Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-04-23, 17:22
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paranormalshittity
Är kort sagt grymt besviken på effekten även första gången jag testade. Ingen risk att jag köper det igen.
Det blir vad man gör det till, ecstasy är rätt ovärt att ta själv framför Netflix - det är en social drog som gör sig bäst på lämpliga fester eller ihop med nära vänner.

Ska du ta det själv så är bra musik och självreflekterande mer lämpligt och ger betydligt mer.

Även om du inte känner några direkta bieffekter nu så sliter det en del på kroppen och då kan man gott se till att ta det vid mer speciella tillfällen, det är ett råd som gäller alla.

Att du upplevde dig själv som mer manisk kan bero på att du var understimulerad då mdma får igång utsöndringen av signalsubstanser rejält, just därför är det mer av en festdrog.

//Tripportreat
Senast redigerad av Tripportreat 2020-04-23 kl. 17:28.
Citera
2020-04-23, 20:36
Medlem
Citat:
Energisk, beredd typ. Tog tre dagar i rad. Igår tog jag 200x3mg = totalt 600mg och kände inte mer än att jag kunde glida ner till pizzerian och kötta en tallrik.

Har läst om tolerans som stiger, men trodde ändå jag skulle känna mer av så pass hög dos. Nu dagen efter är jag inte mer än lite trött, tycker att färger är lite skarpare. Är som en väldigt liten bakfylla.
Har sätt maniska människor på nära håll och skulle aldrig nöja mig med att beskriva dom som "energiska"...
Citera
2020-04-23, 23:36
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocktail-effekten
Har sätt maniska människor på nära håll och skulle aldrig nöja mig med att beskriva dom som "energiska"...
Samma här, tror användaren använder uttrycket felaktigt. Kändes dock som det fanns viktigare saker att poängtera.

Har förövrigt sett tjackisar bli pundiga på e, det är som att vilken centralstimulant som helst kickar igång ”jag måste skruva isär nåt-beteende” hos vissa individer.

//Tripportreat
Senast redigerad av Tripportreat 2020-04-24 kl. 00:08.
Citera
2020-04-24, 07:50
Medlem
Såhär två dagar efter "tredagarsracet" så kan jag berätta att jag mår finfint. Men visst, det värsta var att jag slösade bort mycket dag tre utan mycket effekt.

Just nu mår jag faktiskt bättre än innan jag testade. Kanske förde det med sig något bra ändå!
Citera
2020-04-24, 10:39
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Såhär två dagar efter "tredagarsracet" så kan jag berätta att jag mår finfint. Men visst, det värsta var att jag slösade bort mycket dag tre utan mycket effekt.

Just nu mår jag faktiskt bättre än innan jag testade. Kanske förde det med sig något bra ändå!
Det är ingen här som har sagt att du kommer märka av extrema bieffekter genom att göra som du gjorde en sväng, det är om man fortsätter att bete sig så omdömeslöst som risken blir mer påtaglig - tro mig, dessa risker är inte överdrivna.

Det är inte helt ovanligt att en del mår bra kort efter en mdma-session för att sedan må lite sämre när serotoninnivåerna ska börja balanseras men överlag klarar sig rätt bra, medan andra mår rätt kasst efter även om de inte kastat i sig monsterdoser - det är individuellt.

Mdma har dessutom terapeutisk potential så att du fått ut något av det är inte helt galet, för att maximera denna potential bör dock ens mind set och miljö vara bättre.

Du verkar ha rätt begränsad respekt för droger och bör således hålla dig borta från kraftigt sinnesförändrande substanser som psykedelia och mdma tills du har bättre insikt. Det är rätt så kraftfulla prylar på både gott och ont och bör hanteras med respekt.

Eftersom mdma mer eller mindre tömmer ens serotoninnivå så är det bara dumt att köra mer än en dag, har man inte kört en allt för stöddig session så kan man få ut lite dag två men i regel är det redan där både slöseri med droger och onödigt slitage på kropp och knopp sett till effekten man får.

Petar man i sig mdma när ens nivåer av serotonin är lågt så går kroppen på dopaminet istället och då blir det mer neurotoxiskt.

Så länge man inte är missbrukare bör man alltid göra en avvägning mellan potentiell skada drogen kan göra och dess effekt, jag har både tagit mdma rätt mycket och läst på en hel del om det och väljer därför mina tillfällen med skaplig omsorg - därför får jag efter ett gäng år fortfarande ut rätt mycket av det.

//Tripportreat
Senast redigerad av Tripportreat 2020-04-24 kl. 10:51.
Citera
2020-04-24, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Det är ingen här som har sagt att du kommer märka av extrema bieffekter genom att göra som du gjorde en sväng, det är om man fortsätter att bete sig så omdömeslöst som risken blir mer påtaglig - tro mig, dessa risker är inte överdrivna.

Det är inte helt ovanligt att en del mår bra kort efter en mdma-session för att sedan må lite sämre när serotoninnivåerna ska börja balanseras men överlag klarar sig rätt bra, medan andra mår rätt kasst efter även om de inte kastat i sig monsterdoser - det är individuellt.

Mdma har dessutom terapeutisk potential så att du fått ut något av det är inte helt galet, för att maximera denna potential bör dock ens mind set och miljö vara bättre.

Du verkar ha rätt begränsad respekt för droger och bör således hålla dig borta från kraftigt sinnesförändrande substanser som psykedelia och mdma tills du har bättre insikt. Det är rätt så kraftfulla prylar på både gott och ont och bör hanteras med respekt.

Eftersom mdma mer eller mindre tömmer ens serotoninnivå så är det bara dumt att köra mer än en dag, har man inte kört en allt för stöddig session så kan man få ut lite dag två men i regel är det redan där både slöseri med droger och onödigt slitage på kropp och knopp sett till effekten man får.

Petar man i sig mdma när ens nivåer av serotonin är lågt så går kroppen på dopaminet istället och då blir det mer neurotoxiskt.

Så länge man inte är missbrukare bör man alltid göra en avvägning mellan potentiell skada drogen kan göra och dess effekt, jag har både tagit mdma rätt mycket och läst på en hel del om det och väljer därför mina tillfällen med skaplig omsorg - därför får jag efter ett gäng år fortfarande ut rätt mycket av det.

//Tripportreat

Det är bra att du vill föra din kunskap om ämnet vidare och uppmanar till försiktighet. Men shit vad milt jag upplevde det, även dag 1.
Citera
2020-04-24, 11:51
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Det är bra att du vill föra din kunskap om ämnet vidare och uppmanar till försiktighet. Men shit vad milt jag upplevde det, även dag 1.
Det låter jättekonstigt, närmre 200mg ska ge en rätt stöddig effekt även om man väger en del.

Tar du några mediciner? Annars kan det rört sig om kass kvalitet, den dosen ska kännas ordentligt. Får man en bra effekt av mdma så är det rätt svårt att känna sig missnöjd, ens första rullning ska ge en galet stark eufori.

//Tripportreat
Citera
2020-04-24, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Det låter jättekonstigt, närmre 200mg ska ge en rätt stöddig effekt även om man väger en del.

Tar du några mediciner? Annars kan det rört sig om kass kvalitet, den dosen ska kännas ordentligt. Får man en bra effekt av mdma så är det rätt svårt att känna sig missnöjd, ens första rullning ska ge en galet stark eufori.

//Tripportreat

Inga mediciner, hade dock rökt en del grönt veckan innan. Kanske dämpade gräset effekten?

Jag upplevde MDMA som intensifierande. Jag upplever även LSD och svamp som intensifierande, men svamp som mer levande. Som om det finns en levande intelligens i svampen, medans LSD och MDMA är mer ensamt. Cannabis upplever jag tvärtemot som avdomnande, lugnande. Kvaliteten bör ha vart bra, säljare med bästa ratingen på FS.
Citera
2020-04-27, 14:07
Medlem
Tja homies!
Liten fråga:
Var på tandläkaren idag och skulle få deras kalle anka lugnande. Feta 3 hål nära närvsystemet så jag och min skräck till tandläkare började söka med ljus å lykta efter mer lugnande och hittade 10st 10mg stesolid som jag tog innan tandläkaren.och passade så att köpa 1 och en halv ganska bra E ochså. Måste tillägga att jag har recept på lyrica så jag tagit 100mg Lyrica. och en Elvanse 50mg.

blev liten coctail Men jag är inte orolig för ett överdos utan min fråga är om jag kommer få ett lyckats rus av just extasyn om jag tar den nu. om allt av det andra ruset förutom E ruset försvinner så blir jag bara glad. Eller ska jag vänta till imorgon så jag får mer utav E ruset?

Tacksam för svar.

Ps käkat Lyr i 6 år straight å har just nu 200mg (trappar ner). samt har hög tolerans på just stesolid samt benso och Lyrica om det nu påverkar till det goda eller ej.
Samt så har jag en 70mg till godo elvanse som jag kanske kan ta för att det till kan bidra till bättre E rus? Samt att vad jag hört att Elvanse trycker bort benso?

viljan är kort och gott att jag vill ha ett skönt E rus idag med en annan dude. Men om stessen å benson och lyrican sabbar stor det av E ruset så är det väll kanske inte värt det?
Senast redigerad av Ratanka 2020-04-27 kl. 14:20.
Citera
2020-05-01, 15:34
Medlem
är det lugnt att ta mdma ikväll om man har varit på tjack dom sista 2 dagarna, sov några timmar idag och puppilerna är normala.
Citera
2020-05-01, 17:40
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 782
är det lugnt att ta mdma ikväll om man har varit på tjack dom sista 2 dagarna, sov några timmar idag och puppilerna är normala.

Det är väl inte det mest optimala, men har du en sjysst hälsa (mental och fysisk) i övrigt och inte går loss på några jättemängder (vilket man ej bör göra ändå) bör det vara lugnt!

Känner du dig bara sliten eller som ett förstört vrak liksom?
Citera
2020-05-02, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Det är väl inte det mest optimala, men har du en sjysst hälsa (mental och fysisk) i övrigt och inte går loss på några jättemängder (vilket man ej bör göra ändå) bör det vara lugnt!

Känner du dig bara sliten eller som ett förstört vrak liksom?

Tack för svar, tog det oansett. Funkade fint. Mår aldrig dålig på tjack, bara och äta lite så piggnar jag til. Var mer orolig över det med neurotoxiteten om att blanda tjack och mdma. Brukar det inte vara vanligt att blanda mdma med tjack?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in