2022-04-24, 20:49
Medlem
Enmansdemos avatar
Antonio har gjort ett felaktigt färgval på sina örsnibbar
Citera
2022-04-24, 20:54
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
känns inte andra gruppen mycket starkare?
Ja, jag tycker det.
Citera
2022-04-24, 20:54
Moderator
Dr Kings avatar
Henkas min när han snackade sponsring med Emma Green var obetalbar. Ni har alltså inte bara fått grejer av sponsorer. Ni har alltså fått PENGAR av sponsorer

Att bygglager och dans-Henke nu är immun är riktigt starkt av honom men måste också ses som ett underbetyg till de andra.
Citera
2022-04-24, 21:02
Medlem
MuntertMongos avatar
Men vad är det för homofilier SVT börjat med, sista staven i nattduellen å sen "vem som vinner får ni se nästa vecka". För i helvete bögjävlar ni snor mina skattepengar men beter er som amerikansk horreklamstv! Har det varit så här länge, eller började dom böga sig nu!?
Citera
2022-04-24, 21:27
Medlem
Barytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Lejnegard till Henrik: och du fick träffa frugan..

Henrik: ja de va trevligt

Lejne: ja jag hörde att ni tog en svängom..
Nudge, nudge... onT, jag är mäkta imponerad av dansaren. Starkt jobbat!
Citera
2022-04-24, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Men vad är det för homofilier SVT börjat med, sista staven i nattduellen å sen "vem som vinner får ni se nästa vecka". För i helvete bögjävlar ni snor mina skattepengar men beter er som amerikansk horreklamstv! Har det varit så här länge, eller började dom böga sig nu!?

Det är töntigt ja, har sett att dom gjort sådär förr.
Citera
2022-04-24, 21:48
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Det är töntigt ja, har sett att dom gjort sådär förr.

Jaha, där ser man. Har inte sett ett helt avsnitt på eoner och nu var första gången som man tänkte försöka se hela och det slutar med antiklimaxet att "du måste se nästa för att veta hur det går". Obegripligt varför man håller på så, jag är inte ute efter att boka in alla söndagkvällar för att följa skiten slaviskt, inte heller sitta och vakta på svtplay när nya avsnitt kommer, utan söker en timmes avkopplande underhållning inför en arbetsvecka där man ska bidra till samhället. Men vad van får man för pengarna!?
Citera
2022-04-25, 03:10
Medlem
Citat:
Jaha, där ser man. Har inte sett ett helt avsnitt på eoner och nu var första gången som man tänkte försöka se hela och det slutar med antiklimaxet att "du måste se nästa för att veta hur det går". Obegripligt varför man håller på så, jag är inte ute efter att boka in alla söndagkvällar för att följa skiten slaviskt, inte heller sitta och vakta på svtplay när nya avsnitt kommer, utan söker en timmes avkopplande underhållning inför en arbetsvecka där man ska bidra till samhället. Men vad van får man för pengarna!?

Gjorde lite efterforskningar och tydligen gjorde man samma sak redan säsongen 2016. Orsaken den gången ska ha varit att något avsnitt hade för mycket material och något för lite så man behövde "knuffa" programminutrar från en episod till en annan. Om det sen var hela sanningen låter jag vara osagt.
Citera
2022-04-25, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Vilken 60-årig gubbe väger 60 kg här? Ok. Förstår var du menar men övedriv lagom..

Förra året var Tomas Eriksson med och mötte några Amazoner. Kändes det rättvist att han skulle rulla upp en 80-kilos stålkula medans tjejerna fick 60-kilos oavsett ålder och vikt?

Än värre blir det när det kommer till löpning. Killarna tvingas springa 10-20% längre än tjejerna. När blev kondition en manlig överlägsen egenskap? Nä, rättvist blir det endast om man slopar alla handikapp och låter alla tävla med samma förutsättningar. Låt styrketävlingar utgå från personens vikt och inget annat.
Citera
2022-04-25, 16:38
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:

Det måste finnas något bättre att ägna sig åt än denna bedrövelse. Såg att programledaren hatar pengar. Ja när man fångar dem så lätt så uppstår lätt en vanföreställning.
Citera
2022-04-25, 23:27
Medlem
Dans-Henrik tyckte jag var en schysst typ i början, men har blivit mer mjäkig och sossig senaste avsnitten. Han har ju det klassiska rättvisetänket på en 8-årings nivå som utmärker sossar.

Han har känt sig orättvist behandlad sedan Frida visade lite balls och vågade bryta tramstrenden att den som är näst sist alltid ska hamna i nattduell, känns som de likagärna kan göra reglerna att de två sista möts.punkt.

Henrik var ju tvungen att mansplaina för Frida hur rättvis han var som gjorde henne anonym.
Citera
2022-04-26, 11:47
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Dans-Henrik tyckte jag var en schysst typ i början, men har blivit mer mjäkig och sossig senaste avsnitten. Han har ju det klassiska rättvisetänket på en 8-årings nivå som utmärker sossar.

Han har känt sig orättvist behandlad sedan Frida visade lite balls och vågade bryta tramstrenden att den som är näst sist alltid ska hamna i nattduell, känns som de likagärna kan göra reglerna att de två sista möts.punkt.

Henrik var ju tvungen att mansplaina för Frida hur rättvis han var som gjorde henne anonym.
Immun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in