2020-04-29, 02:51
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Att Jassa har modellplaner borde hon kunna slå ur hågen då dagens modeller är runt 14 och visst finns det äldre men då ska de nog ha något mer speciellt att komma med än att vara lång och smalfet.
Hon verkar ju tro att modellyrket är en baggis också! Hon hade inte pallat en dag!
2020-04-29, 02:56
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Hade jag varit i huset hade jag blivit galen och sagt till henne att skärpa sig och växa upp. Att hålla på och springa efter henne och köra med medömkan på det där viset gynnar ingen!
Trodde Julia skulle ha lite mer pung att ge skriket en bichslap men icke.......än iaf.
Jag hade hällt ner en flaska laxerande till jassa och sen avnjutit hennes toalettvrål med nöje.
2020-04-29, 02:59
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ursäkta mig? Nu ljuger du väl? Nu vet jag inte ju en person med dubbla tandrader ser ut men jag kan knappast tänka mig att det är vidare attraktivt. Lennie är verkligen en besynnerlig person om han tycker det är fin. Eller oavsett är han rätt så besynnerlig och svårt att få grepp om.
Alltså jag vet inte. Han lät så drömmande när han sa det. Det är verkligen svårt, men om det skulle vara genuint (vilket jag inte vet) är det rätt fint sagt, tycker jag.
Medlem
Citat:
Att Jassa har modellplaner borde hon kunna slå ur hågen då dagens modeller är runt 14 och visst finns det äldre men då ska de nog ha något mer speciellt att komma med än att vara lång och smalfet.

Anty sa i en live för ett tag sen att hon hade lovat att hjälpa Jasse med kontakter inom modellbranschen
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Hon verkar ju tro att modellyrket är en baggis också! Hon hade inte pallat en dag!
Jag är uppvuxen med föräldrar som modellade och det var inte lätt på en fläck, tror inte skriket har det som duger helt enkelt efter vad jag sett modellvärlden irl.
Hon hade satt sig och fekjbölat, skrikit sig genom sessionerna och aldrig blivit bokad igen.
Plus att hon är oattraktiv på fel sätt, det finns fula modeller som har intressanta drag, det har inte jassa.
Hon är bara skitjobbig.
2020-04-29, 03:00
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Anty sa i en live för ett tag sen att hon hade lovat att hjälpa Jasse med kontakter inom modellbranschen
Hon kan nog få ett modelljobb på instagram och visa upp kläder från wish el dyl med antys hjälp.
2020-04-29, 05:53
Medlem
Citat:
Hon kan nog få ett modelljobb på instagram och visa upp kläder från wish el dyl med antys hjälp.
Ja att visa upp saker på insta som företag skickat till sig är inte riktigt vad vi andra bedömmer som ett modelljobb, i Antys ordbok kanske det är så.
Jag tycker både Anty och Jasmine är fina tjejer men några riktiga modeller är de inte, Jasmine med sin leverfläck i ansiktet och Antys som är lite för rund för att vara modell
2020-04-29, 06:43
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Haha ja det räknas fan inte som modell..
2020-04-29, 07:24
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Haha ja det räknas fan inte som modell..
Haha exakt som reklamen , då är jag fan soldat i CS om dom är modeller på insta. 🤣
Ont: hände något kul igår ikväll?? Misssade hela dagen nästan
2020-04-29, 07:59
Medlem
snyggberits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jävla fejk garv Frida hade nyss.

De har hon ju nästan hela tiden
2020-04-29, 08:28
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Att Anty har kontakter inom modellbranchen är nog skitsnack.
2020-04-29, 08:49
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Haha exakt som reklamen , då är jag fan soldat i CS om dom är modeller på insta. 🤣
Ont: hände något kul igår ikväll?? Misssade hela dagen nästan
Haha ja! 😂

Oj igår hade de student. De fick in plakat och smörgåstårta. Jassa och Julia rök ihop som vanligt men nu när de är så få känns det som om det kommer hålla i längre. Annars br6ksr de bli sams efter en halvtimme.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in