2020-04-20, 18:49
Medlem
denemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Så mycket som hon älskar sig själv skulle hon aldrig skada sig själv på något sätt.

Hon sa väl i tittarfrågorna att hon för typ 1 år sedan inte klarade av att se sig själv i spegeln? Hon kan ha överdrivit och hon kan ha försökt fjäska men om det är så att hon har tyckt så illa om sig själv så finns ju risken att det som väntar henne kommer få en förödande effekt. Alla har vi en brytpunkt.
2020-04-20, 18:51
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Alex möta upp i studion, varför då? För att hånflina henne rakt upp i ansiktet? Näe, det känns sisådär. De trollar nog så det räcker mot varandra inne i huset, når ut till hela landet, även om få bevittnar. Skulle vilja se en reel siffra på totalt engagemang. Över lag under 100k. Säkert 50k....skitsamma. ingen Alex i studion, tippar jag iaf.

OT Bönhör Amilia: Rösta på henne NU!

Jag menade att Antonia mötte upp Alex i studion o sen sa Antonia att hon skulle möta upp Amilia.

Men sen fick jag reda på. Att amilas vänner inte ville ha Antonia där
2020-04-20, 18:51
Medlem
mscatzys avatar
Amilia kommer få en chock när hon får höra vad tittarna tycker om henne och att de flesta har velat rösta ut henne från början men inte kunnat för att hon aldrig har hängt löst.
2020-04-20, 18:52
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Amilia kommer få en chock när hon får höra vad tittarna tycker om henne och att de flesta har velat rösta ut henne från början men inte kunnat för att hon aldrig har hängt löst.

Tror inte hon åker idag.
Svenskar är verkligen dumma, glöm inte det.
2020-04-20, 18:53
Medlem
denemos avatar
Citat:

Precis. Kan inte vara kul att komma ut från ett underhållningsprogram och inse att det har funnits ett kompakt motstånd mot en från i princip dag 1.
2020-04-20, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Du har rätt, fast å andra sidan blir det bara värre ju längre tiden går.
Ut med Jaz i DAG! …..
Ska hänvisa henne hit och säga att hon är jätte poppis så hon får läsa verkligheten om hur vi ser på henne.
2020-04-20, 18:54
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Hon sa väl i tittarfrågorna att hon för typ 1 år sedan inte klarade av att se sig själv i spegeln? Hon kan ha överdrivit och hon kan ha försökt fjäska men om det är så att hon har tyckt så illa om sig själv så finns ju risken att det som väntar henne kommer få en förödande effekt. Alla har vi en brytpunkt.
Sant men det är inte mitt bekymmer. Vissa kanske känner skuld med tanke på vissa bilder/filmer som ligger ute som jag tycker är lite väl elakt och inte ok. Syftar på rumpchocken bland annat.
2020-04-20, 18:55
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Personligen så tycker jag det vore roligare att Amilia åker ut nu av följande anledningar:

*Det är första gången hon är uppe och hon har själv sagt att hon tycker att det vore extra jobbigt att åka ut första gången hon är uppe.
*Hon åker ut mot Jasmine som har varit uppe hur många gånger som helst.
*Hon åker ut mot Martin som teoretiskt ska vara "The Bad Guy" i veckans triangeldrama.
*Hon åker ut mot Julia, Merghim (som båda har varit uppe tidigare om jag minns rätt?) och mot alla andra som är kvar just nu, av vilka få hon värderar särskilt högt.

När, förhoppningsvis *peppar peppar*, Amilia åker ut ikväll så kommer hon först troligen att rationalisera det som att Jasmine är otroligt populär och att hon åkte ut mot henne just för att Jasmine har sådan fanbase och det är troligen det hon kommer säga i studion. Men när hon väl lämnar studion, börjar kolla alla social media osv så kommer hon att märka att motståndet mot henne (Amilia) har varit kompakt sedan de första veckorna. Och det är då hon kommer att förstå hur impopulär hon faktiskt är.

Vid det här laget så kommer jag faktiskt tycka lite synd om Amilia för det skriker, tycker jag, psykisk ohälsa om henne så frågan är hur hon kommer att reagera på all den negativitet hon kommer att möta (vilket jag har bidragit till). Även om jag starkt ogillar henne så hoppas jag ändå inte att hon kommer att skada sig själv eller dylikt.
Oroa dig inte. Hon älskar sig själv på tok för mycket för att göra sig själv illa.

Känner mig lite hängig ändå så osar det feststämning i vårat hus. Champagnen är på kylning och sambon som i vanliga fall är hur lugn som helst, alltså motsatsen till mig går runt och snackar skit om Amilia i var och varannan mening ✊

Ikväll röstas skräcken från Lilla Essingen ut 🍾
2020-04-20, 18:56
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Så här är det, OM Amilia ikväll blir räddad av någon annan deltagare skulle det vara den mest uppenbara korruptionsskandalen i den svenska mediahistorien!!!!
Då borde hela svenska folket JO-anmäla (eller vars fan man anmäler grov korruption!) hela jävla tv4 koncernen !!!🤬🤬
Lugna ner dig för fan. Vi är många som vill ha kvar Amalia och alla tycker inte som du.
2020-04-20, 18:56
Medlem
Spajdors avatar
Måste säga att jag ändå tycker Amilia är fin ikväll. Smart drag att slopa den tröttsamma leoparden.
2020-04-20, 18:57
Medlem
icons avatar
Citat:
Uff, tycker synd om henne att produktionen låtit henne vara kvar på övertid så länge. Hade varit mycket mer skonsamt mot henne om hon hade åkt ut när de flesta ville ha ut henne. Nu har det hunnits bygga upp ett fullständigt oproportionerligt hat emot henne. Produktionen har lurat henne att tro att hon är mer poppis än hon är. De har ett stort ansvar att ge henne stöd efteråt.
2020-04-20, 18:57
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Lugna ner dig för fan. Vi är många som vill ha kvar Amalia och alla tycker inte som du.
Haha nej det är ni inte! Va lever du i för drömvärld. Sluta knarka 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in