2020-04-26, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Han har varit omhändertagen sedan dag två. Pojken har särbehandlats utav dess like. Mamma och pappa har talat med honom i bikten i snitt två gånger i veckan. Denna varelse skall alltså stå i final och få en chans för att vinna miljonen? Är det alltså det albanfamiljen som har hotat TV4 att de bestämmer villkoren? Det är den enda förklaring jag kan hitta.

Jag förstår verkligen inte vad det är som är så roligt med honom som fansen nämner. Bortskämd, skrikig, har flera ansikten och dum. När han får sina utbrott kommer blatten fram. Honom blir man tydligen aldrig av med då han alltid räddas på något sätt. Lennie har jag även velat ha ut sedan start då han tillför ännu mindre än den pojken. Frida börjar kännas som att hon vill ta över Analias roll vid sidan av dom två.

Nej, Sami, Julia och Martin i final.
2020-04-26, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Typ mikrometer...nu blir det 3 min action.
så ointressant. Har aldrig någonsin varit så ointresserad av någon knulleri.
2020-04-26, 00:15
Medlem
Lunatics avatar
Hörde flåsande i sovrum2 kameran. missar jag knullandet mellan Jassa och Martin. vafan
2020-04-26, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Tråkigt att första gången han blir kär efter sju år är i en tjej som Jass. Det måste vara huset. Kan inte tänka mig att han hade startat något med henne på utsidan. Han behöver en tjej som har något innanför pannbenet, typ som Amilia men i en annan förpackning.

Grejen är att hon aldrig ens försöker förstå honom, utan varje gång dem bråkar eller liknande så är hennes ”jobb” att försöka få honom tycka att allt han gjort är fel och att hon har rätt...och så funkar inte i längden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Absolut. Och det här hon kör med honom är inte kärlek. Det är utövande av kontroll och manipulation.

Ja, men det ser ut som att han följer samma spår. "Lika attraherar lika"?
Medlem
Citat:
Tar tillbaka och återgår till min ursprungsplan (blev lite sne under tio minuter).
DumFrida skall ut. Så kan Jullan få lacka vidare på knulldockan och snabbsprutan.

Är det en deal? Vi tar ut Frida på måndag.
2020-04-26, 00:18
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Ja, men det ser ut som att han följer samma spår. "Lika attraherar lika"?

Tycker du att Martin manipulerar Jass?
Medlem
Lunatics avatar
Jassa sitter på Martin framåtböjd och hörde svagt flåsande. Gissar att det är Jassa bara som tar en nypa luft. hehehe
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Jag förstår verkligen inte vad det är som är så roligt med honom som fansen nämner. Bortskämd, skrikig, har flera ansikten och dum. När han får sina utbrott kommer blatten fram. Honom blir man tydligen aldrig av med då han alltid räddas på något sätt. Lennie har jag även velat ha ut sedan start då han tillför ännu mindre än den pojken. Frida börjar kännas som att hon vill ta över Analias roll vid sidan av dom två.
Nej, Sami, Julia och Martin i final.

På måndag skall vi fan rösta på att Martin stannar. Knulldockan har sin fanbase.
Fan är grodan nånstans han hade ju kontakt med den slutna Discord på 19000 medlemmar.
Skall ta och skicka ett meddelande.
2020-04-26, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hörde flåsande i sovrum2 kameran. missar jag knullandet mellan Jassa och Martin. vafan

Vafan när bytte dom säng?
2020-04-26, 00:19
Medlem
Amilia och Anty hänger med Rosanna Charles. "Jag sökte till BB som alla andra" årets lögn.
2020-04-26, 00:20
Medlem
Citat:
På måndag skall vi fan rösta på att Martin stannar. Knulldockan har sin fanbase.
Fan är grodan nånstans han hade ju kontakt med den slutna Discord på 19000 medlemmar.
Skall ta och skicka ett meddelande.

Helt enig där!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in