2020-04-26, 20:30
Moderator
Dr Kings avatar
Grymt imponerande insats av Frida i jägarvilan
Å andra sidan visar det också skillnaden på en mer eller mindre aktiv idrottare som Frida var efter att ha lagt av några månader innan inspelningen och en som har karriären ett antal år bakom sig som de flesta deltagarna genom åren.
Citera
2020-04-26, 20:34
Medlem
Smerchs avatar
Det var galet att se, men det är klart att det är en mer naturlig position för skidåkare, särskilt alpina. Utöver det så är det ju precis som förra grenen rätt mycket en tävling som den som väger minst kommer vinna.

Att de andra knappt tog hennes tid tillsammans är sant, samtidigt led hon nog knappt en femtedel lika mycket som någon av de andra heller...
Citera
2020-04-26, 20:51
Medlem
catforwardpowers avatar
Skräll, de kanske två största favoriterna Sanna och Henrik möts i nattduell
Citera
2020-04-26, 20:59
Medlem
Jon.Holmss avatar
Japp, verkligen imponerande av Frida 👍

En annan sak: Någon som vet vilken sportklocka det är som Sanna Kallur använder i programmet? Är det en Polar?
Citera
2020-04-26, 21:02
Medlem
Readyfreddies avatar
Trodde Frida skulle vara lite för tung för jägarvila, men icke
Grymt imponerande och fantastiskt välsvarvade lår har hon.

Köttbullen Kim hade ingen tur med grenarna men kan nog bli farlig till slut.

Bra att Hernik slog ut Sanna, hon stod allt för tillbakalutad i nattduellen.
Citera
2020-04-26, 21:29
Medlem
Lillarapunzels avatar
Ja, Frida var ju helt osannolik i jägarvilan! Maken till insats har jag då aldrig sett!
Tycker även att Kims insats i den sista grenen var imponerande!
Citera
2020-04-26, 21:32
Medlem
Var lite besviken på Sanna i duellen. Trodde en sprinter borde ha lite bättre reaktionsförmåga. Är kanske annorlunda att lyssna kontra att se.

Tror Frida och Pernilla kommer att få det svårt nästa vecka av det man såg av vilka grenar som kommer.
Citera
2020-04-26, 21:54
Medlem
Bra nivå på programmet idag. Skönt att slippa se slagpåsar som Hansen och Öqvist.

Nu hoppas jag att man slutar ge Pernilla fördelar med en massa statiska grenar. Mer hinderbanor och löp så åker hon ut så det skriker om det.
Citera
2020-04-26, 22:08
Medlem
Mclarengbgs avatar
Jag är lite förvånad över att SVT hade med Susannas historia om den ungerske haren, farthållaren. De brukar inte ha med så många anekdoter som sägs vid matbordet.
Citera
2020-04-26, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Köttbullen Kim hade ingen tur med grenarna men kan nog bli farlig till slut.

Gött att han fick den sista (vilket också blev räddningen) i alla fall, helt chanslös i de statiska om man jämför med övrigas kroppsbyggnad.

Noterbart är att både 1an (Kallur) och 2an (Ingemarsdotter) från första gruppen är utslagna, bara Tornéus(3) som är kvar.
Citera
2020-04-26, 22:35
Avslutad
Så jävla glad att Kim vann den sista grenen och undvek natt duellen! Får man se sin favorit nästa söndag Oxå!
Sjukt det Frida gjorde , hon kunde kört längre , det rekordet kommer inte slås!
Citera
2020-04-26, 23:22
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Jag är lite förvånad över att SVT hade med Susannas historia om den ungerske haren, farthållaren. De brukar inte ha med så många anekdoter som sägs vid matbordet.

Det var inte den bästa berättelsen jag hört, när hon frågade om hon "skulle dra den" trodde jag att hon skulle lägga till något mer än att Kajsa tog singelrummet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in