Citat:
Ursprungligen postat av
Zoom008
Jag vill se Amalia sitta mot Sami i finalen och gråtande bäras ut då han vinner miljonen. Såå kul det skulle vara.

Personligen så tycker jag det vore roligare att Amilia åker ut nu av följande anledningar:
*Det är första gången hon är uppe och hon har själv sagt att hon tycker att det vore extra jobbigt att åka ut första gången hon är uppe.
*Hon åker ut mot Jasmine som har varit uppe hur många gånger som helst.
*Hon åker ut mot Martin som teoretiskt ska vara "The Bad Guy" i veckans triangeldrama.
*Hon åker ut mot Julia, Merghim (som båda har varit uppe tidigare om jag minns rätt?) och mot alla andra som är kvar just nu, av vilka få hon värderar särskilt högt.
När, förhoppningsvis *peppar peppar*, Amilia åker ut ikväll så kommer hon först troligen att rationalisera det som att Jasmine är otroligt populär och att hon åkte ut mot henne just för att Jasmine har sådan fanbase och det är troligen det hon kommer säga i studion. Men när hon väl lämnar studion, börjar kolla alla social media osv så kommer hon att märka att motståndet mot henne (Amilia) har varit kompakt sedan de första veckorna. Och det är då hon kommer att förstå hur impopulär hon faktiskt är.
Vid det här laget så kommer jag faktiskt tycka lite synd om Amilia för det skriker, tycker jag, psykisk ohälsa om henne så frågan är hur hon kommer att reagera på all den negativitet hon kommer att möta (vilket jag har bidragit till). Även om jag starkt ogillar henne så hoppas jag ändå inte att hon kommer att skada sig själv eller dylikt.