2020-04-30, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Snälla! Släng ut Frida nu på Måndag! Hon är verkligen INTE värd en finalplats. Hon har varit där alldeles för kort tid jämfört med de andra.
Å hennes garv är mycket mer störande än Mergrims skrikande...
Tycker fan synd om Martin att han åkte ut mot henne. Han var kanske inte den roligaste i huset, men tyckte ändå han var skön på ett sätt. Han förtjänade ju att vara där mer än Frida också.
2020-04-30, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Hur skulle Jasmine kunna åka ut om Frida är borta? Frida är ju den enda som röstar på Jasmine.. Mergim och Lennie röstar aldrig på Jasmine och tyvärr tror jag inte Julia kommer det heller.. så mergim måste bort. Att tro att sami skulle vara starkare om han står med Lennie och Mergim får stå för dig. Själv ser jag det som tvärt om. Kan väl räcka med 1 stark motståndare till final och inte 2..
Det kallas önsketänkande Har velat ha ut henne sen dag 1. Man kan ju alltid få hoppas Om både Lennie och Mergim är kvar så röstar deras fans på sin favorit, om en av dom åker så lär många av dennes fans rösta på den som är kvar vilket gör den personen farligare. Bättre med 2 halvfarliga än 1 jätte farlig
2020-05-01, 00:02
Medlem
Eftersom röstningssystemet ser ut som det gör i år och man inte kan rösta hur många gånger som helst eller byta under kvällen tror jag att det bara kommer vara två finalister i år, inte tänkt på det innan men slog mig nu.
2020-05-01, 00:04
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Sami är omskuren, det trodde jag inte!
Hemskt när Mergim berättar om hur det gick till, fyfan. Barnmisshandel.

Läste om en 2 månaders bebis som skulle omskäras och det gick åt helvete och det var osäkert om de rädda kuken.

Måste få ett slut att omskära barn.
2020-05-01, 00:05
Medlem
__Alez__s avatar
Grattis Sami Vinnaren Av Bb 2020.
2020-05-01, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Eftersom röstningssystemet ser ut som det gör i år och man inte kan rösta hur många gånger som helst eller byta under kvällen tror jag att det bara kommer vara två finalister i år, inte tänkt på det innan men slog mig nu.

Utveckla, tack. Två finalister?
2020-05-01, 00:06
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Börjar med andra stycket och där väljer jag att kommentera just detta att man kan ändra sig om vem man gillar om den ena åker ut och ju längre man ser på programmet, vilket kanske gäller även mergim och lennie följare. De är nog inte sämre än dig och mig och kan ändra sig, så det ser jag inte som ngt som är skrivet i sten.

Vad gäller 3:e stycket så känner jag i alla fall att man ska rösta lite på den som är som den är inom en realistisk period i förhållande till när programmet sänds.. Om Mergim är superbra som människa om 10 år kan ingen veta, men jag vet hur han var när programmet började och hur han varit till nu och grundar mina åsikter och min röstning just av den anledningen. Gillar man Lennie bör man separera på honom och mergim för Lennie kommer inte till sin rätt och har inte fått en chans då han först hade både Amilia och Mergim på sig hela tiden och nu Mergim och till viss del Frida. Han är rädd hela tiden att Mergim ska flippa ur och i klassrummet häromdagen kom ett sånt exempel fram igen där Mergim blev sur och trodde ngt som inte stämde och det är fruktansvärt fult att låta Lennie ta denna behandling om och om igen och Lennie sen ber om ursäkt för ngt han inte gjort. Sen får han ingen ursäkt tillbaka. Det är aldrig ens fel att två träter..

Hur som helst så tar jag det inte personligt och jag är inte sämre än att jag kan ändra mig i mångt och mycket om jag bara får tillräckligt med saklig info och det har jag gjort nu två gånger just här angående röstandet, men inte denna gång tyvärr. Känner väldigt starkt att Mergim inte ska med till final så är det bara. Hindrar det Sami till att vinna, ja, då är han ju ingen vinnare.. Kan inte spekulera om hur rösterna läggs den dagen. Det är nu som gäller och Mergim kom nog upp på tavlan för att Sami hade 3 röster vilket jag inte vågar hoppas på händer nästa vecka igen.

Tack för input. En split vote kommer inte att hjälpa Jullan dock. Vi får acceptera att alla lägger sin röst som de känner, skitsamma. Hade vi kunnat enas hade läget varit annorlunda men vi ligger alla för långt ifrån varandra och alla har redan en bestämd åsikt så man kan bara lufta lite här på flashback. Låt oss hoppas på det bästa. Vem vet skiten kan ändå vara bestämd från produktionen och de har sin egen agenda då reklamtid är deras överlevnad. Vem drar mest tittare av de tre och vilken grupp har den största plånboken?
Jag skulle vilja tro att det är Jullan, men det är antagligen en "long shot".

Det du skriver angående Mergim och Lennie där är jag med på den åsikten, har tyckt väldigt länge att det är en märklig duo just nu. Lennie är konflikträdd men talar mycket om att han vill jobba med krishantering det känns helt motstridigt mot hans uppträdande. Mergim söker en "bror" men det känns tydligt att han vill ha mer. Frida.....ja, bitter för aldrig fick komma in i Rainbow och lackar på Jullan. En helt oberäknelig trio som har hittat varandra under märkliga premisser.

Cheers
2020-05-01, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Ni som vill att naken Frida ska vara kvar. Tycker ni det är roligt att hon gör nått so. Sami avskyr håller på och springer naken och kramas hela tiden. Tycker ni att en person som har varit 30 dagar mindre och det enda hon gör är att springer naken och prata gose och skit ska vara kvar.

Nu är det så att jag har hört sami säga att han gillar Frida och har helt ändrat uppfattning om henne i bikten. och även till henne direkt i liven. Därför valde han att rösta på mergim och inte frida både vad gällde blomman under kudden och nu. Dessutom har han faktiskt kramat henne längre på sista tiden på eget bevåg. Tittar man mycket i live så ser man detta och Sami är ju en person som ger folk en chans och efter deras samtal har han börjat gilla Frida. Tidigare var jag jättearg för att hon nästan våldförde sig på honom och tvingade han en gång att känna på hennes könshår som var väldigt mjuka, men han kände på det och visade inte ngt speciellt vad han tänkte då och jag började fundera på detta lite. Sen sa han det om att han börjat gilla henne och helt ändrat uppfattning och då får jag acceptera det och lita på att sami säger till om det inte är ok. Men därmed inte sagt att jag vill ha henne kvar till sist..
Nu ska jag försöka sova lite och avvaktar med att rösta till sista minuten för allt kan hända och sker ngn autonominering så blir ju utfallet ett helt annat. Sov gott!
2020-05-01, 00:10
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Han skrattar när Isabel sagt att det är sjukt att två killar kramas osv, Kim ska inte säga nåt han är för fan feminim och sminkar sig som en tjej , han påstår att han är hetro.

Jaså hon är homofob också? Det är väl hon om någon då som är säsongens nazi. Inte Sami!

Kim, ja vad ska man säga? Klart han inte är hetero. Måste väl säga så för att inte några släktingar ska mörda honom. Kurder är ofta känsliga när det kommer till sådant ju. Men det är ju...eh nice att de iaf godkänner hans sätt att klä sej? Han/hon ser ut som 2 kön i ett.
2020-05-01, 00:13
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Finns det någon tjej som vill var med Kim?
Alltså om man är en tjej som vill ha en MAN.

Precis. Och är man flata vill man inte ha någon med skägg!

Skulle tro att det mest är hel och halvbögar som faller för Kim..
2020-05-01, 00:15
Medlem
Äckliga naken Frida sitter och noppar musen och ber om att folk ska känna hur len den är. Vad är det för fel i huvet på stoplskottet
2020-05-01, 00:15
Medlem
Dukanva85s avatar
Det är nästan mer vanligt att möta på en omskuren kille i USA än en som har luvan kvar. Att det ska va sånt himla liv över en sån sak är konstigt.
Har det hänt något kul i huset efter thanks giving- middagen? Har missat lite för kände att Bastu var det enda rätta när ryggen krånglar och man fortfarande är sjuk. Är ju ändå valborg men det känns inte som det .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in