2020-04-24, 14:23
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Rickard Olsson lämnar Bingolotto.
Hans kontrakt går ut efter den här säsongen och eftersom läkare har avrått honom från att arbeta de närmaste veckorna hoppar han av redan nu.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/naxkRa/rickard-olsson-lamnar-bingolotto
Tror nog att det beror på dickpics &fyllekörning som gör att han väljer att inte fortsätta. Inte "förkylning".
Citera
2020-04-24, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Hmmm

Jag har en egen upplevelse av Rickard och hans alkoholintag.

För några år sedan, en sommar, bodde jag ett par nätter på Posthotellet i Göteborg. Detta var samtidigt som Rickard var värd för något sommarprogram som spelades in på Trädgårdsföreningen inte långt från hotellet.

En kväll sitter jag på restaurangen en trappa upp och Rickard kommer in och sätter sig vid bordet bredvid och läser i några papper. Han beställer in en öl som han i princip sveper i sig på mindre än en minut. Strax efter kommer servitören dit och säger ”Skall jag byta ut den för dig?”. Det var så uppenbart att denna servitör visste vad som förväntades och var snabbt ute med en ny öl. Även den inmundigades snabbt. Ett par nya öl serverades.
En stund senare dök ytterligare en snubbe upp och satte sig vid Rickard, de började diskutera lågmält och jag kände att Rickard verkar ju vara en ganska skön tillbakadragen typ egentligen. Långt ifrån den spralliga programledaren som man sett på TV. Diskussionerna med den andra snubben var verkligen diskreta och lugna. Rickard verkade inte vara det minsta berusad trots en antal starkisar.

Sedan hände Det.

In kommer 2 skönheter och sätter sig vid samma bord som Rickard och den andra snubben, det verkade som att de kände varandra så inget konstigt med det.

Men Rickard blev som förbytt. Helt plötsligt blev han precis så som man ser honom i TV, han börjar skratta och hålla låda och sällskapet skrattade med. Jag som satt bredvid blev rätt överraskad över den totala miljösvängningen. Detta kanske inte låter så konstigt nu när jag återger det, men jag kan lova att det kändes som Dr Jekyll och Mr Hyde.

Men det som jag reagerade mest på var hans professionella öl-häveri, det var nog inte första gången om man säger så. Dock var det gångavstånd till jobbet för honom dagen efter.

så är de flesta "kändisarna". påminner ganska mycket om "säljare". dricker mycket, sätter på alla möjliga luder, och snackar mestadels skit spciellt när de är i sällskap med folk de inte känner. sätter sig i alla möjliga slags skitsituationer på grund av att de har alldeles för låg intelligens.
Senast redigerad av PLOkaek 2020-04-24 kl. 14:36.
Citera
2020-04-24, 14:37
Medlem
Svårt att jobba hemifrån när man gör TV jobb...

Har träffat R.O ett par gånger och måste säga att han känns jäkligt reko som person.

Dick pick´s och fyllestyrning är han väl knappast ensam om att ha i sitt bagage.

Tråkigt i alla fall för honom och hans familj.
Citera
2020-04-24, 14:56
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klanten11
Svårt att jobba hemifrån när man gör TV jobb...

Har träffat R.O ett par gånger och måste säga att han känns jäkligt reko som person.

Dick pick´s och fyllestyrning är han väl knappast ensam om att ha i sitt bagage.

Tråkigt i alla fall för honom och hans familj.

Visst är han reko live.
Men med det jobb han har så ska ett helt mediahus stå bakom honom. Och då är det bara PK 100 som gäller. Och det vet han.

Förstår inte dickpicsen ...? Så onödigt.
Rattfyllan var ett ”dagen efter” misstag. Hade kunnat funka med avbön.
Men picken i bilder till motsatt kön.
Inte en chans.

Citera
2020-04-24, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Visst är han reko live.
Men med det jobb han har så ska ett helt mediahus stå bakom honom. Och då är det bara PK 100 som gäller. Och det vet han.

Förstår inte dickpicsen ...? Så onödigt.
Rattfyllan var ett ”dagen efter” misstag. Hade kunnat funka med avbön.
Men picken i bilder till motsatt kön.
Inte en chans.

Håller med om att både kuk bilderna och rattfyllan var "klantigt", men att ett helt mediahus ska stå bakom honom köper jag inte. Nu blev ju han dömd och offentligt uthängd, men har du en aning om hur många av våra PK kändisar som flyger under radarn? Knappast att produktionsbolagen backar dom som får det svårt. Undantag för Viasat och Göran Zachrisson som skötte det väldigt professionellt.
Citera
2020-04-24, 15:43
Medlem
Soterns avatar
En vuxen människa som skickar kukbilder. Då är man antingen gravt alkoholiserad eller har blivit knäpp på annat sätt.
Citera
2020-04-24, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
En vuxen människa som skickar kukbilder. Då är man antingen gravt alkoholiserad eller har blivit knäpp på annat sätt.
Håller med dig.Ingen normal människa sysslar med sådana bilder. Jag tror inte att väljer att hoppa av Bingolotto, har har säkert fått sparken.
Citera
2020-04-24, 16:22
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Rickard Olsson lämnar Bingolotto.
Hans kontrakt går ut efter den här säsongen och eftersom läkare har avrått honom från att arbeta de närmaste veckorna hoppar han av redan nu.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/naxkRa/rickard-olsson-lamnar-bingolotto
Det där tror nog inte ens Rille själv på. Det står alltmer klart att hans dick pics nu har hunnit ifatt honom och att han nu får lämna med svansen mellan benen.

Frågan är vilken kanal han nu skall gå till. Finns det någon som vill ha honom eller kommer han att sluta sin karriär som Youtuber.
Citera
2020-04-24, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Håller med dig.Ingen normal människa sysslar med sådana bilder. Jag tror inte att väljer att hoppa av Bingolotto, har har säkert fått sparken.
Dom har nog diplomatiskt kommit överrens om att det nog är bäst för alla att göra en sk timeout..
Har kan alkoproblem och ett tvångsmässigt förkärlek till att skicka bilder på sin penis.Så har han säker skickat vissa som kommit fel.Tex,till en kvinnlig chef.
Vilken ångest det måste vara för Ricky att läsa sånt här....För,visst är du här..?
Citera
2020-04-24, 16:39
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klanten11
Håller med om att både kuk bilderna och rattfyllan var "klantigt", men att ett helt mediahus ska stå bakom honom köper jag inte. Nu blev ju han dömd och offentligt uthängd, men har du en aning om hur många av våra PK kändisar som flyger under radarn? Knappast att produktionsbolagen backar dom som får det svårt. Undantag för Viasat och Göran Zachrisson som skötte det väldigt professionellt.

Du missförstår nog mig.
Jag menar att TV4 kunde leva med att RO körde ”dagen efter” iom att han gjorde en kraftig avbön. Och den nyheten kom ju ut till offentlighet.

Men när nu ”snoppbilderna” cirkulerar i lönndom för dom flesta då ställer sig inte mediehuset TV4 (Telia m fl) bakom utan då får RO kliva av pga läkarordination och nåt mummel om förkylning. I avvaktan för att se.
Sen ber dom en stilla bön att inte någon som helst info om dickpicks ska nå längre än det har gjort nu. Att det ska falla i glömska. Och gör det inte det utan blir offentligt.
Då får han lämna in.

Den grejen backar ingen arbetsgivare upp.

,
Citera
2020-04-24, 16:41
Medlem
Opportunitiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Dom har nog diplomatiskt kommit överrens om att det nog är bäst för alla att göra en sk timeout..
Har kan alkoproblem och ett tvångsmässigt förkärlek till att skicka bilder på sin penis.Så har han säker skickat vissa som kommit fel.Tex,till en kvinnlig chef.
Vilken ångest det måste vara för Ricky att läsa sånt här....För,visst är du här..?

Jajjemen *vinkevink*
Citera
2020-04-24, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Du missförstår nog mig.
Jag menar att TV4 kunde leva med att RO körde ”dagen efter” iom att han gjorde en kraftig avbön. Och den nyheten kom ju ut till offentlighet.

Men när nu ”snoppbilderna” cirkulerar i lönndom för dom flesta då ställer sig inte mediehuset TV4 (Telia m fl) bakom utan då får RO kliva av pga läkarordination och nåt mummel om förkylning. I avvaktan för att se.
Sen ber dom en stilla bön att inte någon som helst info om dickpicks ska nå längre än det har gjort nu. Att det ska falla i glömska. Och gör det inte det utan blir offentligt.
Då får han lämna in.

Den grejen backar ingen arbetsgivare upp.

,
Ja, du har rätt. Snoppbilderna fällde honom, men tro inte för en sekund att TV4 med flera skulle backa honom. Det finns många på deras lista, och lika många utanför som bara väntar på att få ta över hans roll.

Jobbat med media så jag vet! Värre ormar än dom i media branschen är svårt att hitta. Jobbat 20 år på sjön och där var ett handslag en hederssak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in