2020-04-20, 18:21
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Jag har ångest....

Antonia sa i lördags att hon trodde Amilia skulle ut ur huset o ifall det var så så skulle Antonia åka till studion som hon gjorde med Alex. Men Antonia har nu stories att hon är på ett tåg på väg till Örebro.......

Tänk om Amilia stannar...
Alex möta upp i studion, varför då? För att hånflina henne rakt upp i ansiktet? Näe, det känns sisådär. De trollar nog så det räcker mot varandra inne i huset, når ut till hela landet, även om få bevittnar. Skulle vilja se en reel siffra på totalt engagemang. Över lag under 100k. Säkert 50k....skitsamma. ingen Alex i studion, tippar jag iaf.

OT Bönhör Amilia: Rösta på henne NU!
2020-04-20, 18:22
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Hade BB-produktionen varit korrupt, så hade dom aldrig frågat tittarna om vem dom vill ska lämna.
Även dom följer sociala medier och sett att Amilia är väldigt ”hatad”.

Amilias enda chans att fått stanna hade varit om man fått röstat kvar en av dom fem nominerade.
Exakt, så fort det kom ut att vi fick rösta ut någon förstod man att det äntligen är helt kört för henne.
Inte omöjligt att till och med Amilias älskade produktionkompisar tillslut också tröttnat på henne.
Fast troligtvis låter dom oss rösta ut henne för hennes egen skull, hon hade ju bara blivit mer och mer avskydd annars.
2020-04-20, 18:24
Medlem
Skulle gå in på appen och rösta på att skriket från Halmstad får en biljett hem idag då jag är osäker på om hon kommer att sitta nominerad igen om flodkon skulle ryka. Gula rummet skulle ju få övertag i röstningen mot pink isf. Orkar inte med skriket längre, stör mig mer och mer på henne för varje gång jag ser henne, men väl inne i appen frysen mina fingrar till och rösten i huvet skriker till mig: VA FAN HÅLLER DU PÅ MED? Varav jag la min röst på flodkon som alltid har varit min nr 1 att få ut! Ikväll ska du hem!
2020-04-20, 18:26
Medlem
skillemandinkis avatar
Hon packar ner sin tennisboll! Snälla varför kan hon inte unna de andra den?
2020-04-20, 18:26
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Det folk måste förstå är att detta kan vara enda chansen att få ut Amilia innan finalen,det behöver inte vara sista men det kan vara och då kan vi inte riskera att hon får vara kvar bara för att vi kanske stör oss på Martin/Jas eller vem det nu är. De kan åka hem nästa vecka.
Amilia får inte vinna,jag sticker ut mina ögon om jag måste se hennes äckelnöjda glädje att få alla pengar den 18 maj.
Du kan skona din ögon, Amilia åker ut ikväll! 😁👌👌👌
2020-04-20, 18:27
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Förvånad???
OT Bönhör Amilia: Rösta på henne NU!
2020-04-20, 18:28
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Därför det är Amilia.
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Hon sa på dom att några andra skulle hämta amilia om hon åkte ut.

Haha så fort jag hörde att hon var på väg mot Örebro o såg att hon satt på ett tåg så stängde jag av stories o skrev det förra inlägget tack
Medlem
hela grejen mellan jass och martin är ju för fan fejk det ser man ju nu jassa jävla skådis på ett sätt hoppas jag hon åker idag
2020-04-20, 18:30
Medlem
burialhexs avatar
Alltså åker inte Amilia ut ikväll ger jag upp hoppet om tittarna och BB. Sen nästa måndag ska jass ut.
2020-04-20, 18:31
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Amelia kommer hänga löst varje vecka när ska du fatta det och andra? Men Jasmin kommer aldrig hänga löst igen, speciellt inte nästa vecka.
Men ge dig, klart hon kommer!
Varför har du inbillat dig nåt sånt??🤪

Ot. Amilia ut nu
2020-04-20, 18:34
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Alltså åker inte Amilia ut ikväll ger jag upp hoppet om tittarna och BB. Sen nästa måndag ska jass ut.
Borgmästaren kommer rädda kvar Amalia. Hoppas det som fan då jag vill ha ut fjollorna NU.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in