2020-04-29, 10:46
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
Det blir nog Mergim. Om han inte skulle få det så skulle han bryta ihop och det vet ledningen.
Haha ja just det
2020-04-29, 10:49
Medlem
Globalisten55s avatar
Offerkoftan Jasmine🤪Skyla ifrån sig till alla andra och sedan komma med sina krokodiltårar.När BB är över så är hon arbetslös👍Skönt
2020-04-29, 10:50
Medlem
skitsnackar ludret fejkgråtaren jassa ska ut fan vad falsk hon är nu

hur fan kan hon ha 9 liv? borde åk ut i början säger som en annan sa här tidigare sulle inte förvåna mig om hon går och vinner hela pisset
2020-04-29, 10:50
Medlem
dubbelmoral och snabb med offerkoftan lilla halmstadludret, du kan ta närmsta exit för ingen i huset orkar med ditt skrik inte vi tittare heller.
2020-04-29, 10:51
Medlem
Jag hoppas att alla ser nu Jasses strategi hon är igång med ang Julia. Sätta offerkoftan på sig själv för typ 7e veckan i rad och prata ner och illa om någon annan där i huset för att nå miljonen själv!!!
2020-04-29, 10:52
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Offerkoftan Jasmine🤪Skyla ifrån sig till alla andra och sedan komma med sina krokodiltårar.När BB är över så är hon arbetslös👍Skönt

Nej inte arbetslös. Det var hon säker på igår när hon läste på plakatet "snart arbetslös".

Det tror hon absolut inte efter BB att hon ska vara. 🙂
2020-04-29, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
nu grinar skrikludret för att sami o julia blivit hennes ovänner lämna eller håll käften.

Var det bara jag som såg och hörde och Inte hörde Jasmine nyss..? Hon satt och snackade om att Julia pratar om att hon har henne hela tiden och hon sa sen ngt som Frida sa "va, vad sa du?" Då var hon bakom spegeln och läpparna rörde sig, men inget ljud kom och så sa Frida ngt som typ "jaa" eller nåt, så Jasmine sa absolut ngt och sen hände det igen när det blev helt tyst och Frida nickade och sa " vad tror du han hade sagt då"? Typ vem? Martin, men vad sa hon det var ju helt tyst och man såg ju bara Jasmines tofs för att Dc flyttade kameran.. Så lågt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Jag är också lite sockertorsk, inte som Jasmine ha ha.
Men jag har försökt sluta helt, har bara blivit att jag trappat ner. Första dagen kändes det som om kroppen ständigt krävde något och jag kände mej dränerad. Som om jag skulle svultit och varit utan nyttig kost i en vecka typ. Konstigt.

Hur mycket Jullan än flaxar fram och tillbaka med sin medicin så gillar jag henne. Kan förstås inte se hur det skulle göra att jag inte skulle gilla henne, men kändes lika bra att klargöra.

Vad tar Julia för medicin?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag hoppas att alla ser nu Jasses strategi hon är igång med ang Julia. Sätta offerkoftan på sig själv för typ 7e veckan i rad och prata ner och illa om någon annan där i huset för att nå miljonen själv!!!

Man ser helt klart ett mönster. Riktig snake.
2020-04-29, 10:55
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Mycket bra skrivet! och ett litet tillägg på att Frida lät Jasmine sova i hennes säng.. Hon gjorde ju så stor affär av att vilja sova själv förut en natt när Julia lade sig där att hon till och med började flytta möbler.. Bara det visar ju att det bara var snack för att få byta rum till rosa. Hon har haft över 30 dagar på sig att analysera och studera alla och göra en plan innan hon kom in det får vi inte glömma, men jag undrar om hon har modet att pakta och dölja mikrofonen som Jas har, så jag vill nog först att Jas eller Mergim sticker, men vet inte hur länge man vill ha ngn kvar av de egentligen..

Bra tillägg jag hade själv glömt bort det. Absolut, hon har ju sett programmet långt innan hon gick in och vet hur folk tänker och röstar samt också vilka punkter man trycker på. Speciellt på Jassa och Mergim som är enkelt manipulerade. Nu "förstår" hon Jassa på alla plan och det existerar inte att försöka att medla mellan Jassa och Jullan. Hon älskar ju alla säger hon. Det är så uppenbart hur viktigt det är att Mergim hålls i fållan när han mår dåligt över Lennie. Men söker hela tiden slå en kil mellan Jassa och Jullan samt Sami.
2020-04-29, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
dubbelmoral och snabb med offerkoftan lilla halmstadludret, du kan ta närmsta exit för ingen i huset orkar med ditt skrik inte vi tittare heller.

Har du märkt att de har ökat Julias ljud mot tidigare och sänkt Jasmines? Nu verkar det som att Julia är den som skriker mest hela tiden och det är ju också ett sätt att vända på steken så Jasmine ska bli mer poppis..
2020-04-29, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Var det bara jag som såg och hörde och Inte hörde Jasmine nyss..? Hon satt och snackade om att Julia pratar om att hon har henne hela tiden och hon sa sen ngt som Frida sa "va, vad sa du?" Då var hon bakom spegeln och läpparna rörde sig, men inget ljud kom och så sa Frida ngt som typ "jaa" eller nåt, så Jasmine sa absolut ngt och sen hände det igen när det blev helt tyst och Frida nickade och sa " vad tror du han hade sagt då"? Typ vem? Martin, men vad sa hon det var ju helt tyst och man såg ju bara Jasmines tofs för att Dc flyttade kameran.. Så lågt!
Jag vettefan vad jag ska säga, men det som skrevs på pappret och sas idag är att jasse kanske fiskar om vem pinkroom röstar på, dom röstar ju på julia och kommer fortsätta. julia kommer sitta jasse

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in