Citat:
Ursprungligen postat av
Klimakterietanten
Nej, Julia kommer inte vinna om Mergim är kvar på måndag, men annars tror jag starkt på att hon är uppe i Samis nivå i alla fall enligt mig. Menar du att han fick en dom för alkoholintag, för det var det vi pratade om, och jag vill hålla mig till det ämnet eftersom det är det som 2 år avser? Inget annat. Själv är jag inte ngn som letar efter tingsrättsdomar när jag möter nya människor eller som i detta fall gillar en BB deltagare. Det avgör inte om man är värdig vinnare eller inte.
Du frågar saker för att sedan skriva som att du inte vill veta, om du undrar något om det får du söka upp det själv. Det är heller ingen som behöver leta särskilt mycket eftersom dom legat uppe, finns få dokusåpor där inte sånt kommer upp.
Jag har inga problem med hans domar mer än att det förvånade mig med tanke på hur han snackat i huset. Däremot utifrån erfarenhet kan jag tycka att det är onödigt att sätta honom på en piedestal som någon supernykterist då det blir ett hårt fall om han skulle trilla dit igen.