2020-04-29, 00:42
Medlem
Moscow99s avatar
Angående Jas och Jullans beef så kan man förslagsvis dra följande slutsatser:

* Jas är van att få som hon vill och att ingen säger emot. Manegen ska vara krattad, annars blir det okvädningsord och annat skriiiik!
* Jullan är för osvensk i sitt sätt att argumentera/säga vissa saker. Påminner mer om en eldig sydländare än en svenne iaf. Detta kan såklart bero på hennes i vissa stunder (läs: på fyllan) bristande taktkänsla.
* Det kan inte vara lätt för den som är på motsatt sida av Jas och Jullan. Martin kmr få ett helvete med den donnan. Med Jullan vet man oftast vad man får om Olga tittar ut.

Dessa två damer passar i alla fall lika bra ihop som bensin och öppen eld...
2020-04-29, 00:46
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Angående Jas och Jullans beef så kan man förslagsvis dra följande slutsatser:

* Jas är van att få som hon vill och att ingen säger emot. Manegen ska vara krattad, annars blir det okvädningsord och annat skriiiik!
* Jullan är för osvensk i sitt sätt att argumentera/säga vissa saker. Påminner mer om en eldig sydländare än en svenne iaf. Detta kan såklart bero på hennes i vissa stunder (läs: på fyllan) bristande taktkänsla.
* Det kan inte vara lätt för den som är på motsatt sida av Jas och Jullan. Martin kmr få ett helvete med den donnan. Med Jullan vet man oftast vad man får om Olga tittar ut.

Dessa två damer passar i alla fall lika bra ihop som bensin och öppen eld...
Mycket bra summerat, exakt så tänker jag också. Sa igår att jassa nog aldrig haft ett enda problem under sin uppväxt och alltid fått sin vilja genom. Så det vi tycker är små problem tycker hon är fruktansvärt stora och det irriterar mig som fan. Hur ska hon någonsin klara sig sen?
2020-04-29, 00:47
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jävla fejk garv Frida hade nyss.
Nyss?? Jag tycker hon har ett överdrivet skratt jämt. Krystat på nåt sätt.
2020-04-29, 00:53
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Aa. hon nesslade sig in i Team skitsnack och motade bort Amilia.
För hon såg att Amilia vara tight med Lennie och Mergim,
Och Frida såg sin chans och ville ta hennes platts för att hon tror hon kan bli omtyckt där.
Men att vara överpositiv och klappa folk på kinden.m.m är bara förminskande av personer.
Jag har svårt för sånt.
Skulle någon bete sig så och klappa mig på kinden och snacka barnspråk till en skulle jag bli duktigt irriterad.

Fan Big Sam äger nu när suggan får sin skrattattack. Det är ju så jag skrattar men mest åt Samis kommentarer.

Javisst hon har spelat bättre en skitsnackaren Amilia själv. Sjökon trodde bara att hon var smart och lät Frida få utrymme men i själva verket blev Amilia själv bortfintad det är det ironiska i det hela. Senast lyckades hon som ingen annan skaffa sig sympatier genom att få folk tro att hon är en underdog och en masse gick fåren att rösta på henne. Hon lyckades ännu igen med konststycket. Folk är så jävla blåögda att de trodde de kunde få ut Jassa genom att stödrösta på Frida och den vägen få ut Jassa.

Jag skrev tidigt att Jassa flyger under radarn och får röster från mycket unga flickor som ingen har koll på. för ingen kollar vad 11 åringar röstar på och utgår ifrån Instagram, Flashback eller BB supporter gruppen där vi håller till, 11 åringar gör det inte.

Nu fortsätter Frida finta och splittra i gruppen så gula teamet söndras (de har ju sig själva att skylla också) genom att kurtisera med Jassa mot Sami och Jullan. Frida säger ju att hon bryr sig om alla i huset men när senast lägger hon tid på Sami eller Jullan? Hon vet att Jassa är inget snille och ser var hon kan trycka på. Jassa sover redan med henne och halva slaget är vunnet. Frida är inte direkt flitig att medla mellan Jullan och Jassa utan med små medel försöker att slå en splint mellan de två.

Jag tror ingen är så dum och inte ser vad hon gör med Mergim. Det är ett sjukt beteende som knappt Lennie kommer upp i. Hon kan inte spela ut på samma sak med Lennie för han har lite brains och har visat att han inte vill ha för mycket närhet.

Nä Frida har en Master Mind större än självaste Amilia och gör det så subtilt att folk verkligen går på det att det skulle vara synd om henne eller att hon är utfryst.
2020-04-29, 00:56
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Mycket bra summerat, exakt så tänker jag också. Sa igår att jassa nog aldrig haft ett enda problem under sin uppväxt och alltid fått sin vilja genom. Så det vi tycker är små problem tycker hon är fruktansvärt stora och det irriterar mig som fan. Hur ska hon någonsin klara sig sen?

Precis! Tyvärr curlad får vi anta. Blir ett långsamt fall från piedestalen när livet utanför ställer normala krav. Ska snickarn försörja henne månntro?
2020-04-29, 00:57
Medlem
Dc 2 filmar mot postlådan. Brukar den göra det?
2020-04-29, 01:02
Medlem
Globalisten55s avatar
Jasmine kan inte argumentera eller ta kritik för efter tjafset med Julia så sa hon till dem andra.Vaeför håller Sami med Julia.Jasmine vill helst att alla ska hålla med henne.Kommer ni ihåg att denna person sagt om och om igen att hon inte vill pakta eller tala illa om personer.Det jag ser i Jasmine är ren mobbing mot Julia.Falsk elak ondska rakt igenom är hon.Gör allt för att håva in miljonen till varje pris.Men den tar Sami hem
2020-04-29, 01:03
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Precis! Tyvärr curlad får vi anta. Blir ett långsamt fall från piedestalen när livet utanför ställer normala krav. Ska snickarn försörja henne månntro?
Ja hon tror ju hon ska få nåt fancy jobb direkt när hon kliver ut ur huset och att hon inte kommer kunna ta tåget hem på grund av alla hennes fans. Då har man väl en rätt skev bild av sig själv?
2020-04-29, 01:08
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ja hon tror ju hon ska få nåt fancy jobb direkt när hon kliver ut ur huset och att hon inte kommer kunna ta tåget hem på grund av alla hennes fans. Då har man väl en rätt skev bild av sig själv?
Enligt vad jag hört ska hon satsa på som Fotomodell 😂27år är hon och drömmer som en liten 10 åring
2020-04-29, 01:12
Medlem
Dukanva85s avatar
Hahaha nej är det sant?! Är inte hon lite till åren för att börja tänka att bli modell nu?
2020-04-29, 01:15
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:

Dagens ungdom! Ami t ex har skev självbild, men hon är högfungerande (socialt smart/utbildad/självgående (läs: vardagspsykopat som "scaloppina" mycket insiktsfullt beskrev tidigare i tråden. Jas har inte något utav detta. Det är nästan så att jag blir lite orolig över hennes skills att coopa framtidens krav.
2020-04-29, 01:19
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Dagens ungdom! Ami t ex har skev självbild, men hon är högfungerande (socialt smart/utbildad/självgående (läs: vardagspsykopat som "scaloppina" mycket insiktsfullt beskrev tidigare i tråden. Jas har inte något utav detta. Det är nästan så att jag blir lite orolig över hennes skills att coopa framtidens krav.
Ja man blir lite mörkrädd! För mig är det konstigt att hon ens jobbar som lärarvikarie, eller har gjort innan hon gick in. Vad lär hon ut då? För man har ju sett hennes "kunskaper" i huset och jag har ju mött folk som är smartare om man säger så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in