Det säger Anna själv i ett sms till Bloggbevakning där du kan se det
Hon har alltså påstått att hon betalt. Men jag skulle inte vara förvånad om hon ljuger. Vi får väl se tiden an. Tror inte Tunnan och den familjen har 30K bara så där.
Nu ska Anna iväg och träffa " en helt underbar tjej som hon klickat med" på keramikkursen.
Stackars människa som inte har en aning om vad som väntar henne i form av drama och missförstånd.
Hon har alltså påstått att hon betalt. Men jag skulle inte vara förvånad om hon ljuger. Vi får väl se tiden an. Tror inte Tunnan och den familjen har 30K bara så där.
Inte en chans i helvete att hon har betalat då domen kom den 16/4
Såg lite ur liven. Mycket sång, bland annat "godmorgon" som Kicki sjöng 1981 i mello. Den låten brukade enligt Anna hennes mamma alltid väcka henne med " som liten flicka".
Vet inte hur gammal Anna är men så himla liten kan hon ju inte vart.
I övrigt bara pladder om ingenting, men jag hade tråkigt.
Såg lite ur liven. Mycket sång, bland annat "godmorgon" som Kicki sjöng 1981 i mello. Den låten brukade enligt Anna hennes mamma alltid väcka henne med " som liten flicka".
Vet inte hur gammal Anna är men så himla liten kan hon ju inte vart.
I övrigt bara pladder om ingenting, men jag hade tråkigt.
Anna är född i september 1970 så hon bör ha varit 10 år när liten framfördes i melodifestivalen.
Kan absolut inte stämma. Måste vara fake news. Anna och Jelena är sedan länge BFF och bensinmacks-tänderna blev ju EXAKT som Anna ville ha dem. Dessutom så är tandläkarräkningen en av de (få?) räkningar som Anna, enligt egen uppgift, faktiskt betalat då hon blev så nöjd - med tonfisk och bajs.
För det kan väl inte vara så att Jelena inte längre räknas till skaran av Annas exklusiva vänner? Då måste det hänt något fruktansvärt om älskvärda Anna och Jelena inte längre drar jämnt. Anna är ju verkligen känd för att måna om alla runtikring henne, alltid stötta dem och aldrig tappa tålamodet. En klippa för alla att luta sig mot när det stormar och ett föredöme för alla oss haters.
Eller så är hon i desperat behov av att hosta upp 30 000 kr snarast så att mattfirman får betalt. Då skulle lite försäkrings-/skadeståndspengar för en felbehandling komma väl till pass. Att jobba ihop pengarna är definitivt inget alternativ som finns på Annas världskarta.
Att göra samarbeten, eller affärer överhuvudtaget för den delen, med Anna Book är förmodligen ett "recipe for disaster". Den där stackars mattläggaren har förmodligen inte en susning om begreppet "influencer colabs".