2020-05-01, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
De som påstår att de har läst beteendevetenskap har aldrig läst beteendevetenskap, speciellt dom som inte ens kan skriva ordet korrekt
Stavfel har väl inte med saken och göra och nej jag har inga högskolepoäng på det men det finns otaliga böcker om ämnet o h har alltid varit intresserad av folk olika beteenden och kan jag lova dig att Lennie är en av dom därinne som är minst sig själv. Ingen 36 åring hoppar omkring som han gör och det visade han tydligt i samtalet med sina anhöriga att han blev en mogen vuxen man på bara några sekunder
2020-05-01, 22:15
Medlem
xrlpyts avatar
Men gud, kollade om klippet när Lennie träffar sin bror och sin pappa, vilken gråtfest. Orkar inte.
2020-05-01, 22:15
Medlem
FarbrorAgges avatar
Fan vad Julia maler och maler och maler. Nu är hon sådär påtänt babblig som hon brukar bli när hon kombinerar sin amfetamin-medicin och alkohol.
2020-05-01, 22:16
Medlem
Globalisten55s avatar
Glasman fortfarande Live med Sami mamma på Insta👍Verkar ha mycket trevligt
2020-05-01, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Fan vad Julia maler och maler och maler. Nu är hon sådär påtänt babblig som hon brukar bli när hon kombinerar sin amfetamin-medicin och alkohol.

Tyvärr är det ju inte ngn fart de övriga heller just nu.. Hela Julafton temat är ju skit.. Men hon har faktiskt varit rolig här i kväll när hon tvättade sami bl a. Men jag håller med att nu är det dags att vila rösten. Tack och lov är hon ändå lite försiktig med drickat idag och det blir ju svårare om hon babblar.. Ha ha.
2020-05-01, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Glasman fortfarande Live med Sami mamma på Insta👍Verkar ha mycket trevligt
Igen?? Kanske dags för Sami att kalla Glasman för pappa? så mycket som glasman och samis morsa hänger. Eller så tänker Glasman bara på deras framtida youtube eller w/e som Sami lovade inne i huset när Glasman bölade
2020-05-01, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Ja fyfan vilken jobbig jävla person..pratar skit hela tiden
2020-05-01, 22:29
Medlem
Känner på mig att dom här 3 resterande veckorna kommer vara riktigt sega. Undrar vad det blir för tema nästa vecka. Produktionen måste ju hitta på något kreativt och roligt. Gamla deltagare lär ju inte få komma in och festa heller pga coronan. Jag kollar knappt liven längre. Kikar in lite då och då. Men då sitter dom antingen och spelar fia med knuff, håller på med BUS, eller sitter och pratar om ointressanta grejer. Kom igen nu biggan, steppa upp sista veckorna!
2020-05-01, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Ja fyfan vilken jobbig jävla person..pratar skit hela tiden

Tvärtom. Bästa kvinnan i huset eller vill du ha fläsk eller skrik ?
2020-05-01, 22:32
Medlem
Frida är ett psykfall. Sommelier som lapar efter pasta. Skrattet skär rakt igenom min brustna själ. UT!
2020-05-01, 22:33
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Nej, han var som en helt vanlig kille i samtalet. Han ändrande tonläge och sätt att prata på. Det gjorde ingen annan trots att andra grät och var känslosamma. Ska sägas att jag läst en del beteende vetenskap och det är något falskt med hans sätt att bete sig . Folket kommer dock inte märka det förrens han har miljonen i sin hand 🤚🏻 sami kommer tack och lov sätta stopp för det 😊
Haha oj oj.... Ja då ser vi helt olika.. men det är ju inget jag vill eller kan ändra på. Du får rösta som du känner helt enkelt!
2020-05-01, 22:37
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Stavfel har väl inte med saken och göra och nej jag har inga högskolepoäng på det men det finns otaliga böcker om ämnet o h har alltid varit intresserad av folk olika beteenden och kan jag lova dig att Lennie är en av dom därinne som är minst sig själv. Ingen 36 åring hoppar omkring som han gör och det visade han tydligt i samtalet med sina anhöriga att han blev en mogen vuxen man på bara några sekunder
Men jisses.. han är en mogen man som ändå kan visa sin spralliga ungdomliga sida utan att skämmas. Underbart enligt mig iaf ... Ingen är ju exakt likadan hela tiden. De med social kompetens kan ju betee sig i rätt situationer. Skulle Lennie va "gammal" i sitt sätt skulle ni ju försökt kastat ut han för det . Nu är han som han är och det är ju lovely

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in