2020-05-11, 19:48
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simson
Det kommer han inte göra. Han är på tok för lat för det. 😂
Lat? Han har ju tränat mest i huset.
Han kommer inte springa runt och tramsa, för han är sig själv!
2020-05-11, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Skål Julia Löfgren om du läser detta
Hon hälsade: Älskar Flashback! 🤣🤣🤣🙏🙏🙏❤️❤️❤️🙏
2020-05-11, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Oj, vad Mergim kämpar. Fmk med Sami. Kommer han påpeka resten av veckan.. jaaag är alltid snääääälll och tänker på Aaaaalla. Idiot.🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Ett parti Fmk med Sami är väl det minsta man kan göra när man får en hel overall..
2020-05-11, 19:50
Avslutad
Citat:
Hon hälsade: Älskar Flashback! 🤣🤣🤣🙏🙏🙏❤️❤️❤️🙏

Haha, såg det
2020-05-11, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ett parti Fmk med Sami är väl det minsta man kan göra när man får en hel overall..
OCH är surkuk. Och hatar Sami för att han sover med Lennie. Och för att det inte är ok att slå tjejer, ännu mindre att referera: så gör vi i kampsport. Bl.a....
2020-05-11, 19:54
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
JA! Såg du liven med syrran? ❤️❤️❤️❤️👍👍👍
Ja! Och med brorsan. Jag har alltid tyckt att Sami har fina ögon men Zacke - jävla broder!

Verkar lika fina och ödmjuka som Sami också. Slog mig nyss att de två är lika gamla som Mergim, kan man inte tro 😂
2020-05-11, 19:55
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Röst lagd på Frida även denna veckan. Tredje gången i rad. Först ha kvar och nu två senaste gångerna för att få ut.
Hade ingen lust alls att kolla efter att Jullan åkte. Gjorde nåt försök men stör mig för mycket på alla utom Sami. Sen mot slutet av veckan blev anhörig akut sjuk och då var det aldrig nåt alternativ att lägga tid på BB. Läst i tråden då och då iallafall för att distrahera tankarna men det verkar varit allt annat än kul för deltagarna och tittarna den här veckan. Tur det bara är en vecka kvar. Synd att man inte kunnat få ut Mergim ikväll. Han triggade Frida att ha den ökända tacksamhetsrundan (som blev Jullans fall) och han nämnde det inte för att vara snäll. Nu har han tydligen blivit ännu mer tydligt otrevlig mot Frida.
Fy fan, hoppas verkligen det har gått bra med din anhörig! 🙏

Samma här, sen Julia åkt orkar jag inte se varken live eller avsnitten, huset är helt dött utan henne.
Däremot kan jag inte motstå att kika in här ibland. 🙂

Ska mobilisera styrka ikväll och genomlida kvällens final där förhoppningsvis Frida åker.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-05-11 kl. 19:58.
2020-05-11, 19:57
Medlem
Haft bra magkänsla inför kvällen, men nu blev jag nervös igen, hoppas verkligen att aaaaalla röstar nu!! Och det är Frida Ut som gäller om man vill ha Sami kvar!!

Gå över till grannen och rösta från deras konto också vetja 😂😂

Sami är ju 100% den mest populäre, men vem vet vad pink room har för någon lömsk taktik.

Så Sjukt stressad nu 💔
2020-05-11, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ja! Och med brorsan. Jag har alltid tyckt att Sami har fina ögon men Zacke - jävla broder!

Verkar lika fina och ödmjuka som Sami också. Slog mig nyss att de två är lika gamla som Mergim, kan man inte tro 😂
Mergim= psykisk ohälsa. Ingen ålder. Jättesvårt titta på. Jag blir inte längre arg på Mergim. Bara BB nu. Plocka ut människan!!!! På riktigt.
2020-05-11, 19:59
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Haft bra magkänsla inför kvällen, men nu blev jag nervös igen, hoppas verkligen att aaaaalla röstar nu!! Och det är Frida Ut som gäller om man vill ha Sami kvar!!

Gå över till grannen och rösta från deras konto också vetja 😂😂

Sami är ju 100% den mest populäre, men vem vet vad pink room har för någon lömsk taktik.

Så Sjukt stressad nu 💔

Varför Frida ut om man vill ha Sami kvar? Tror du att Frida kommer slå ut honom annars?
2020-05-11, 19:59
Medlem
Mouchinos avatar
Finns två ganska tydliga tecken på att relationen mellan Mergim och Lennie är destruktiv! Vad gäller Lennie så kan jag tänka mig att han går och bär på passiv agressivitet där han liksom vänder det in mot sig själv för han kanske tror att ilska är skadligt eller frånstötande. Han är så konflikträdd så istället för att ta itu med det så visar han sin frustration och besvikelse på ett att inte konfrontera sätt. Det kan man göra genom att man ignorerar eller att man spelar ut människor mot varandra. Man bibehåller den här vänliga fasaden när man är utanför sitt hem för att rämna när man kommer hem och kanske går ut över andra som inte fattar någonting i det läget. att vara omtänksam och sympatisk

Frida som verkar vara en stark person och trygg i sig själv får Mergim en större kick av att bryta ner då hon utåt sett är så stadig och hållfast. Jag tror att det är därför Frida inte kan se det Mergim gör mot henne.
2020-05-11, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

Jättevackert med syskonen. Och morsan. Vilken klan! Så häftiga. Vinner inte Sami, vi är flera att Swish en slant. Sprid. Grabben är värd en nystart!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in