Citat:
Ursprungligen postat av
Ketchupalskaren
Jag håller med om att det är strategi. Hon hävdar ju fortfarande att de inte har ett förhållande förrän de kommer ut och får se vad som hände med ”kyssen” med Amilia. Ändå knullar hon med Martin, säger att hon älskar honom, håller på med honom konstant mm. Antingen får hon ju skita i vad han eventuellt gjort alternativ göra slut. Visst att de är fast ihop men många gör slut med sina partners samtidigt som man tvingas bo tillsammans. Hon är vidrig och spelar på hela grejen. Tror dock inte att det går hem i stugorna. Jag hoppas verkligen att någon av dem åker ut, då Frida ger så mycket mer än deras pussande. Dessutom är Frida snäll och trevlig, det är varken Jasmine eller Martin,
Det ser ut som att Martin och Jasmine "klickat" med varandra, delvis på grund av att strategin sammanfaller (sedan de inledde relationen). Jag kan ha fel men tror ändå inte att någon av dem vinner. Jasmine har nog en större chans, kan vara så att många tittare ser henne på samma sätt som när Gynning vann.
Frida har spridit positiv energi därinne men det räcker inte alltid, tydligen är det bättre att gå från osynlig/hatad/kritiserad till "det bättre" (i tittarnas ögon). Baserat på det tippar jag att Sami eller Lennie vinner.