2020-05-01, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Ja mergim ut. Han skrikar värst i huset.

Håller med! Om fyra går till final så är Sami, Julia, Jasmine och Lennie en bra 4:a där också innehållet på sista veckan kan bli nice.
2020-05-01, 21:21
Medlem
teamdjungels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Håller med! Om fyra går till final så är Sami, Julia, Jasmine och Lennie en bra 4:a där också innehållet på sista veckan kan bli nice.
Fyra:a?
2020-05-01, 21:22
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Dive too deep https://www.youtube.com/watch?v=k2Q7KKkAbBI
Julia: WHEN YOU'RE KISSING MY NECK AND BRINGING ME DOWNNNN

Sami blir så söt på sin födelsedag! Klänning och fixat hår!
2020-05-01, 21:24
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Dive too deep https://www.youtube.com/watch?v=k2Q7KKkAbBI

Tack snälla!

On topic: När Mergim beter sig som han gör just nu (när han fixar Samis hår), då gillar jag verkligen honom. Lugn och trevlig.
2020-05-01, 21:26
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Tack snälla!

On topic: När Mergim beter sig som han gör just nu (när han fixar Samis hår), då gillar jag verkligen honom. Lugn och trevlig.
Ja, det är verkligen fint att se! Meeeen på måndag blir det bye bye! Han får öppna skönhetssalong och locka håret på män där istället.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Hur kan man hylla sin pappa genom att sitta naken i bikten för honom
Det känns lite crepy att Frida gör detta för sin pappa
Vad var hennes motivering till det?
Medlem
Globalisten55s avatar
Samis Mamma är i Glasmans lägenhet och dricker vin😂Är på Insta live just nu
Glasman tror Julia kan åka ut på måndag😪
2020-05-01, 21:28
Medlem
Citat:
Tack snälla!

Ja, han kommer fram bra när han hänger med Sami. Som jag skrivit tidigare har Mergim faktiskt växt i mina ögon. I början var han fullständigt vidrig. Mergim besitter för övrigt märkliga talanger. Hur fan har han lärt sig att locka hår med plattång. Jag är tjej och hyfsat intresserad av hår mm men kan verkligen inte locka håret med en plattång.
2020-05-01, 21:28
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Samis Mamma är i Glasmans lägenhet och dricker vin😂Är på Insta live just nu
Glasman tror Julia kan åka ut på måndag😪
Det är en risk. Allt hänger egentligen på om vi får rösta kvar/ut. De kan vilja spara Mergim och därför ännu en gång få oss att bita i kudden.
2020-05-01, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten

Det där köper jag! Om det är den ordningen.
2020-05-01, 21:29
Medlem
Citat:
Tack snälla!

Ja och jag tycker det är så fint av Sami att försöka förklara hur Julia är. Han vill verkligen ha kvar julia nästa vecka precis som han sa i bikten. Så även om Mergim är go nu så måste han ut före frida.
2020-05-01, 21:30
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, han kommer fram bra när han hänger med Sami. Som jag skrivit tidigare har Mergim faktiskt växt i mina ögon. I början var han fullständigt vidrig. Mergim besitter för övrigt märkliga talanger. Hur fan har han lärt sig att locka hår med plattång. Jag är tjej och hyfsat intresserad av hår mm men kan verkligen inte locka håret med en plattång.
Nä, det är fan svårt! Varför kan han det!? Han kan mycket som för tankarna mot Pride och drag shows.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in