? som sagt, jag käkar de inte för att flumma. ( Möjligtvis nån helg bara hoho )

Förstår hur du känner, är likadan. Det som är problemet med benz speciellt alprazolam, är så jävla svårt att hålla sig till 1 - 2mg om dagen. Och om du gått på 1mg om dagen och hoppar ner till 0.5mg kommer det inte bli önskad effekt. Vad jag brukar göra är att om jag har hemma så kan jag tvinga mig själv att vara utan 2 - 4 dagar då jag vet att jag endå har. Då brukar det vara lättare att vara utan också. Om du vet inombords att du har möjlighet att ta bort AT om du vill. Då kommer du ta bort lite tolerans. Men i längden är självmedicinering av benzodiazepiner ALDRIG en bra ide. Tyvärr hur mycket jag själv önskar att det vore så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in