2020-05-01, 17:59
Medlem
Det står att de ska få julklappar av secret santa, vem kan vara jultomte tror ni??
2020-05-01, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Det står att de ska få julklappar av secret santa, vem kan vara jultomte tror ni??

Säkert zigenerskan Antonia.
2020-05-01, 18:00
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Man såg ju på honom att han blev glad. Ska han behöva gapa, skrika och gråta som ett litet barn som dom andra dårarna?
Ehh nej, varför tror du jag tolkar som att han inte blev glad? Jag tror ändå han hade blivit mer peppad av att få se sin kompis han pratat massor om. Shit vad du läser in fel grejer i det jag skrev. Hade varit jättemärkligt om Sami plötsligt gapat och skrikit oavsett vem som kom in eftersom han aldrig varit så innan utan tvärtom rätt tillknäppt i sina känslouttryck.
2020-05-01, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enduro33
Asså hahahahah jag får ont i magen när dem pratar om att dem kommer få massa sammarbeten på instagram när dem kommer ut
dom kommer inte få ett smack, de enda som kanske får är sami o lennie, det enda dom andra får är corona.
2020-05-01, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Jo, de festar på ganska så rejält, skulle nog göra han gott att få lite nya vänner. Är övertygad om att det är svårare att vara nykter och drogfri utanför huset än i huset dock och vet av erfarenhet att det krävs längre tid än så för att hålla sig.

Sami har varit nykter snart 2 år och så länge har han inte varit i huset, eller hur? Därför anser jag att han ändrat sitt liv och genuint menar det. Tror du det är svårare att vara nykter utanför detta hus..? Oj, det tror inte jag.. Att skapa tittarvärde utan alkohol inblandat är väldigt tufft. Därför tycker jag extra mycket om Sami som har kunnat vara så rolig emellanåt, och man måste också ta lite av det han säger med lite ironi och jargongen kan uppfattas som att han är negativ och sur ibland, men man måste lyssna noga för att se hans roliga sida.
2020-05-01, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ehh nej, varför tror du jag tolkar som att han inte blev glad? Jag tror ändå han hade blivit mer peppad av att få se sin kompis han pratat massor om. Shit vad du läser in fel grejer i det jag skrev. Hade varit jättemärkligt om Sami plötsligt gapat och skrikit oavsett vem som kom in eftersom han aldrig varit så innan utan tvärtom rätt tillknäppt i sina känslouttryck.

"Ehh jo", jag tolkar det just så. Jag läser ingenting fel, "shit". Han var den enda av deltagarna som reagerade vuxet och moget. Men enligt det här folket måste man gapa, skrika, gråta och vara allmänt PK, för det är ju så "göölligt!".
2020-05-01, 18:06
Medlem
Vem är egentligen Anna som Lennie ofta pratar om?
2020-05-01, 18:07
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Fan vad det känns trist. Om vi hade kunnat enas hade Frida åkt hem på måndag och Mergim och Jullan kvar.
Vill fan ha Mergim och Lennie i final tillsammans med Sami och exempelvis Jullan. Det blir då split vote mellan Lennie och Mergim och det blir lättare att samla Samis fans. Man kommer säkert att rösta på vem man vill se som vinnare av BB2020. Dessutom vill jag ha kvar de som har varit inne längst inte någon som surfar på en räkmacka och får röster pga sin offerkofta, att det är synd om henne. Hon driver det så hårt hela tiden för hon är bitter. Skulle hon gå till final att det blir ännu mer naken vagina fladdrande i bild och ett irriterande flabb och klängande på pojken för att öka sin "jag har knullat" 150 män statistik.
2020-05-01, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Sami har varit nykter snart 2 år och så länge har han inte varit i huset, eller hur? Därför anser jag att han ändrat sitt liv och genuint menar det. Tror du det är svårare att vara nykter utanför detta hus..? Oj, det tror inte jag.. Att skapa tittarvärde utan alkohol inblandat är väldigt tufft. Därför tycker jag extra mycket om Sami som har kunnat vara så rolig emellanåt, och man måste också ta lite av det han säger med lite ironi och jargongen kan uppfattas som att han är negativ och sur ibland, men man måste lyssna noga för att se hans roliga sida.

Det där var verkligen mycket bra skrivet, tanten!
2020-05-01, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten

Snart två år? vad kör du med för räknexempel egentligen? Sedan han gick in i huset har det gått ungefär ett halvår sedan hans senaste dom. Jag tror absolut att det är svårare för honom att vara nykter utanför för att jag tror att dom i huset är betydligt mer benägna om att han ska vara nykter än hans umgänge utanför.
2020-05-01, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Vem är egentligen Anna som Lennie ofta pratar om?

Hans ex, mycket nära vän idag.
2020-05-01, 18:13
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
"Ehh jo", jag tolkar det just så. Jag läser ingenting fel, "shit". Han var den enda av deltagarna som reagerade vuxet och moget. Men enligt det här folket måste man gapa, skrika, gråta och vara allmänt PK, för det är ju så "göölligt!".

Fan Euro, du kommer igång ordentligt nu, gillar det!
King Big Sam var ju mest samlad under mötet och istället för skrik i fem minuter utnyttjade han tiden för det som är viktigt. Det visar ju killens karaktär och intelligens.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in