2020-05-01, 22:38
Medlem
zzxxccvvs avatar
Sami Ebbot Jakobsson
2020-05-01, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukazsynd
Tvärtom. Bästa kvinnan i huset eller vill du ha fläsk eller skrik ?
Jassa är ju betydligt vettigare,rolig skrikig och tycker om socker
2020-05-01, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Vad var hennes motivering till det?
Att hon fått nakenheten från sin pappa sa hon
2020-05-01, 22:43
Medlem
Hela gänget i bikten:

Julia Sami Lennie Frida Jasmine Mergim

https://tv4play.se/program/big-brother-sverige/12586168
2020-05-01, 22:43
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Tack snälla!

On topic: När Mergim beter sig som han gör just nu (när han fixar Samis hår), då gillar jag verkligen honom. Lugn och trevlig.

Han framstår som en sympatisk och go kille under dessa former, ja. Tyvärr lurar hans utbrott (mot kvinnor) i vassen, och med den sortens labila tendenser skjuter han sig själv i foten gång på gång. Han har bekänt färg ett antal gånger och att han inte kan snäsa av sina manliga medtävlanden på samma sätt tyder på ett ingrott kvinnoförakt tyvärr. Nu är jag en man själv, men jag kan inte tänka mig att en kvinna vill vara nära en tickande bomb som Möörrge (liknade uttal som Söörrge i Beverly Hills cop III)
2020-05-01, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Stavfel har väl inte med saken och göra och nej jag har inga högskolepoäng på det men det finns otaliga böcker om ämnet o h har alltid varit intresserad av folk olika beteenden och kan jag lova dig att Lennie är en av dom därinne som är minst sig själv. Ingen 36 åring hoppar omkring som han gör och det visade han tydligt i samtalet med sina anhöriga att han blev en mogen vuxen man på bara några sekunder

Dom som vet ännu mindre om beteendevetenskap är dom som påstår att dom läst det i böcker. Det hade varit en intressant diskussion om du kunnat hålla det på en seriös nivå, nu försöker du bara svartmåla enskilda deltagare.
2020-05-01, 22:49
Medlem
öppnade precis liven och har just nu så många frågor, vad är det som sker? hahaha
vad har de fått i sig egentligen?
2020-05-01, 22:51
Medlem
Slog precis på liven...Alltså vad tittar jag på, ett rave? Haha har de fått in annat än alkohol ikväll eller? Fick stänga av när Jasmine på riktigt tycker hon är jättesexig och tror hon kan twerka trots att hon helt saknar ass...
2020-05-01, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Han erkände ju när han satt i lögndetektorn att han inte är så här utanför huset.

Då är han ju ännu mindre värd vinsten. Du ska väll gå in som dig själv och inte börja skådespela, speciellt om du är runt 40.
2020-05-01, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Känner på mig att dom här 3 resterande veckorna kommer vara riktigt sega. Undrar vad det blir för tema nästa vecka. Produktionen måste ju hitta på något kreativt och roligt. Gamla deltagare lär ju inte få komma in och festa heller pga coronan. Jag kollar knappt liven längre. Kikar in lite då och då. Men då sitter dom antingen och spelar fia med knuff, håller på med BUS, eller sitter och pratar om ointressanta grejer. Kom igen nu biggan, steppa upp sista veckorna!
Jag är beredd att hålla med, det lär väl bli som talang finalen, ingen publik alls och ingen fest. det vore helt idiotiskt!
2020-05-01, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
öppnade precis liven och har just nu så många frågor, vad är det som sker? hahaha
vad har de fått i sig egentligen?

Haha ellerhur! Men varför är Mergim så låg?
2020-05-01, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Haha han var ju rörd fattar du väl 😂

Det var inte det jag syftade på, gullhönan min.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in