2020-04-25, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Jag med så låt bli henne
Enda riktiga kvinnan i huset. Så jävla snygg och sexig.
Plus hjärna när hon är nykter.

Tänk det tycker jag med
Julia är snyggast i huset, läcker kvinna.
Hoppas hon får ihop det med Lennie.
Någon sa att han kastar hungriga blickar mot Julia.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Så var det nog, Jisses va sliten hon var på den tiden men charmig som fasen till skillnad från Jasmine som tror hon ska bli en ny Gynning

Citat:

Fasen Gynning, du väcker riktiga känslor nu. Ett guldkorn i BB historia.

För att inte tala om den helt öppna sexscenen från samma säsong i badrummet mellan Henrik och Rebecca. Sånt saknas verkligen i denna säsong. Dock finns det ju inget deltagarmaterial till det.
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Därför blir vi inte provocerade av kärleken i någon form, romantisk eller vänskap. Jag har släkt och vänner som är gay och blir beklämd när jag läser hur de uttalar sig om Mergim och Lennie.
Två killar som inte dricker och har inte gjort något de behöver skämmas över.
Fast på något vis verkar du ju bli provocerad då du ’alltid’ drar in Sami i inlägg som handlar om Mergim
Speciellt beklämd kan du ju inte vara när du själv skriver nedsättande om Sami, just saying.
Dessutom dricker båda två...
2020-04-25, 21:15
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Sami sup lite förfan. Någon gång gör väl inget, du behöver inte återgå till att vara alkis bara för att du dricker lite.

Släpp loss tråkmåns.
Jo, för någon som har tendensen till att inte kunna sluta dricka så gör det rätt mycket att supa till en gång. Återfall kallas det.

OnT: Om produktionen varierar sig lite med musik samt ger in mer alkohol till dom andra så kanske festerna skulle bli lite roligare istället för alla enformiga fester gång på gång. Helst sprit ska in.

Fan, spela gamla klassiker, tror stämningen hade vart roligare om dom fick höra Beethoven än vad den är med dessa låtar efter att ha hört dom på repeat varje fest i över 70 dagar.
2020-04-25, 21:15
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Dom är riktiga förebilder enligt mig. 👊
Önskar fler vågade vara dom dom. Styrka i dess finaste form 💪
Dåliga förebilder då de inte kan stå för sin sexualitet, de är inte bättre än dem som föraktar homosexuella enligt min mening.
2020-04-25, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja hon tyckte väl det såg uppenbart ut vad som pågick.
Tror alla där inne ser det. Satt de inte och prata om det för några veckor sedan? Jag har då aldrig sett mina manliga vänner hålla på sådär. Mitt ex och hans polare tyckte jag var extrema men inte fan låg de och kramades i sängen hela tiden,
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Tänk det tycker jag med
Julia är snyggast i huset, läcker kvinna.
Hoppas hon får ihop det med Lennie.
Någon sa att han kastar hungriga blickar mot Julia.

Ja, jag har också märkt det lite grann. Jag förstår honom i så fall.
Lennie måste stäppa upp lite dock.
Medlem
Conny63s avatar
Ja heder till Sami som orkat snart 100 dagar med dessa fyllon o konstiga människor vem fan hade pallat alltså ?
Medlem
Zoom008s avatar
Jag kan tänka mig att Samis polare skrattar ihjäl sig både åt denna tråd om dom läser den och hela dokusåpan. Sami är ju kung där och dom övriga får betraktas som en bunt sinnesslöa individer med grava störningar. Hade gärna suttit i det gänget och fått garva ut ordentligt. Dom måste verkligen förlänga sina liv med minst ett år. Sami kommer nog också få sig ett gott skratt den dagen han sätter sig framför datorn.
2020-04-25, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Även under en sanning och konka ställde hon frågan till Mergim igen om han gillar tjejer eller killar.
Jag vet! Då svarade han att han var straight. Han är så mycket bög man kan bli. Till och med Patsy låg i lä där.
2020-04-25, 21:17
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
För att inte tala om den helt öppna sexscenen från samma säsong i badrummet mellan Henrik och Rebecca. Sånt saknas verkligen i denna säsong. Dock finns det ju inget deltagarmaterial till det.
Och i bikten, glöm inte bakifrån bikten, det var tider det
2020-04-25, 21:18
Medlem
ProfessorBrakskits avatar
Citat:
Jag med så låt bli henne
Enda riktiga kvinnan i huset. Så jävla snygg och sexig.
Plus hjärna när hon är nykter.

Dessvärre är hon ju sällan nykter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in