2020-04-27, 22:07
Medlem
Kan jag ta tapentadol (palexia) sammtidigt som jag går på 100mg sertralin varje dag?
Citera
2020-04-28, 00:08
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DESMYLGBG
Kan jag ta tapentadol (palexia) sammtidigt som jag går på 100mg sertralin varje dag?
nej, ska du ta opioider medan du går på ssri får du hålla dig till icke serotonerga såna om du inte vill riskera serotonergt syndrom.
Citera
2020-04-29, 14:01
Medlem
Tog 3 mg ikto igår samt 10 mg diazepam. Har trappat ner större delen av min tolerans med hjälp av diazepam senaste två veckorna. Känner mig dock lite abstinent och antar att det beror på att jag tog ikto igår som jag tidigare har varit beroende av.

Nu till min fråga: köpt en mindre mängd bra heroin för att röka på folie. Var många år sedan senast men blev sugen. Är det någon fara att röka lite lagom så här dagen efter intag av benso? Tacksam för snabbt svar! Vill gärna kunna njuta utan att noja. Testade några bloss o blev knappt påverkad men inbillade mig att min andning blev lite ytligare men det kan lika gärna varit noja. Var 2 timmar sedan i tog en promenad i andas helt normalt.

Edit, är väl om man tar samtidigt eller flera timmar innan tagit större dos benso som det kan vara farligt? Man bör väl nodda o vara lite väck också för att det skall vara farligt med andningen? Känner mig mest lite benso stel (ansad) i kroppen förutom att jag kände av lite värme o den där opiatpiggheten som man gör på lägre doser
Senast redigerad av SDless 2020-04-29 kl. 14:24.
Citera
2020-04-29, 17:33
Medlem
Kan jag ta ca 50 mg bra amfetamin dagligen tillsammans med medicinsk dos betablockerare (indera)?
Citera
2020-04-30, 12:54
Medlem
Existensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Kan jag ta ca 50 mg bra amfetamin dagligen tillsammans med medicinsk dos betablockerare (indera)?

Något kanske kan svara bättre en mig men

Jag kan nästan garanterat säga att det inte alls är någon fara, speciellt när vi talar om så låga doser. Skulle du dock ta en panna på 2g och ta 100-200mg inderal så är det en annan historia helt..

"Tvättar" du amfetaminet i aceton innan du tar det? Får till mig att du borde göra det om du inte gör det. Få bort allt koffein och lite annat skit om du har tur. Så blir det också lättare att veta hur mycket du doserar.

Du kanske inte har någon tillgång till det, men rekommenderar även att du försöker att köpa Attentin (eventuellt Elvanse) och ta en låg dos till amfetaminet. Kanske 5mg Attentin till 50mg amfetamin eller så. (Kanske En halv 30mg Elvanse till 50mg amf). Gör så att allt Amfetamin du tagit känns mer som medicinsk kvalitet och det blir obeskrivligt mycket bättre. Kan inte föklara på ett sätt som verkligen gör det rätt.
Jag tar inte Amfetamin om jag inte har tillgång till Elvanse, Attentin, eller båda. Blir verkligen så stor skillnad om något är perfekt gjort.

Man behöver inte blanda i så mycket om man behöver vara sparsam. 1:20 räcker för att få bättre effekt. Fack, till och med 1:50 gör det bättre. Good luck
Senast redigerad av Existensen 2020-04-30 kl. 12:58.
Citera
2020-04-30, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Existensen
Något kanske kan svara bättre en mig men

Jag kan nästan garanterat säga att det inte alls är någon fara, speciellt när vi talar om så låga doser. Skulle du dock ta en panna på 2g och ta 100-200mg inderal så är det en annan historia helt..

"Tvättar" du amfetaminet i aceton innan du tar det? Får till mig att du borde göra det om du inte gör det. Få bort allt koffein och lite annat skit om du har tur. Så blir det också lättare att veta hur mycket du doserar.

Du kanske inte har någon tillgång till det, men rekommenderar även att du försöker att köpa Attentin (eventuellt Elvanse) och ta en låg dos till amfetaminet. Kanske 5mg Attentin till 50mg amfetamin eller så. (Kanske En halv 30mg Elvanse till 50mg amf). Gör så att allt Amfetamin du tagit känns mer som medicinsk kvalitet och det blir obeskrivligt mycket bättre. Kan inte föklara på ett sätt som verkligen gör det rätt.
Jag tar inte Amfetamin om jag inte har tillgång till Elvanse, Attentin, eller båda. Blir verkligen så stor skillnad om något är perfekt gjort.

Man behöver inte blanda i så mycket om man behöver vara sparsam. 1:20 räcker för att få bättre effekt. Fack, till och med 1:50 gör det bättre. Good luck

Skönt att höra. Man använder ju tom inderal för att behandla överdoser att amfetaminintag - eller gjorde iaf - så direkt farligt kan det inte vara, i synnerhet inte i dessa mycket moderata doser. Det handlar mest om att få en boost att komma igång och går ner ett per kilo och få energi istället för att ta antidepressiva. Tjacket skall vara av hög kvalitet och ge lite stiss. Ligger på tork just nu. Visst, det vore väl mest ultimat att ta elvanse eller atttentin men nu fick det bli så här Thanks!
Citera
2020-04-30, 15:11
Medlem
Hej. Tagit 10 mg metadon nyss. Kan jag ta MD ikväll, (200 mg)?
Citera
2020-05-01, 02:08
Medlem
mr.aidss avatar
Jag bumpar tråden lite då jag funderar på att köra denna cocktail ikväll och har aldrig blandat alla tre substanser innan.

Har smällt i mig 1000mg tramadol (med rätt grov tolerans) samt två groggar (4cl) och tre glas vin. Alkoholen var det dock minst 2,5 timme sedan jag drack den sista droppen. Kan jag ta 3mg xanor tror ni utan att avlida?

Känner till risken för andningsdepression osv men tänkte ändå sitta uppe någon timme till hur som helst.
Citera
2020-05-01, 02:20
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Jag bumpar tråden lite då jag funderar på att köra denna cocktail ikväll och har aldrig blandat alla tre substanser innan.

Har smällt i mig 1000mg tramadol (med rätt grov tolerans) samt två groggar (4cl) och tre glas vin. Alkoholen var det dock minst 2,5 timme sedan jag drack den sista droppen. Kan jag ta 3mg xanor tror ni utan att avlida?

Känner till risken för andningsdepression osv men tänkte ändå sitta uppe någon timme till hur som helst.

Är du ensam och hur är toleransen på benso? generellt så är det nog ingen fara men det känns alltid onödigt att ta risken. Själv hade jag kört på men då är jag inte så bekymrad över riskfaktorn. Vad är det för xanor apotekets?
Citera
2020-05-01, 02:30
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Är du ensam och hur är toleransen på benso? generellt så är det nog ingen fara men det känns alltid onödigt att ta risken. Själv hade jag kört på men då är jag inte så bekymrad över riskfaktorn. Vad är det för xanor apotekets?

Ingen tolerans på benso men dom gånger jag har tagit det så har jag kunnat ta ganska stora doser ändå. Har inte mer tramadol hemma och kommer inte dricka mer alkohol. Det är ksalol 1mg jag har, så tänkte ta 3.

Kan säga att jag har ganska bra självkontroll så kommer med största sannolikhet inte flippa ur och äta alla 15 bensos jag har.
Citera
2020-05-01, 02:34
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Ingen tolerans på benso men dom gånger jag har tagit det så har jag kunnat ta ganska stora doser ändå. Har inte mer tramadol hemma och kommer inte dricka mer alkohol. Det är ksalol 1mg jag har, så tänkte ta 3.

Kan säga att jag har ganska bra självkontroll så kommer med största sannolikhet inte flippa ur och äta alla 15 bensos jag har.

Ksalol då är det ingen fara. Jag tänkte så du inte hade fått tag på hemmapressade och oturen var framme och det följde med något annat skit i tabletterna. Allt låter prima. Bara du hör av dig imorgon så jag slipper sitta och ha ångest över att jag skickat dig i döden.
Citera
2020-05-01, 02:36
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Ksalol då är det ingen fara. Jag tänkte så du inte hade fått tag på hemmapressade och oturen var framme och det följde med något annat skit i tabletterna. Allt låter prima. Bara du hör av dig imorgon så jag slipper sitta och ha ångest över att jag skickat dig i döden.

Haha, skönt med lite konfirmation ifrån någon annan, in i dimman då!

Nä, men jag testar så får vi se hur det går.
Uppdaterar tråden imorgon när jag (förhoppningsvis) vaknar.

Ha en go kväll min liverpool broder! YNWA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in