2020-04-26, 00:33
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Varför var s2 avstängt så länge? Vad är era gissningar?

Min är att Jasmine sa något kränkande till Martin tex- du slog mig när vi knullade, eller varför kommer bara du för, du utnyttjar bara mig... ja ni fattar sånt hon säger hela tiden
Jassa och Martin Juffsade. Jassa satt på Martin och flåsade tyst men hördes, Kameran visade bara Halva sängen. 30min senare båda är glada och skrattar.
Undrar vad som hände.
2020-04-26, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Varför var s2 avstängt så länge? Vad är era gissningar?

Min är att Jasmine sa något kränkande till Martin tex- du slog mig när vi knullade, eller varför kommer bara du för, du utnyttjar bara mig... ja ni fattar sånt hon säger hela tiden

Tror Jasmine sa något om att hon kände sig obekväm så bb blev väl skraj och ville ha bekräftelse att allt var ok typ
2020-04-26, 00:34
Medlem
Jag är så jävla trött på jassa! Hon måste fan åka på måndag, för åker Martin så kommer hon bara sitta och gråta varje natt och det pallar man fan inte. Majoriteten på omröstningar på fb och insta vill ha ut jassa, men hur står ni till det här? Har vi era röster också ?
2020-04-26, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag håller med om att det är strategi. Hon hävdar ju fortfarande att de inte har ett förhållande förrän de kommer ut och får se vad som hände med ”kyssen” med Amilia. Ändå knullar hon med Martin, säger att hon älskar honom, håller på med honom konstant mm. Antingen får hon ju skita i vad han eventuellt gjort alternativ göra slut. Visst att de är fast ihop men många gör slut med sina partners samtidigt som man tvingas bo tillsammans. Hon är vidrig och spelar på hela grejen. Tror dock inte att det går hem i stugorna. Jag hoppas verkligen att någon av dem åker ut, då Frida ger så mycket mer än deras pussande. Dessutom är Frida snäll och trevlig, det är varken Jasmine eller Martin,

Det ser ut som att Martin och Jasmine "klickat" med varandra, delvis på grund av att strategin sammanfaller (sedan de inledde relationen). Jag kan ha fel men tror ändå inte att någon av dem vinner. Jasmine har nog en större chans, kan vara så att många tittare ser henne på samma sätt som när Gynning vann.

Frida har spridit positiv energi därinne men det räcker inte alltid, tydligen är det bättre att gå från osynlig/hatad/kritiserad till "det bättre" (i tittarnas ögon). Baserat på det tippar jag att Sami eller Lennie vinner.
2020-04-26, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Jag är så jävla trött på jassa! Hon måste fan åka på måndag, för åker Martin så kommer hon bara sitta och gråta varje natt och det pallar man fan inte. Majoriteten på omröstningar på fb och insta vill ha ut jassa, men hur står ni till det här? Har vi era röster också ?

Just nu vill jag inget mer än att hon åker, orkar inte se henne nästa vecka oxå
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Tror Jasmine sa något om att hon kände sig obekväm så bb blev väl skraj och ville ha bekräftelse att allt var ok typ
Jupp. dom körde lite vildavästen och Censurerade när dom va klara för att ge tummen upp.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Den korkade DumFrida är sur över att de använder diskbänken.
Vi skall fan inte ha kvar någon mer som gullar med pojken med husporslinet i käften. Lennie mamsen och papsen får räcka.

Vi kan inte missa Jass och Martin. De tillför så oerhört mycket.
Knullar runt i alla sängar och snart blir det bråk med eller utan Frida.
Men dessa små turturduvor måste stanna minst en vecka till.
Medlem
Julia di Leva i gul särk och psyket-ruffsigt hår. Läckert
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Om Jasmine inte kan lita på Martin pga Amillia-grejen osv... vad inte med honom bara, istället för att vara med honom och trycka ner honom konstant
Sen påstår hon att hon älskar honom

Det heter ju Big brother - maktspelet. Och någon tog det till det extrema. Nu är jag elak men...börjar ledsna på denna emotionella utpressningen som verkar pågå mot honom. Sista för inatt är väl att han ska spela Fia med knuff istället för att lägga sig direkt och det blir arga miner.

Edit: och hon sover med Julia ändå och Martin ligger ensam med kudden över huvudet.
Senast redigerad av Leden 2020-04-26 kl. 00:40. Anledning: Felstavning
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ludret ska ut, utan snack om sak. Dem flesta här är enade, och har varit det länge.

Vi på Flashback såg tidigt vilket patrask till luder detta vider är.
2020-04-26, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Tills vi slänger ut någon av dom två därnäst.

Lennie är stark så ha inte någon övertro. Han har sina fans. Kolla oddsen.
Mergim kommer vara nöjd att ha kommit så här långt. 😀
2020-04-26, 00:39
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:

Vilken omröstning på FB eller Instagram menar du? Jag har varit inne och kollat.
Officiella Instagram är spammat av ett antal personer med samma inlägg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in