2020-04-20, 16:03
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Ja alltså det börjar bli för skevt för att inte kunna så igenom det. En blind borde kunna se igenom hennes spel vid det här laget.. Och dessutom har hon sån sjuk hybris "jag kommer inte kunna åka tunnelbana för att jag är för känd och folk kommer känna igen mig och be om autografer" typ något i den stilen har hon sagt både en och tio ggr..

Skulle vara synd om Jaz åkte ikväll då hon inte kan röra sig fritt i landet pga hennes enorma kändisskap 🙄
2020-04-20, 16:09
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Verkar inte bli Amilia som åker idag, röstningen avslutas 21.30 istället för 21.45, så hon kommer räddas på något sätt. Sista dagen jag kollar på detta program.

Det skulle bli märkligt men att den avslutas 21.30 är att de annonserar att två klarar sig först sedan reklam och sedan ett par klipp därnäst skall tre in i rummet. Att den avslutas 21.30 ger bara mer tid till lite fler frågor och sista klippen den utröstade får se.

Det hade varit mer oroande om röstningen slutade en timme tidigare. Nu kommer det inte finnas tid att sätta igång en ny omröstning. Utgår ifrån erfarenhet av andra typer av omröstningar och det som har annonserats inför denna omröstning där det står klart och tydligt vem man vill ha ut. Tror inte heller på att Frida skulle ha någon slags immunitet det skulle också framgå från början.
2020-04-20, 16:09
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Tack för info, jag har börjat märka det att hen är någon seriefigur som trollar och spammar.
Skönt att denna pedofilkärring Big Fat Mama åker ut ikväll men med den uppmaningen borde hon ha rykt automatiskt. Har två systerdöttrar runt den åldern som kikar på detta och jag vill inte se uppmaningar att de skall umgås med gamla gubbar. Det är avskyvärt.
Minst sagt, fattar inte vad i helvete människan tänkte där!
Skulle det föreställa ett skämt ??
Hoppas hennes partikamrater uppfattade vad fan hon vräkte ur sig, och utesluter henne på livstid.
2020-04-20, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Verkar inte bli Amilia som åker idag, röstningen avslutas 21.30 istället för 21.45, så hon kommer räddas på något sätt. Sista dagen jag kollar på detta program.

Förstår inte varför dom inte gjort så tidigare. Har ju alltid blivit jättestress i slutet av avsnittet för att hinna få med allt
Medlem
TheTerrorists avatar
Kan någon som vet länka amilias insta?
Medlem
Zingo2s avatar
Nu klänger Jassa på Martin igen, fyfan!🤮
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Skulle vara synd om Jaz åkte ikväll då hon inte kan röra sig fritt i landet pga hennes enorma kändisskap 🙄

Du har rätt, fast å andra sidan blir det bara värre ju längre tiden går.
Ut med Jaz i DAG! …..
2020-04-20, 16:17
Medlem
Globalisten55s avatar
Tror att tre får gå in i uppdragsrummet inte fem
2020-04-20, 16:20
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Minst sagt, fattar inte vad i helvete människan tänkte där!
Skulle det föreställa ett skämt ??

Hoppas hennes partikamrater uppfattade vad fan hon vräkte ur sig, och utesluter henne på livstid.
Ja vi här i hemmet och några vänner jag precis talat med funderar på att gå vidare med detta. Önskar att någon har spelat in klippet så vi har underlag. Så jag väntar till kvällen och hoppas att klippet finns tillgängligt. Två deltagare fick lämna pga att ha uttryckt sig illa om judar, vilket naturligtvis var helt rätt. Därför är uppmaningar till småflickor att umgås med mycket äldre män väldigt allvarligt speciellt då det är 11års gräns på BB 2020, vilket inte var tidigare.

Många kan tycka att det här skulle vara en skitsak, precis som i fallet med judar, jag och många andra känner annorlunda då vi ser hur småflickor redan är utsatta för diverse uppmaningar på nätet men detta är helt annorlunda då detta sänds på en nationell TV-kanal. Jag kokar över när man visar sådant och censurerar småskit.
2020-04-20, 16:21
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Tror att tre får gå in i uppdragsrummet inte fem
Tror jag också, Jassa, Martin och Amilia dig. Amilia åker och de andra två äcklen börjar råhångla och kyssa varandra.🤮
2020-04-20, 16:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Ja alltså det börjar bli för skevt för att inte kunna så igenom det. En blind borde kunna se igenom hennes spel vid det här laget.. Och dessutom har hon sån sjuk hybris "jag kommer inte kunna åka tunnelbana för att jag är för känd och folk kommer känna igen mig och be om autografer" typ något i den stilen har hon sagt både en och tio ggr..
Nyss sa hon också att hon hoppades att det var mycket folk på uteserveringarna, då hon vill kunna gå från bord till bord och prata med folk HAHAHA
2020-04-20, 16:24
Medlem
skillemandinkis avatar
Någon som vet om Martin sa ”jävla jude” eller ”jävla Judas” här om dagen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in