2020-04-28, 04:26
Medlem
Skrattretande vad ojämna ksalolen som finns är men men billiga.
Citera
2020-04-28, 06:59
Medlem
Stämmer det fortfarande att Ksalol kan innehålla fentanyl? Gäller detta så fall även de som är i karta?
Citera
2020-04-28, 08:16
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salax
Stämmer det fortfarande att Ksalol kan innehålla fentanyl? Gäller detta så fall även de som är i karta?
Skulle vilja veta detta också. Har kompisar som käkar alprazolam och ofta dom blåa. En del kastar i sig en 4-5 st på en gång.. Om någon råkat ut för detta så beskriv gärna om dessa kopior utmärker sig på något sätt.

Smak, utseende, blistrade eller lösa?
Citera
2020-04-28, 09:34
Medlem
Tillägg

Citat:
Ursprungligen postat av partyking
jobbig ångest + muskelvärk som fan, bara värker i kroppen av smärta överallt i överkroppen
Ja, det är ju symptom på avtändning. Men såklart så går det inte att utesluta panikångest med ditt tidigare inlägg! Men som du säkert vet så är det inte farligt även om det kan kännas så. Har du sprungit något efter det? Känns det bättre idag? Snart blir det bättre!! Äter och dricker du klokt? Dom första 1-2 veckorna är alltid värst för mig, speciellt om man haft ett tidigare bensomissbruk som man sedan blivit ren från och sedan tänt på under en period. Önskar dig lycka till!

Själv försöker jag verkligen sluta men har inte behövt gå till LARO på ett bra tag pga sjukdom, men ska dit på måndag (eller tisdag). Åt nog 5-6 st stava totalt igår, skall försöka trappa ner fort som fan och dricka massa vitaminer och vatten

EDIT: jag brukar inte äta 5-6 st, blev bara mycket igår då jag hade en helt fri dag idag.
Senast redigerad av Flexamera 2020-04-28 kl. 09:38.
Citera
2020-04-28, 09:40
Medlem
Förövrigt måste jag hålla med om att stavan som florerar just nu är så mycket bättre tryck i än ksalol. Man märker verkligen skillnad! Har alltid älskat ksalol men synd att många är så underdoserade.
Citera
2020-04-29, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salax

jag och min vän delade på en karta Ksalol för ungefär 2 veckor sedan och ja såklart var dom underdoserade men min vän hade pisse några dagar efter och hon pissade positivt på fentanyl så ja fentanyl kan förekomma i falska Ksalol även om de är i kartor
Citera
2020-04-29, 21:03
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runw17
jag och min vän delade på en karta Ksalol för ungefär 2 veckor sedan och ja såklart var dom underdoserade men min vän hade pisse några dagar efter och hon pissade positivt på fentanyl så ja fentanyl kan förekomma i falska Ksalol även om de är i kartor
Vem är idioten som kom på att blanda in fentanyl i hemmapressade bensodiazepiner? Stryk ska han ha! Ungefär som killen i Amsterdam som sålde vitt heroin och sade att det var kokain. Folk dog som flugor. Jävla as.
Citera
2020-04-29, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apollinaire
Vem är idioten som kom på att blanda in fentanyl i hemmapressade bensodiazepiner? Stryk ska han ha! Ungefär som killen i Amsterdam som sålde vitt heroin och sade att det var kokain. Folk dog som flugor. Jävla as.

de bryr sig inte ett skit om kunderna. Tjänar hellre några extra hundralappar på att folk ska bli skadade eller i värsta fall dö. Kall har denna värld blivit
Citera
2020-04-29, 22:21
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runw17
de bryr sig inte ett skit om kunderna. Tjänar hellre några extra hundralappar på att folk ska bli skadade eller i värsta fall dö. Kall har denna värld blivit
Du har en poäng. Men jag undrar hur resonemanget går till hos producent 1. ”Vi blandar in lite fentanyl i pillerna”. Då säger producent 2: ”fan vilken bra idé, det blir ju något billigare för oss än att bara ha bensodiazepiner i tabletterna”. Idioter.
Citera
2020-04-30, 14:24
Medlem
Yahnoovass avatar
Tjaaa.
Har kommit över några kartor ksalol. Som jag mår jävliiiiigt bra utav. Dödar min ångest helt och får mig otroligt mycket driftigare. GÖR det jag BORDE göra, med underlättnad. ( Jobbar, ringer runt, städar etc )

Jag gick på det dagligen för ett halv år sen (endast 1-2månader), men då gick det överstyr från 1mg per dag blev det 4-6 mg. Vilket slutade i en helvetes AT, som jag minns att jag vart så jäääävla äcklad över. Men ändå är jag tillbaka för jag funkar mycket bättre med de. ( Visst vet jag att jag inte kan hålla på över en längre period, men så länge det går, typ. )

Problemet sist var att jag ville flumma om dagarna. Nu är det endast till för välmående.
Någon Alp Guru som kan hjälpa till med dosering? - Har käkat 1mg om dagen, nångång 2. Under 4-5 dagar nu.

Vaknar med en halväcklig känsla pga dem också, men så slänger jag i mig 1 så är jag på välmående igen, efter 30-60min.

Det är just det jag är lite halvnojjig över. Att jag blir tvungen att ta mer och mer, och att den där äckliga känslan kickar in oftare och oftare. Som tillslut förmodligen leder till en AT.

Borde jag kanske minska dosen till 0,5 mg? Får jag samma effekt tro? ( Tänkte testa imorgon )
Hur ofta borde jag kasta i mig om dagen? Tidsbaserat?

Vill kunna ha full kontroll över pundet. Samtidigt full kontroll över måendet.

Eller finns det kanske någon annan benzo som funkar/är bättre för sådant? som sagt, jag käkar de inte för att flumma. ( Möjligtvis nån helg bara hoho )
Citera
2020-04-30, 19:24
Medlem
elpocahontass avatar
Ändra mitt fel , glömde lägga till en quote så att folk kan se mitt svar.

Citat:
Ursprungligen postat av jeppy666
hej, jag har skaffat ksalol 10st, och jag har inte tagit det på ett tag, så antar att jag inte har någon tolerans, hur många krävs för att bli mysig? 10st kanske inte är så mycket men vill inte ta alla o få en fet blackout

Citat:
Ursprungligen postat av elpocahontas
Jag brukar ta 4mg, blir lagom mysig på det.

Haha ganska kul, sitter på flashback o läser xanor tråden, precis poppat 20mg xanor och en folköl. Så läser man att jag skrev att jag brukade bli skön på 4mg... sorgligt haha

1 år sedan idag,
Senast redigerad av elpocahontas 2020-04-30 kl. 19:28. Anledning: Blev fel när jag skulle svara i tråden.
Citera
2020-04-30, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpocahontas
Haha ganska kul, sitter på flashback o läser xanor tråden, precis poppat 20mg xanor och en folköl. Så läser man att jag skrev att jag brukade bli skön på 4mg... sorgligt haha

1 år sedan idag,
En dunder regel jag alltid håller på börjar det bli mer än 6st en kväll dags för paus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in