Citat:
Ursprungligen postat av
agvvv
Personen bak dette har forårsaket 18 mnd med ren terror for veldig mange. Å ville barn og barnebarn så vondt er uforståelig. Veldig vanskelig å ta inn over seg at slik ondskap finnes. At en bestefar står bak er ikke mulig, tenker man. Men man tror heller ikke at en far kan kvele sin sønn med strips. Toten-saken er en grufull påminnelse om hva som finnes der ute.
Ser i div nettaviser nå i ettermiddag at barnas nye bistandsadvokat uttaler at alle barna tror på THs uskyld.
Blir litt kvalm av meg selv fordi jeg engasjerer meg. Men en skal ikke bare myrde en dame sånn. Uansett hvem som står bak. Kjenner på en harme overfor AEH sin skjebne. Glad Politiet har lagt ned ressurser utover det vanlige.
Kan politiet ta feil? Håper nesten det, at TH enten er den som er hjelpemann selv, inne i Sloraveien etter ugjerningen, og sånn dekker over for noen. Det har jo skjedd før at psykisk syke mennesker i psykose dreper noen de står nær. Føles bedre at noen utenfra faktisk er så gal og ond og orkestrer hele ondskapen.