2020-04-26, 00:40
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jassa och Martin Juffsade. Jassa satt på Martin och flåsade tyst men hördes, Kameran visade bara Halva sängen. 30min senare båda är glada och skrattar.
Undrar vad som hände.
Jo alltså jag kollar också 24/7
Men de stängde ner sändningen från rummet så fort de blev klara och började diskutera någonting... mest de jag syftade på
2020-04-26, 00:41
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag kan tänka mig att Samis polare skrattar ihjäl sig både åt denna tråd om dom läser den och hela dokusåpan. Sami är ju kung där och dom övriga får betraktas som en bunt sinnesslöa individer med grava störningar. Hade gärna suttit i det gänget och fått garva ut ordentligt. Dom måste verkligen förlänga sina liv med minst ett år. Sami kommer nog också få sig ett gott skratt den dagen han sätter sig framför datorn.

Du menar hans nazist vänner
2020-04-26, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Tycker du att Martin manipulerar Jass?

Jag tycker att han manipulerat (överlag) sedan han gick in i huset. Det har inte varit övertydligt (förutom första timmen därinne när han kallade sig borgmästare och triggade Alex - känns som att han tog lärdom och anpassade sig till viss del).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jassa och Martin Juffsade. Jassa satt på Martin och flåsade tyst men hördes, Kameran visade bara Halva sängen. 30min senare båda är glada och skrattar.
Undrar vad som hände.

Det roligaste Jass och Martin gjorde var att de åt glass. Några minuter efter viskar hon om han kommit.
Killen har problem med för tidig utlösning. Inte konstig hon vill att han ska slick ahenne.
Måste kolla om tungan är mer uthållig.
De får nog köpa en dildo om hon ska få orgasm.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Ja heder till Sami som orkat snart 100 dagar med dessa fyllon o konstiga människor vem fan hade pallat alltså ?

Sami tycker det är kul ju han har sagt det själv och han vill att det ska komma in mer alkohol.
2020-04-26, 00:43
Medlem
Lunatics avatar
Skulle vara kul att se en Arg, packad Olga i Tvångströja, gagball och Buttplugg springa runt och inte få ur sig ett ord.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Det ser ut som att Martin och Jasmine "klickat" med varandra, delvis på grund av att strategin sammanfaller (sedan de inledde relationen). Jag kan ha fel men tror ändå inte att någon av dem vinner. Jasmine har nog en större chans, kan vara så att många tittare ser henne på samma sätt som när Gynning vann.

Frida har spridit positiv energi därinne men det räcker inte alltid, tydligen är det bättre att gå från osynlig/hatad/kritiserad till "det bättre" (i tittarnas ögon). Baserat på det tippar jag att Sami eller Lennie vinner.
Jag är helt säker på att ingen av dem vinner. Det är Sami Jacobsson som tar hem det hela. Men jag vill ändå att Frida får vara kvar längre än Jasmine och Martin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Vilken omröstning på FB eller Instagram menar du? Jag har varit inne och kollat.
Officiella Instagram är spammat av ett antal personer med samma inlägg.
Dom som spammar på instagram är ju Amilia-fans som är skitarga på Jasmine för att hon pratat illa om henne Oftast samma personer som du säger. För mig kvittar det vem som åker på måndag, men ser helst att det är Frida eller Jasmine. Ska man se det ur ett taktiskt perspektiv så är det ju bäst om Frida åker. Frida är ingen favorit heller och förtjänar inte att vara i finalveckorna ens.
2020-04-26, 00:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Du menar hans nazist vänner
Fast är det verkligen hans vänner när han själv säger att han har tagit avstånd från allt det där?
2020-04-26, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Vilken omröstning på FB eller Instagram menar du? Jag har varit inne och kollat.
Officiella Instagram är spammat av ett antal personer med samma inlägg.
Är du med i tjejgrupper? De stora som girlsquad och pinkroom ? Kolla där ska du se hur många tjejer vi e som vill ha ut henne.
2020-04-26, 00:46
Medlem
Sami är den enda som vet exakta dagar timmar minuter sekunder det är kvar i dårhuset. Hahah han är så skön
2020-04-26, 00:47
Medlem
Eagle35s avatar
Ser man på skådespelerskan har börjat gå i underkläder överallt nu Hon måste visa mer hud för att fiska röster hon har många knep

Haha vem fan vill se henne blir nog - 5000 röster där 😂
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-26 kl. 00:51.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in