2020-04-29, 09:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Man ser vilka som gaddat ihop sig.Tvi fan
Nu är det bara Sami och Julia

Tvärtom, det är idioten Julia som valt att isolera sig och hon drar ner Sami i skiten.
Sami skulle klara sig bättre utan psykfallet Julia.
2020-04-29, 09:57
Medlem
Citat:

Julia!!! Denna översexualiserade empatilösa egofixerade slampa. Ska hon vinna? Nej knappast.
2020-04-29, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
Det är väl fler som skriker i huset. Julia gapar och skriker, Lennie skriker och hoppar omkring som en 5-åring. Mergims skrik är mest irriterande. De är alla som små barn i förskolan.
Håller verkligen med. Jag står inte ut med någon av dom och skulle inte titta om det inte vore för Sami. Detta djävla skrikande är nåt nytt eller har dom hållit på så i tidigare säsonger? Detta djävla bögande och nakna griskroppar är vidrigt. Vill inte se någon av dom naken eller höra om deras onani. I så fall hade jag hyrt en p-rulle. Jag vill endast se dom gråta och skrika av ilska när dom röstas ut. Det vore riktigt najs.
2020-04-29, 09:59
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Tvärtom, det är idioten Julia som valt att isolera sig och hon drar ner Sami i skiten.
Sami skulle klara sig bättre utan psykfallet Julia.

Gillar att folk säger så om alla Sami umgås med.
2020-04-29, 10:00
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:

Det har sett ut så förut och även om en av mina favoriter är Jullan så tycker jag hon borde tona ner mest för taktiken för hon trivs med huset. Vill man vara kvar länge så tycks offerkoftan ha en betydelse för att fiska röster. Att köra på med att vara sig själv fungerar ju inte utan den som bölar mest är en vinnare. Alsing som älskade knäppgökar är ett minne blott för oss som jämför med den gamla goda BB från 2000 talet.
2020-04-29, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Om vi får välja vilka två deltagare som ska få träffa anhöriga tycker jag att man ska välja Sami och Julia. Jag tycker att Sami förtjänar det. Julias mamma vill jag se. Hon är säkert skitrolig (hon var lustig i sin hälsning).

Jag hoppas också Sami och Julia, för Sami fyller snart år och Julias hund kan komma och då med mindre risk för virus spridning är min tanke. För annars tycker jag inte personliga kontakter utifrån nu är en bra idé då de är så nära final.. Men som det såg ut i går verkar produktionen vilja bli av med Sami av ngn anledning då de tvingade de andra att sätta krokben på honom trots att de vet att han har en extrem streckning i ena axel.. så jag blir inte förvånad om vi får besök av en som bor och lever i självaste stockholm som har haft störst utbrott.. förlåt min negativitet, men börjar ledsna när allt är så pjoskigt kring Jasmine som igår när hon bara behövde skriva 100 ord och så kom brevet att hon kunde blir räddad stackarn och när de andra inte vill så fick hon chansen själv.. alltså jag finner inga ord längre..
2020-04-29, 10:13
Medlem
avixs avatar
Har inte Jas insett att Martin kommer ha kommit ut ur den där bubblan när hon väl kommit ut och att De inte kommer bli ett par på utsidan. Det hade varit en annan sak om de gick ut tillsammans. Sen bråkade de way too much för att vara nykära då det ska vara smekmånad typ.
2020-04-29, 10:13
Medlem
Vad är de nu Sami-fans ser hos honom?

Försöker hitta vad de är som gör att ni tycker han är en värdig vinnare, men blir svårt när han bara sover, gnäller eller är allmänt dryg större delen av dagarna...

Kan ni hjälpa mig att förstå?
2020-04-29, 10:15
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Jag har blekt håret sedan jag var 13:-D

Vad gör man om man föds vithårig och sedan blir råttfärgad? Då är ljusa slingor eller iaf ljusare ofta det enda rätta. Iaf om man på det har ljusa ögonbryn.
Men visst är det en ond cirkel. Som med all annan hårfärg. Tycker inte det är snyggare med en cm grå utväxt till ett kopparbrunt hår.

Man behöver ju inte ha det gult som jas bara för att man bleker. Mitt blir som Fridas mer.
Det är skillnad på att ljusa upp håret och att köra blekning från rot till topp på det sätt som Jasmine gjort. Hennes ögonbryn är inte ljusa.

Man kan inte bara säga "då är det det enda rätta". Det har med hudton och undertoner att göra. Jasmines frisör som hade fixat hennes hår inför premiären hade det klart för sig. Det var en perfekt färg för henne.
2020-04-29, 10:18
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
har någ med tävlingen att göra dem 2 bästa får träffa anhöriga
Faaaaan, så är det förstås. Då måste Sampa vinna. 🙃

Lite kul med högtidstema, så att de dricker hela tiden. Eller ja, om de hade supit till. Lennie verkar vara närapå nykterist nu. Frida som var crazy i början smuttar på ett glas vin och går och lägger sig. Glöm det jag sa.
2020-04-29, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glänsa
Vad är de nu Sami-fans ser hos honom?

Försöker hitta vad de är som gör att ni tycker han är en värdig vinnare, men blir svårt när han bara sover, gnäller eller är allmänt dryg större delen av dagarna...

Kan ni hjälpa mig att förstå?

Jag håller med. Jag ser inget positivt hos denna hippieliknande figur som hamnat i fel årtionde.
2020-04-29, 10:19
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
Det är väl fler som skriker i huset. Julia gapar och skriker, Lennie skriker och hoppar omkring som en 5-åring. Mergims skrik är mest irriterande. De är alla som små barn i förskolan.
Men de låter inte lika jobbigt som Jasmine. De andra står jag ut med, men Jasmine ska röstas ut till Corona-Sverige. Det är dags för henne att mingla på uteserveringarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in