2020-05-01, 21:48
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Haha älskade förresten när sami kom ut efter att ha träffat sin familj och man såg i lennies ögon att miljonen försvann i hans huve😂😂👍🏼

Taktiken att vara snäll mot allt och alla är bara en fasad, varför annars nominera sami den mest genom snälla i huset. Jag kan se igenom lennies snällhet, han har utnyttjat amilia dessutom och spelat med hennes känslor

Som jag sagt tidigare så är jag HELT övertygad att Lennie nästan skiter i pengarna, utan är ute efter upplevelsen att vara där.. så skulle aldrig tro han kände nått annat än glädje över att Sami var glad !
2020-05-01, 21:49
Medlem
Citat:
Haha älskade förresten när sami kom ut efter att ha träffat sin familj och man såg i lennies ögon att miljonen försvann i hans huve😂😂👍🏼

Taktiken att vara snäll mot allt och alla är bara en fasad, varför annars nominera sami den mest genom snälla i huset. Jag kan se igenom lennies snällhet, han har utnyttjat amilia dessutom och spelat med hennes känslor

Hur såg du det menar du? Tror Lennie är den som bryr sig minst om både miljonen och kändisskap. Verkar ha det bra ställt och fötterna på jorden.
2020-05-01, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Man såg även på Lennie att den där barnsligt spralliga typen försvann ur han när han fick se sin familj inne i annextet, då blev han en vanlig snubbe.
Han skådespelar så mycket för att lura det här lättlurade folket.
Exakt det jag tänkte på också han ändrade sitt beteende mest av alla som fick träffa sina anhöriga och vänner
2020-05-01, 21:51
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Man såg även på Lennie att den där barnsligt spralliga typen försvann ur han när han fick se sin familj inne i annextet, då blev han en vanlig snubbe.
Haha han var ju rörd fattar du väl 😂
2020-05-01, 21:54
Medlem
haha negern alex sitter o skriver i glasmans live men han har ignorerat 3 av hans kommentarer, gå lägg dig alex om du läser flashback xDD
2020-05-01, 21:56
Medlem
Vad skönt det blev när Frida och Mergim gick iväg
2020-05-01, 21:56
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Exakt det jag tänkte på också han ändrade sitt beteende mest av alla som fick träffa sina anhöriga och vänner
Eeeh va ? Han har väl alltid varit rörd, känslig och tacksam ? 😂 Förstår inte va ni försöker vända på?
2020-05-01, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Eeeh va ? Han har väl alltid varit rörd, känslig och tacksam ? 😂 Förstår inte va ni försöker vända på?
Nej, han var som en helt vanlig kille i samtalet. Han ändrande tonläge och sätt att prata på. Det gjorde ingen annan trots att andra grät och var känslosamma. Ska sägas att jag läst en del beteende vetenskap och det är något falskt med hans sätt att bete sig . Folket kommer dock inte märka det förrens han har miljonen i sin hand 🤚🏻 sami kommer tack och lov sätta stopp för det 😊
2020-05-01, 22:06
Medlem
Citat:
Nej, han var som en helt vanlig kille i samtalet. Han ändrande tonläge och sätt att prata på. Det gjorde ingen annan trots att andra grät och var känslosamma. Ska sägas att jag läst en del beteende vetenskap och det är något falskt med hans sätt att bete sig . Folket kommer dock inte märka det förrens han har miljonen i sin hand 🤚🏻 sami kommer tack och lov sätta stopp för det 😊

De som påstår att de har läst beteendevetenskap har aldrig läst beteendevetenskap, speciellt dom som inte ens kan skriva ordet korrekt
2020-05-01, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
haha negern alex sitter o skriver i glasmans live men han har ignorerat 3 av hans kommentarer, gå lägg dig alex om du läser flashback xDD

nu kommenterade dem det glasman ligger sjukt långt efter i kommentarerna
2020-05-01, 22:08
Medlem
Citat:
Han erkände ju när han satt i lögndetektorn att han inte är så här utanför huset.
2020-05-01, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu kommenterade dem det glasman ligger sjukt långt efter i kommentarerna
Jag vettefan i vilken ordning glasman läser det, alex skrev det för typ 15-20 min sen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in