Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Visst är det mystiskt vart pengarna som hon fått tagit vägen, det borde ju finnas något av värde kvar kan man ju tycka, visst kokain är dyrt men såvitt det är känt har väl lilla Karin inget sådant missbruk?
Om hon flyttat pengar utomlands eller så borde väl gå att spåra kan ju jag tycka, det är väl inte så där jätteofta någon går till banken och begär att få ut sina nästan tio miljoner i kontanter.
Ja jag vet att det bara var ren tur att HOL överlevde attacken men jag tror att det berodde på att Billy inte ens kunde tänka sig att HOL skulle slåss som en bärsärk för sitt liv, den möjligheten fanns inte i Billy,s vildaste fantasi ens, han gick upp mot vad han trodde var en helt normal och lite lätt mesig medelklassman, inte en av samma kaliber som Billy själv.
Men hur som haver, lilla Karin sitter där hon sitter nu och med restriktioner så vi får se om hon håller ihop eller om det börjar krackelera.
Det beskrivs enbart fylla.
Om hon dragit linor för flera miljoner per år hade näsan ramlat av.
Alltså. Summan som omtalas är enorm.
Hur fan kan hon då bo på hotell, leva på krogen och betala torpeder om kontot är tomt.
Hon har naturligtvis inte gjort vanliga transaktioner. Hon är utbildad domare, om än försupen.
Dock väldigt omständlig som nykter, såklart hon vet hur hon ska jiddra med både rättsinsanser och konton.
Det finns väl allt mellan krypterat och bitcoin och möjlighet till skumrask.
Ta ut kontanter titt som tätt och påstå hon bränt dem. Hon lär få göra vad hon vill med sistnämnda under årens gång.
Bluffat hon betalat stora privata skulder, rest hit och dit, ätit rysk kaviar med spade, blivit rånad or what ever.
Det lär vara transaktioner och insättningar som banken bevakar för penningtvätt.
Nu farbror polisen.
Både basbelopp domslut och utmätning är dagsuppgifter. Sistnämnda verkar vara färskt.
Man har väl sällan sett nåt så rättshaveristiskt beteende, hon slingrar sig som en mask på en krok så varför inte krångla med pengar.
Förutom att jag tror hon har en p-störning och därav beter sig som hon gör.