2020-04-25, 20:47
Medlem
Ksalol innehåller annat skit förutom alprazolam . Det e skitgrejer. Jag vet ,läkaren på beroendemottagingen har sett hur dom tillverkar dom. Det gav mej lite mer förståelse Hur droger dödar . Självmedecinering med ksalol o smärtstillande o alkohol samtidigt plus partydroger ibland. Läkemedelsförgiftning ger lungödem, kroppen.lägger av,hjärtat slutar funka,vilket leder till lungödem. Hittade honom död i sin säng när jag kom hem
Varit i drogträsket i 4 år. Svårt för honom o leva,ångest depressioner. Han ifrågasatte livet.
Saknar honom som fan Han ligger på kvibergs kyrkogård sen 5månader.
/ Pappa till M G
Senast redigerad av gbgb65 2020-04-25 kl. 20:50.
Citera
2020-04-26, 11:04
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Har nu intagit 30mg Oxazepam, 4mg Klonazepam, samt 2x 1mg Alprazolam Depot som jag krossat till pulver mellan 2 mynt.

Brukar inte känna av mina Benso så mycket alls längre då jag haft alla Benso som finns och funnits på recept de senaste 10 åren. Så idag när jag vaknade runt 10.00 tiden så tänkte jag att jag skulle festa till det lite extra och se om jag fick nån effekt. Brukar heller inte ta Alprazolamen alls då jag inte brukar känna av depoterna.

Men kan säga att nu mår jag faktiskt riktigt bra, ingen ångest alls som jag nästan konstant brukar ha och känner mig avslappnad och allmänt go i kroppen. Väldigt överraskande att jag faktiskt känner en hel del får jag säga.

En fråga bara är absolut bästa sättet att inta Alpra Depot genom att krossa till pulver om man vill slippa depot effekten? Eller räcker det med att dela dom i bitar?

Hade nog blivit riktigt skönt med typ 2 cider eller nån öl nu

Hur som helst, må väl!

/Mvh
Citera
2020-04-26, 11:29
Medlem
exteriorzs avatar
Haha hur många här inne som har knaprat ofantligas mängder blå och alltid trott att dom fått äkta ksalol har tillslut fått tag på svenska upjohn90 dom lila och testar ett mg svensk alpro och känner någonting som din blåa ksalol aldrig någonsin gett så får man ångest när man tänker på alla pengarna man slösas på blå genom åren som antagligen varit underdoserade till fulla med andra rc benz så
Men ändå fått något typ av välmående
Citera
2020-04-26, 22:17
Medlem
partykings avatar
Varit ren i 5 dagar nu, tog xanor i typ 3-4 veckor dagligen 1mg, va nyligen ute på en promenad och det va extremt jobbigt att bara gå.. fick typ stanna och andas ibland eftersom det blev jobbigt att andas. Är detta symtom på panikångest eller något liknande? Är övrigt vältränad.
Citera
2020-04-27, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av partyking
Varit ren i 5 dagar nu, tog xanor i typ 3-4 veckor dagligen 1mg, va nyligen ute på en promenad och det va extremt jobbigt att bara gå.. fick typ stanna och andas ibland eftersom det blev jobbigt att andas. Är detta symtom på panikångest eller något liknande? Är övrigt vältränad.
Låter bara som avtändning. Jag orkar knappt plocka ur disken utan att behöva pausa och andas lite extra Har du andra symptom som skulle kunna tyda på panikångest?
Citera
2020-04-27, 18:41
Medlem
Hej!

Har haft rejält med ångest ett bra tag nu och känner jag behöver ta något inför kvällen.

Har kommit över Ksalol i förpackning (1 mg).

Kan 1 mg vara för mycket eller vad rekommenderar ni i dosering för en person utan tolerans?

Obs, syftet är inte att flumma utan jag vill bara bli kvitt ångesten och känna en lättnad.

Väger cirka 85 kg.
Citera
2020-04-27, 19:01
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salax
Hej!

Har haft rejält med ångest ett bra tag nu och känner jag behöver ta något inför kvällen.

Kan 1 mg vara för mycket eller vad rekommenderar ni i dosering för en person utan tolerans?

Obs, syftet är inte att flumma utan jag vill bara bli kvitt ångesten och känna en lättnad.

Väger cirka 85 kg.
Lugnt att ta en, det värsta som kan hända är att du somnar skönt.

//Tripportreat
Citera
2020-04-27, 19:13
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Hej!

Väger cirka 85 kg.

Ha i åtanke att Ksalol kan vara kraftigt underdoserade. Oavsett vilket så lär du märka det.
Citera
2020-04-27, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Lugnt att ta en, det värsta som kan hända är att du somnar skönt.

//Tripportreat

Tackar!
Citera
2020-04-27, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Ha i åtanke att Ksalol kan vara kraftigt underdoserade. Oavsett vilket så lär du märka det.

Jo jag läste det. Hellre underdoserade än tvärtom!
Citera
2020-04-27, 19:33
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Jo jag läste det. Hellre underdoserade än tvärtom!

Det behöver du inte vara rädd för
Citera
2020-04-27, 20:51
Medlem
partykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexamera
Låter bara som avtändning. Jag orkar knappt plocka ur disken utan att behöva pausa och andas lite extra Har du andra symptom som skulle kunna tyda på panikångest?
jobbig ångest + muskelvärk som fan, bara värker i kroppen av smärta överallt i överkroppen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in