Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-04-22, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarmo
Okej, jag kommer följa ditt råd!

Du har fått rätt många RIKTIGT dåliga råd i den här tråden.
Citera
2020-04-23, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paranormalshittity
Fattar inte grejen med MDMA.

Testade första gången för två dagar sedan, ca 140mg vid 21, och en refill på 50mg vid 01. Hade väldigt trevligt i soffan, emellanåt stönade jag till utan anledning. Filmen på Netflix blev lite mer intressant. Mådde rätt bra. Upplevde mig dock ovanligt manisk.

Igår tog jag igen vid 18, ungefär samma dos och refill ett par timmar efter. Mådde lite illa och kände mig manisk. Lite LSDit typ.

84% rena kristaller. Helt okej men gräs är bättre.
Vad menar du med manisk? Beskriv ditt beteende den kvällen.

Har tagit E några få gånger och jag blev bara skön och lite seg typ. Antiklimax. Kunde ligga i soffan och slappa till musik. Undrar om knapparna innehöll fentanyl vilket ska vara vanligt numera. Eller så är något fel på mig.
Citera
2020-04-23, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocktail-effekten
Vad menar du med manisk? Beskriv ditt beteende den kvällen.

Har tagit E några få gånger och jag blev bara skön och lite seg typ. Antiklimax. Kunde ligga i soffan och slappa till musik. Undrar om knapparna innehöll fentanyl vilket ska vara vanligt numera. Eller så är något fel på mig.

Energisk, beredd typ. Tog tre dagar i rad. Igår tog jag 200x3mg = totalt 600mg och kände inte mer än att jag kunde glida ner till pizzerian och kötta en tallrik.

Har läst om tolerans som stiger, men trodde ändå jag skulle känna mer av så pass hög dos. Nu dagen efter är jag inte mer än lite trött, tycker att färger är lite skarpare. Är som en väldigt liten bakfylla.
Citera
2020-04-23, 09:20
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Energisk, beredd typ. Tog tre dagar i rad. Igår tog jag 200x3mg = totalt 600mg och kände inte mer än att jag kunde glida ner till pizzerian och kötta en tallrik.
Varför i hela fridens namn tog du MDMA flera dagar i rad? Dessutom med planer som att dra ner till lokala pizzerian?

Vänta åtminstone tre månader mellan varje gång du tar detta och se till att göra något speciellt av det. Njut av gemenskap och en ny nivå av samhörighet med andra människor, dansa tillsammans med vänner som betyder mycket för dig eller ha djupa samtal om era relationer, till exempel. Eller djupdyk inåt och börja få rätsida på problem du knappt vågat erkänna inför dig själv. Rätt använt är MDMA riktigt kraftfullt.
Citera
2020-04-23, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Varför i hela fridens namn tog du MDMA flera dagar i rad? Dessutom med planer som att dra ner till lokala pizzerian?

Vänta åtminstone tre månader mellan varje gång du tar detta och se till att göra något speciellt av det. Njut av gemenskap och en ny nivå av samhörighet med andra människor, dansa tillsammans med vänner som betyder mycket för dig eller ha djupa samtal om era relationer, till exempel. Eller djupdyk inåt och börja få rätsida på problem du knappt vågat erkänna inför dig själv. Rätt använt är MDMA riktigt kraftfullt.

För mig är det betydligt mindre kraftfullt än cannabis.
Citera
2020-04-23, 14:13
Medlem
Citat:
För mig är det betydligt mindre kraftfullt än cannabis.

Uppenbarligen för att du inte har en jävla aning om vad du håller på med när det gäller MDMA
Citera
2020-04-23, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bacca
Uppenbarligen för att du inte har en jävla aning om vad du håller på med när det gäller MDMA

Full koll, men litar på mitt mående och hur det känns liksom. Noll "bakfylla" trots tre dagars. Knäpper en bira nu istället. Skål.
Citera
2020-04-23, 15:46
Medlem
Jag känner verkligen att det inte är så farligt att köra flera dagar i rad. Så oroa er inte!
Citera
2020-04-23, 15:56
Medlem
Citat:
Full koll, men litar på mitt mående och hur det känns liksom. Noll "bakfylla" trots tre dagars. Knäpper en bira nu istället. Skål.

Tänkte inte på ditt mående, mer på den uteblivna effekten.
Angående ditt mående så är det klart du kan köra några dagar på rad men gör du det till en vana så kommer du garanterat få men, kortvariga eller kanske långvariga.
Citera
2020-04-23, 16:35
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Jag känner verkligen att det inte är så farligt att köra flera dagar i rad. Så oroa er inte!
Du kommer märka varför folk avråder dig att knarka mdma på det sättet du gör, det finns ändå en rätt så gedigen samlad kunskap som råder dig att ändra inställning till sagda substans.

Hppd, depression, neurotoxicitet och det faktum att du totalt blåser bort det fina med mdma är de biverkningar som du definitivt bör ta i beaktning.

//Tripportreat
Citera
2020-04-23, 16:41
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarmo
Tjenare, tog ecstacy för första gången förra helgen (Runt 130mg) och det var helt jävla underbart, gick runt på en tre timmars promenad med mina 3 polare som också hade eshat.
Har aldrig vart så glad förut och kroppen var helt sjukt lätt, man bara flög fram!

Har hört att det är farligt att ta för ofta, att man kan få nervskador med mera, men tror ni att jag kan ta en hel esh (260mg) denna helg och sen ta en paus på 1-2 månader? Jag är en grabb som väger 75 kilo, om det är någonting som ni behöver veta.
Ta inte hela knappen på en gång, är det så starka knappar(vilket det mycket väl kan vara då det florerar sjukt starka knappar för tillfället) så är det en rätt stöddig startdos även för en erfaren brukare.

Jag kom över knappar som troligtvis ligger i det spannet och jag och mina vänner upplevde det som perfekt att börja med en halv och sedan ta den andra halvan drygt två timmar senare.

Ett bra riktmärke brukar vara att starta med 2mg mdma per kg kroppsvikt.

Gör det inte till en vana att ta det för ofta, och ta inte för höga doser - det slår lätt över vilket lätt slutar med att du ligger i ett hörn och gnisslar tänder.

Känn dig fram försiktigt.

//Tripportreat
Senast redigerad av Tripportreat 2020-04-23 kl. 17:29.
Citera
2020-04-23, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Du kommer märka varför folk avråder dig att knarka mdma på det sättet du gör, det finns ändå en rätt så gedigen samlad kunskap som råder dig att ändra inställning till sagda substans.

Hppd, depression, neurotoxicitet och det faktum att du totalt blåser bort det fina med mdma är de biverkningar som du definitivt bör ta i beaktning.

//Tripportreat

Är kort sagt grymt besviken på effekten även första gången jag testade. Ingen risk att jag köper det igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in