Citat:
Ursprungligen postat av
SDless
Kan jag ta ca 50 mg bra amfetamin dagligen tillsammans med medicinsk dos betablockerare (indera)?
Något kanske kan svara bättre en mig men
Jag kan nästan garanterat säga att det inte alls är någon fara, speciellt när vi talar om så låga doser. Skulle du dock ta en panna på 2g och ta 100-200mg inderal så är det en annan historia helt..
"Tvättar" du amfetaminet i aceton innan du tar det? Får till mig att du borde göra det om du inte gör det. Få bort allt koffein och lite annat skit om du har tur. Så blir det också lättare att veta hur mycket du doserar.
Du kanske inte har någon tillgång till det, men rekommenderar även att du försöker att köpa Attentin (eventuellt Elvanse) och ta en låg dos till amfetaminet. Kanske 5mg Attentin till 50mg amfetamin eller så. (Kanske En halv 30mg Elvanse till 50mg amf). Gör så att allt Amfetamin du tagit känns mer som medicinsk kvalitet och det blir obeskrivligt mycket bättre. Kan inte föklara på ett sätt som verkligen gör det rätt.
Jag tar inte Amfetamin om jag inte har tillgång till Elvanse, Attentin, eller båda. Blir verkligen så stor skillnad om något är perfekt gjort.
Man behöver inte blanda i så mycket om man behöver vara sparsam. 1:20 räcker för att få bättre effekt. Fack, till och med 1:50 gör det bättre. Good luck