Citat:
Ursprungligen postat av
TattooedFucker
Yes men bättre o va ren när man sitter och bygga lite muskler
Absolut, jag brukar oftast vara ren och träna när jag sitter. Sist körde jag sex dagar i veckan i 13-15 månader och det gav riktigt bra resultat i och med att jag käkade som ett djur också. Jag hade dom rutinerna under straffet innan det också, men jag fick tyvärr magproblem när jag muckade förra gången och jag gick ner över 15 kg på någon månad bara.
Utan träning så blir det bra långtråkigt att sitta. Träning, mulle och backgammon är standard. De har väl börjat ta bort kortlekar på många anstalter nu, tyvärr.