2020-05-01, 18:36
Medlem
Jasmine ber redaktionen att inte skicka in alkohol pga dålig stämning. Okej, roligt att se fyra stycken ligga i en soffa och prata om absolut ingenting.
2020-05-01, 18:36
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
"Ehh jo", jag tolkar det just så. Jag läser ingenting fel, "shit". Han var den enda av deltagarna som reagerade vuxet och moget. Men enligt det här folket måste man gapa, skrika, gråta och vara allmänt PK, för det är ju så "göölligt!".
Du får hacka i dig att du misstolkade vad jag skrev. Sen att just du inte fixar att jag korrigerar dig är jag inte ett dugg förvånad över. Tack för att du snabbt påminde mig om varför det inte är någon idé att skriva här. Folk, i det här fallet illustrerat av dig, är så snabba på att dra felaktiga slutsatser och missbruka inlägg till att kräkas ur sig missnöje över saker som inte ens har med det citerade inlägget att göra.

OnT: Hoppas det inte blir alkohol i huset ikväll.
2020-05-01, 18:37
Medlem
In med alkohol och sprit
2020-05-01, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukazsynd
Jasmine ber redaktionen att inte skicka in alkohol pga dålig stämning. Okej, roligt att se fyra stycken ligga i en soffa och prata om absolut ingenting.
Tror de flesta i huset är trötta på Julia på fyllan. Hon kan ju inte hantera alkohol så jag förstår dom.
Medlem
Eagle35s avatar
Vad menade Samis mamma med kod ordet var snäll nu? haha är det för han varit otrevlig och snackat mycket skit om andra, och att han varit grinig, gnällig, som tips till han att sluta för att han tappar mycket på det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Tror de flesta i huset är trötta på Julia på fyllan. Hon kan ju inte hantera alkohol så jag förstår dom.
Och det kan Frida och jasmine . Skulle inte tro det va
2020-05-01, 18:40
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vad pratar du om?

Glasman sa det har du inte sett besöket? Sami fick ett brev.
2020-05-01, 18:41
Medlem
Citat:
Vet att du hatar Julia
2020-05-01, 18:42
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Fan Euro, du kommer igång ordentligt nu, gillar det!
King Big Sam var ju mest samlad under mötet och istället för skrik i fem minuter utnyttjade han tiden för det som är viktigt. Det visar ju killens karaktär och intelligens.
Pinsamt usel slutledningsförmåga är inget att hurra för utan snarare något att sörja över. Tjingeling!

OnT: Sami ser mycket eftertänksam ut i soffan. Nu skickade han en hälsning till sin mamma som hon skulle vidarebefodra till kompisen Tommy som han tyvärr inte fick träffa idag, så det var nog det han låg och funderade över.
2020-05-01, 18:44
Medlem
Citat:

Men du tycker det är intressant som det är nu när skriket från Halmstad nynnar på barnvisa som hon kommit på?
Dom ska väl ge oss tittare något att se på?
2020-05-01, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Nej, Julia kommer inte vinna om Mergim är kvar på måndag, men annars tror jag starkt på att hon är uppe i Samis nivå i alla fall enligt mig. Menar du att han fick en dom för alkoholintag, för det var det vi pratade om, och jag vill hålla mig till det ämnet eftersom det är det som 2 år avser? Inget annat. Själv är jag inte ngn som letar efter tingsrättsdomar när jag möter nya människor eller som i detta fall gillar en BB deltagare. Det avgör inte om man är värdig vinnare eller inte.

Du frågar saker för att sedan skriva som att du inte vill veta, om du undrar något om det får du söka upp det själv. Det är heller ingen som behöver leta särskilt mycket eftersom dom legat uppe, finns få dokusåpor där inte sånt kommer upp.
Jag har inga problem med hans domar mer än att det förvånade mig med tanke på hur han snackat i huset. Däremot utifrån erfarenhet kan jag tycka att det är onödigt att sätta honom på en piedestal som någon supernykterist då det blir ett hårt fall om han skulle trilla dit igen.
2020-05-01, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Fick en guldskiva imorse i födelsedagspresent av BB.

Från BB Twitter
det gör ONT I HELA HJÄRTAT att inga av deltagarna verkar förstå att samis guldskiva såklart inte är riktig, inklusive sami 🥵🥺

Nää, vad hemskt om ingen fattar det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in