2020-05-12, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag har ju inga problem med vad hon säger så sätt. Men makes no sense när har lennie sagt att han är homosexuell? lol

Inte homosexuell skulle det stå.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Julia på liven har spårat ur...

Hon snackar om Lennie. ”han är 36 år gammal och beter sig som ett barn och han tillåter folk att pussa på honom trots att han är homosexuell”

Jag gillar Julia men här kastar hon sten i glashus. Hon har ju hånglat med tjejer, kissat i pool och i duschar m.m.
Hon har ju rätt, har hon förnekat kyssar mm till tjejer?
De enda som förnekar kyssar är Nergim och Lennie, varför tror du Lennie inte druckit en droppe alkohol sedan han hånglat med Mergim under täcket. Skam över dem som inte kan erkänna sin/deras sexualitet inte skam över de som ser förnekelsen.
Medlem
Citat:
Jag skrev fel. Trots att han INTE ÄR homosexuell ska det stå!
Hon menar väl att Mergim pussar på honom.
Hon tycker alltså det är orimligt att Lennie låter Mergim pussa honom trots att han INTE är homosexuell. Men hon själv har ju pussat och hånglat med tjejer i huset.
Han kan ju vara bisexuell.
2020-05-12, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jullan har rätt.

Hur har hon rätt här?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hon har ju rätt, har hon förnekat kyssar mm till tjejer?
De enda som förnekar kyssar är Nergim och Lennie, varför tror du Lennie inte druckit en droppe alkohol sedan han hånglat med Mergim under täcket. Skam över dem som inte kan erkänna sin/deras sexualitet inte skam över de som ser förnekelsen.

Förstår verkligen inte vad du menar här. Menar du att Lennie är gay eller inte?
Medlem
Citat:

Hon snackar om Lennie. ”han är 36 år gammal och beter sig som ett barn och han tillåter folk att pussa på honom trots att han är homosexuell”

Jag gillar Julia men här kastar hon sten i glashus. Hon har ju hånglat med tjejer, kissat i pool och i duschar m.m.
Stämmer det verkligen att hon sa så? Aja, som sagt var, Julia och alkohol går inte ihop. Speciellt inte ihop med hennes mediciner. Hon kan kläcka ur sig jäkligt dumma grejer.
2020-05-12, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Stämmer det verkligen att hon sa så? Aja, sagt var, Julia och alkohol går inte ihop. Speciellt inte ihop med hennes mediciner. Hon kan kläcka ur sig jäkligt dumma grejer.

Ja jag lyssnade nyss. Verkligen helt knäppt sagt när hon har gått runt och kissat var hon vill
2020-05-12, 00:02
Medlem
Och sedan så kan ju Lennie ta emot pussar ifrån någon även om han inte är gay. Även om det är skumt lol. Han är ju en skum kille också. Håller med Julia faktiskt.
2020-05-12, 00:03
Medlem
RZLAs avatar
Citat:

Var kan man se det? Länka gärna.
2020-05-12, 00:04
Medlem
Fel ord

Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Och sedan så kan ju Lennie ta emot pussar ifrån någon även om han inte är gay. Även om det är skumt lol. Han är ju en skum kille också. Håller med Julia faktiskt.

Håller med Julia om vad?
Hon menade ju att det var FEL AV LENNIE ATT ta emot pussar eftersom han inte är homosexuell.

Varför måste man vara gay för att ta emot pussar av någon från samma kön?!!
Senast redigerad av sofand1987 2020-05-12 kl. 00:05. Anledning: Fel ord
2020-05-12, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Var kan man se det? Länka gärna.

Hennes instagram. Jag vet inte hur man länkar du får gå in där och kolla hon heter en legend
2020-05-12, 00:06
Medlem
Citat:
Håller med Julia om vad?
Hon menade ju att det var FEL AV LENNIE ATT ta emot pussar eftersom han inte är homosexuell.

Varför måste man vara gay för att ta emot pussar av någon från samma kön?!!
För att man ger någon fel uppfattning? Mergim är ju kär i Lennie och blir svartsjuk över minsta lilla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in