2020-04-26, 14:49
Avslutad
Jag har lagt märke till att vissa fb konton slutar skriva och plötsligt är det något nytt konto (3 inlagg hittills)
Som verkar sprida falsk information , jag tror nämligen inte att hon var/är våldsam.
Senast redigerad av Massonite 2020-04-26 kl. 15:04.
Citera
2020-04-26, 14:50
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdolf1
Är du säker på att cassie använder droger? Vet du detta för ett faktum? Eller så hörde du det från nån annan? Är det faktum eller spekulationer?
Jepp, lite väl mycket sånt + att hon skulle vara aggressiv, från nyreggade skribenter. Det behövs nog lite domar eller liknande för att man skall ta det på allvar.

Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Kvinnan blev kanske adopterad ! Till Hou i Danmark , vad tror ni ?
Undra va ho hette som barn i Tonga innan adoptionen. Kanske går att söka mer om det kanske skulle kunna finnas
eventuella genetiska mentala sjukdomar i någon familj i Tonga.
Långskott naturligtvis men finns det någon möjlighet så skulle även jag vilja veta mer om kvinnan.

Inte för att försvara eller utöva någon "professor vetenskap" , mest för att fallet är intressant.
Du tänker att hon skulle ha lidit av Kuru-sjukan, pga. kannibalism på Tonga. Man blir inte aggressiv av den, tvärtom.

Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Usch , det är så tragiskt. Jag inbillar mig att det faktiskt hänt i samband med någon form av måltid.
Många människor vet jag är enormt griniga utan morgon kaffet , kanske hon rökte också (det vet jag inte) men isåfall är det sug efter morgon blossen och kaffe. Hade själv en flickvän för ett antal år sedan som drog kniv mot mig när jag gömt hennes cigg. Hade jag retat henne då så hade hon gått till attack mot mig garanterat.
Ja, ibland räcker det som bekant att säga festlig ost så åker kniven fram.
Citera
2020-04-26, 15:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jepp, lite väl mycket sånt + att hon skulle vara aggressiv, från nyreggade skribenter. Det behövs nog lite domar eller liknande för att man skall ta det på allvar.

Du tänker att hon skulle ha lidit av Kuru-sjukan, pga. kannibalism på Tonga. Man blir inte aggressiv av den, tvärtom.

Ja, ibland räcker det som bekant att säga festlig ost så åker kniven fram.
Ja det var just om sjukdom finns genetiskt bland folket pga kanibalismen. Tack ska du ha Enoch.
Då kan man alltså utesluta att kvinnan varit argsint från födseln. Jag har mycket svårt att tro att hon var våldsam rent allmänt. Det skulle framkommit att hela LA känner till henne isåfall.
Citera
2020-04-26, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback
Är det så? Verkligen
Jag tror att du ljuger. För det kommer att märkas i arresten isåfall.

Ljuger? Den uppfattningen jag har utav henne är att hon är en våldsam person? Och det är i princip de enda sidorna jag sett utav henne?
Citera
2020-04-26, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdolf1
Det är bra att vi säger det vi vet är sant här. Det är viktigt att vi inte hittar på och sprider lögner om tim eller cassie. Cassie är ingen naturlig våldsam person.
Självklart! Det bidrar inte till något att sprida lögner och hittepå, cassie kanske inte är en naturligt våldsam person men de är de enda sidorna jag sett och upplevt utav henne, därav min uppfattning av henne
Citera
2020-04-26, 15:21
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajsi556
Självklart! Det bidrar inte till något att sprida lögner och hittepå, cassie kanske inte är en naturligt våldsam person men de är de enda sidorna jag sett och upplevt utav henne, därav min uppfattning av henne
Berätta mer? Är hon anmäld eller dömd för våld?
Citera
2020-04-26, 15:27
Medlem
Citat:
Nej så vitt jag vet är hon inte dömd för något brott överhuvudtaget
Citera
2020-04-26, 15:31
Medlem
Lbme94s avatar
Citat:

Tim är inte heller dömd (anmäld vet jag ej) för något våldsbrott, men när det sägs att han var våldsam är det inget som ifrågasätts. Det är trots allt han som är offret, tydligen var Cassie våldsam på något sätt med tanke på att hon högg ihjäl honom, oavsett anledning.
Som jag kommentera tidigare, en vän till Tim säger att hon försökt döda honom innan och att allt inte stod rätt till med henne. Det finns alltså flera stycken som säger att båda två var våldsamma.
Citera
2020-04-26, 15:36
Avslutad
Citat:
Nej så vitt jag vet är hon inte dömd för något brott överhuvudtaget
Du kanske menar att hon är lite nonchalant , inte vill prata med dig, för sådana människor kan ofta bli tolkade som våldsamma och lite högljudda.
Citera
2020-04-26, 15:40
Medlem
Citat:
Du kanske menar att hon är lite nonchalant , inte vill prata med dig, för sådana människor kan ofta bli tolkade som våldsamma och lite högljudda.
Använde mig kanske av fel ordval, det jag menar är att hon tenderar till att vara våldsam, låt säga att det inte är en brud man vill hamna på fel fot med.
Citera
2020-04-26, 15:46
Avslutad
Citat:
Använde mig kanske av fel ordval, det jag menar är att hon tenderar till att vara våldsam, låt säga att det inte är en brud man vill hamna på fel fot med.
Ahh ok . Då har hon en kort stubin med andra ord.
Ja är det så , kan det finnas en förklaring till att kniv val var vad hon valde.

Fast vi vet inte vad som hänt före hennes eventuella ilska... el rädsla..
Senast redigerad av Fiddleback 2020-04-26 kl. 16:06.
Citera
2020-04-26, 16:09
Medlem
Citat:
Ahh ok . Då har hon en kort stubin med andra ord.
Ja är det så , kan det finnas en förklaring till att kniv val var vad hon valde.

Fast vi vet inte vad som hänt före hennes eventuella ilska... el rädsla..
Nej så är de ju, känns som man gått genom alla tänkbara scenarion i huvudet men kommer inte fram till något som kan ”make sense”. Det ska bli intressant och se vad som står i fupen
Senast redigerad av Hajsi556 2020-04-26 kl. 16:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in