Citat:
Ursprungligen postat av
Bluebeast72
Vilket skitsnack, nästan så man tror du är polare med ovanstående vendor.
Folk som handlat över 1 år bakåt o BETALAT O GJORT RÄTT FÖR SIG har blivit hotade med utpressningsbrev så håll nu din käft!
Men din jävla pajas, jag pratar om TS och inte dina pundarpolare.

Jag skriver jävligt tydligt dessutom att om andra haft liknande problem är det en annan sak, men du är väl för korkad för att ta till dig så mycket text.
Enligt trådstarten här har TS försökt scamma säljaren (eller någon annan) genom att inte betala för att han fick sina grejer beslagtagna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mustangola
Vet inte hur pass insatt du är men betalningen gick till autosläpp vilket betyder att säljaren fick sina pengar innan jag visste att polisen tagit brevet. Så det är absolut en scam!
Nä, jag handlar inte droger på nätet. Nu var det länge sen jag knarkade men på min tid hade jag en miljard bra irl-kontakter för precis allt så jag har aldrig behövt handla av okända säljare.
Det jag gick på var din egen text där du skriver längst ner att du "spontant inte tänker betala" vad du är skyldig.
Om du redan har betalat för det knarket som blev beslagtaget så är det ju självklart att du inte ska ge några mer pengar.
En bra grej är att han gett sig på så många, då blir det uppenbarligen enklare att identifiera honom.