Citat:
Ursprungligen postat av
CutsLikeAKnife
Fan Big Sam äger nu när suggan får sin skrattattack. Det är ju så jag skrattar men mest åt Samis kommentarer.
Javisst hon har spelat bättre en skitsnackaren Amilia själv. Sjökon trodde bara att hon var smart och lät Frida få utrymme men i själva verket blev Amilia själv bortfintad det är det ironiska i det hela. Senast lyckades hon som ingen annan skaffa sig sympatier genom att få folk tro att hon är en underdog och en masse gick fåren att rösta på henne. Hon lyckades ännu igen med konststycket. Folk är så jävla blåögda att de trodde de kunde få ut Jassa genom att stödrösta på Frida och den vägen få ut Jassa.
Jag skrev tidigt att Jassa flyger under radarn och får röster från mycket unga flickor som ingen har koll på. för ingen kollar vad 11 åringar röstar på och utgår ifrån Instagram, Flashback eller BB supporter gruppen där vi håller till, 11 åringar gör det inte.
Nu fortsätter Frida finta och splittra i gruppen så gula teamet söndras (de har ju sig själva att skylla också) genom att kurtisera med Jassa mot Sami och Jullan. Frida säger ju att hon bryr sig om alla i huset men när senast lägger hon tid på Sami eller Jullan? Hon vet att Jassa är inget snille och ser var hon kan trycka på. Jassa sover redan med henne och halva slaget är vunnet. Frida är inte direkt flitig att medla mellan Jullan och Jassa utan med små medel försöker att slå en splint mellan de två.
Jag tror ingen är så dum och inte ser vad hon gör med Mergim. Det är ett sjukt beteende som knappt Lennie kommer upp i. Hon kan inte spela ut på samma sak med Lennie för han har lite brains och har visat att han inte vill ha för mycket närhet.
Nä Frida har en Master Mind större än självaste Amilia och gör det så subtilt att folk verkligen går på det att det skulle vara synd om henne eller att hon är utfryst.
Mycket bra skrivet! och ett litet tillägg på att Frida lät Jasmine sova i hennes säng.. Hon gjorde ju så stor affär av att vilja sova själv förut en natt när Julia lade sig där att hon till och med började flytta möbler.. Bara det visar ju att det bara var snack för att få byta rum till rosa. Hon har haft över 30 dagar på sig att analysera och studera alla och göra en plan innan hon kom in det får vi inte glömma, men jag undrar om hon har modet att pakta och dölja mikrofonen som Jas har, så jag vill nog först att Jas eller Mergim sticker, men vet inte hur länge man vill ha ngn kvar av de egentligen..