2020-05-01, 01:15
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Förstått att mamma och brorsan ska in men eftersom alla ska träffas i Stockholm så kan man ju tro att de alla ska in.
Du tänker så, men nej. Det kommer inte vara så. Mamma och bror bara 😊
2020-05-01, 01:16
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Vi blev ett land av veklingar på 1800-talet när vi valde en fikus fransman till kung. Frugan vantrivdes i Sverige och hans tid som regent är ett totalt fiasko. Från fruktade vikingar till ynkryggar på extremt kort tid. Resten är så att säga historia och man kan diskutera omständigheter och man kommer fram till idag där vi fortfarande är rädda för att säga enkelt och rättframt vad vi tycker. Jullan har en klar poäng när hon tog upp det. Blev storm och anklagelser mot henne med rent idiotiska kommentarer.

Okej lite off topic, vi kan diskutera detta länge men jag håller på Jullan. Vi har blivit ett lättkränkt folk utan stolthet för vår historia och kultur och fostrats med att allt som är utländskt är bättre och vi skall vara tacksamma.

Detta speglas naturligtvis på macronivå som exempelvis BB.

Amen!
Drar gärna parallellen till hur 1940-50-talister uppfostrades och hur de sen uppfostrade sina barn (60-70-80-talister).
De senare uppfostrar sina barn helt annorlunda i dagens tid. Hur 90-och-00-talisternas barn blir uppfostrade vågar jag inte uttala mig om, men helt klart har flams och trams givits betydligt mer utrymme i modern tid. Mjälkigt? Ja. Blir förmågan att hävda sig mindre och mindre? Ja.

On T: Jullan ska vara kvar på måndag såklart. Men, blir väl rösta kvar i vanlig BB-ordning?!
2020-05-01, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Amen!
Drar gärna parallellen till hur 1940-50-talister uppfostrades och hur de sen uppfostrade sina barn (60-70-80-talister).
De senare uppfostrar sina barn helt annorlunda i dagens tid. Hur 90-och-00-talisternas barn blir uppfostrade vågar jag inte uttala mig om, men helt klart har flams och trams givits betydligt mer utrymme i modern tid. Mjälkigt? Ja. Blir förmågan att hävda sig mindre och mindre? Ja.

On T: Jullan ska vara kvar på måndag såklart. Men, blir väl rösta kvar i vanlig BB-ordning?!
Jullan ska definitivt vara kvar. Ut med naken Frida med sina kramar och gose allt skit hon säger. Men bb kommer köra med att rösta kvar den ni vill ha kvar och då åker Julia tyvärr tror jag.
2020-05-01, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Jullan ska definitivt vara kvar. Ut med naken Frida med sina kramar och gose allt skit hon säger. Men bb kommer köra med att rösta kvar den ni vill ha kvar och då åker Julia tyvärr tror jag.
Har tyvärr en känsla av att jullan åker tyvärr. Min känsla brukar stämma ofta. Men vi får njuta av henne dom sista dagarna och att hon kör sitt race.
2020-05-01, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Äckliga naken Frida sitter och noppar musen och ber om att folk ska känna hur len den är. Vad är det för fel i huvet på stoplskottet

Hur gör de andra damerna när de ska raka musen, ni som följer live? Jobbigt med alla kameror för sådana bestyr.
2020-05-01, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Är ju inte direkt smidigt av Martin att dra hem till Victoria två dagar på raken det första han gör i frihet typ. Även fast dom inte gör nåt mer än att umgås så kommer ju folk börja spekulera. Och han undrar varför han uppfattas som fuckboy
Martin kanske till och med sov över hos vicktoria
2020-05-01, 01:32
Medlem
Ni som tycker att jullan dricker för mycket. Vad fan gör inte Frida då
2020-05-01, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Martin kanske till och med sov över hos vicktoria
Det vet jag inte. Oavsett vad så tror inte dom kommer hålla på. Victoria och Martin kom bra överens i huset. Tror inte Victoria är som Amilia heller.
2020-05-01, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Tror inte att Jasmine kommer vara så glad av att Martin har umgåtts så mycket med Victoria själv utan henne om dom nu skulle fortsätta som par utanför. Tror inte att hon skulle uppskatta det. Tycker inte att det är schysst heller att Vicktoria bjuder hem honom till sig. Dom kunde ha väntat till Jasmine kommer ut
Om man nu är ett par. Vem åker då till en annan tjej och hänger och kanske sover över?
Både jag och min kille diskuterade detta och ingen av oss tycker att man gör så

Om Jasmine skulle ta illa upp av detta så förstår man ändå henne men någonstans så tror jag att Viktoria utnyttjar situationen till fullo, inne i huset så fick hon kanske inte umgås så mycket som hon ville med Martin pga Jasmine men nu när hon har chansen så tar hon verkligen den
Sen så kändes det inte inne i huset att Martin var så nära Viktoria
2020-05-01, 01:42
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Amen!

Ja, du har rätt min vän. Man blir mörkrädd när man hör och ser genomcurlade individer utan stolhet och blir förnärmade om man uttrycker sin åsikt. Man kan snacka länge om detta. Länder inom Visegrad är nästa target att söndra och härska.

Klart att Jullan måste vara kvar. En eldig rus (säkert en genetisk syster) är mitt enda hopp att gilla det jag ser i huset. Hon visar öppet var skåpet skall stå. Hon är mer maskulin än de andra "männen" tillsammans men ändå har sin starka feminina utstrålning som de flesta är skitskraja över.
Kör på Jullan!
2020-05-01, 01:49
Medlem
Dukanva85s avatar
Jassa: jag tror folk kommer börja köpa spikmattor ute nu.
Det var årets julklapp 2011. Det är ingen ny grej..
2020-05-01, 02:30
Medlem
Jag har inte haft några direkta fördomar om bögar innan men dessa 2 har triggat igång såna. Varför bögar kallas fjollor är lättare att begripa nu efter att dessa 2 personer uppenbarat sig i TV. Frågan är hur normala bögar ställer sig till dessa praktarslen? Jag skulle ha blivit djävligt förbannad då dom troligen förstör ryktet för den gruppen.

Sen slår man på Robinsson och nog fan är det ett par bögar där också i liknande åldrar. Man ska matas med folks sexuella läggningar överallt nuförtiden istället för att intelligens hamnar i fokus. Ju mer korkad, gapig och hoppande man är desto större chans att bli populär av svenska folket tydligen. Sami är normal men jag fattar inte varför han tyr sig till gaphals och fyllkärring number one? Det sänker honom tyvärr då han borde ha hållit sig undan från samtliga idioter i huset.
Senast redigerad av gurkelurkan 2020-05-01 kl. 02:33.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in