Citat:
Ursprungligen postat av
Scarmo
Tjenare, tog ecstacy för första gången förra helgen (Runt 130mg) och det var helt jävla underbart, gick runt på en tre timmars promenad med mina 3 polare som också hade eshat.
Har aldrig vart så glad förut och kroppen var helt sjukt lätt, man bara flög fram!
Har hört att det är farligt att ta för ofta, att man kan få nervskador med mera, men tror ni att jag kan ta en hel esh (260mg) denna helg och sen ta en paus på 1-2 månader? Jag är en grabb som väger 75 kilo, om det är någonting som ni behöver veta.
Ta inte hela knappen på en gång, är det så starka knappar(vilket det mycket väl kan vara då det florerar sjukt starka knappar för tillfället) så är det en rätt stöddig startdos även för en erfaren brukare.
Jag kom över knappar som troligtvis ligger i det spannet och jag och mina vänner upplevde det som perfekt att börja med en halv och sedan ta den andra halvan drygt två timmar senare.
Ett bra riktmärke brukar vara att starta med 2mg mdma per kg kroppsvikt.
Gör det inte till en vana att ta det för ofta, och ta inte för höga doser - det slår lätt över vilket lätt slutar med att du ligger i ett hörn och gnisslar tänder.
Känn dig fram försiktigt.
//Tripportreat