2020-05-04, 00:37
Medlem
Hallå! Aldrig provat detta, men fått erbjudande om ett par serbiska tabletter. Någon som provat dessa? Galenika tror ja märket hette.
Citera
2020-05-04, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hallå! Aldrig provat detta, men fått erbjudande om ett par serbiska tabletter. Någon som provat dessa? Galenika tror ja märket hette.
Den absolut vanligaste Alprazolamen som säljs.
Är alltid lite lotto med dessa, ibland bra med bara Alprazolam, ibland underdoserade, en del har tydligen fått fentanyl i sina tabs. Som sagt, lotto.
Citera
2020-05-04, 08:52
Medlem
Citat:

99% att det kommer vara falska hemmapressade tabletter även om de kommer i karta och ser relativt bra ut
Citera
2020-05-04, 10:36
Medlem
Om man nu skulle ha oturen att få fentanyl i sina ksalol som kom i karta, hur farligt skulle det vara vid intag av en tablett? Har inte vågat prova mig på dessa då är extrem nojig över sånt.
Citera
2020-05-04, 11:27
Medlem
Beror självklart på hur mycket fentanyl de lyckats mosa in i tabletterna, men har inte hört om någon som OD:at pga fentanylbesudlade ksalol. Börja med en halv, känn efter så andning och hjärta beter sig som de ska.
Vet du hur Alprazolam känns i vanliga fall eller är det helt nytt för dig?
För fenta känns väldigt annorlunda mot Alprazolam.
Citera
2020-05-04, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runw17
99% att det kommer vara falska hemmapressade tabletter även om de kommer i karta och ser relativt bra ut

Citat:
Ursprungligen postat av -Palsternackan-
Den absolut vanligaste Alprazolamen som säljs.
Är alltid lite lotto med dessa, ibland bra med bara Alprazolam, ibland underdoserade, en del har tydligen fått fentanyl i sina tabs. Som sagt, lotto.

Tack båda för svar, skiter nog i dessa då. Känner dock snubben så tror inte han skulle blåsa mig medvetet men kan de va så att i en karta så kan vissa tabletter va skit och vissa bra?
Citera
2020-05-04, 23:17
Medlem
Citat:
Tack båda för svar, skiter nog i dessa då. Känner dock snubben så tror inte han skulle blåsa mig medvetet men kan de va så att i en karta så kan vissa tabletter va skit och vissa bra?

om denna snubben har köpt in dom från samma person så är sannolikheten att de alla är likadana rätt så stor. Och hur det ser ut i dagen läge skulle jag aldrig trycka i mig Ksalol.
Citera
2020-05-05, 09:57
Medlem
Precis som runw17 skrev så om en tablett är underdoserad/mixad med annat, så är resten i kartan till 99% likadana.
Har faktiskt helt skippat Ksalolen just pga alla piratkopior som florerar. Trist hur det blivit, med tanke på att Alprazolam inte är en dyr substans, så finns ju ingen egentlig anledning att fuska..
Citera
2020-05-05, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Palsternackan-
Precis som runw17 skrev så om en tablett är underdoserad/mixad med annat, så är resten i kartan till 99% likadana.
Har faktiskt helt skippat Ksalolen just pga alla piratkopior som florerar. Trist hur det blivit, med tanke på att Alprazolam inte är en dyr substans, så finns ju ingen egentlig anledning att fuska..

Citat:
Ursprungligen postat av runw17
om denna snubben har köpt in dom från samma person så är sannolikheten att de alla är likadana rätt så stor. Och hur det ser ut i dagen läge skulle jag aldrig trycka i mig Ksalol.
okejokej, tack för svar! Skiter i den då. Visste inte att de va piratkopierade sjukt att just dem blivit så hårt drabbade.
Citera
2020-05-05, 14:22
Medlem
Allt beror på hur mycket,Hur länge du tar dem o vad du tar mer. Under en längre tid man använder skiten,så ökar risken att bli läkemedelsförgiftad,o då lägger kroppen av,o döden till följd.
Citera
2020-05-05, 17:44
Medlem
Tog 30mg oxycontin vid 12 tiden och känner mig nu nykter. Är det lugnt att ta 1mg Ksalol?
Citera
2020-05-06, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salax
Hej!

Har haft rejält med ångest ett bra tag nu och känner jag behöver ta något inför kvällen.

Har kommit över Ksalol i förpackning (1 mg).

Kan 1 mg vara för mycket eller vad rekommenderar ni i dosering för en person utan tolerans?

Obs, syftet är inte att flumma utan jag vill bara bli kvitt ångesten och känna en lättnad.

Väger cirka 85 kg.

Du ska definitivt ge 0,25 mg en chans först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in