2020-04-19, 18:23
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Det enda jag tänkte på vid den kommentaren är att nu har psykopaten SD till och med lurat i sin advokat en historia som verkar trovärdig.
Advokaten kan inte veta men däremot kan han tro att han vet.

Jo ,ligger mycket i det du skriver faktiskt....
Senast redigerad av landbandy 2020-04-19 kl. 18:33.
Citera
2020-04-19, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Visst var det väl så att mannen och kvinnan som gick och samtalade då ,där hade mannen en mörk röst ..
Sänker han rösten kan även SDs röst bli manlig. Kanske. Men fan vet.
Citera
2020-04-19, 18:26
Medlem
landbandys avatar
Lika bra att inse att mördaren är en smart jäkel ...
Senast redigerad av landbandy 2020-04-19 kl. 18:32.
Citera
2020-04-19, 18:28
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2

Han kanske går på Kalle*anka-gas eller krita av just den anledningen?
Citera
2020-04-19, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Jovars ,men det kan ju även varit en helt annan man (antar jag ,såvida inte det finns kvinnor med mörka mansröster ??) .....???

Tänker på : "The Simpsons " ...bl .a ...är det inte en kvinna som har BARTS röst där ?/Off Topic ..
Finns många mörka kvinnoröster. Men SD låter som en tonårstjej. Obehaglig att lyssna på när man vet att det är en "man" man lyssnar på.

Vore intressant att lyssna på SD när han är sanningssägande. Då kanske inte rösten halkar upp en oktav.
Citera
2020-04-19, 18:33
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Att missa att offret ligger 50 meter från bostaden är oerhört klantigt. Svårt att säga om ex länskrim Stockholm kunde löst frågan, men det jag menar är att Örebropolisen hade så mycket interna stridigheter så arbetet fick lida för det.
Helt övertygad om att det hade varit bättre om Peter S hade fått vara kvar.

Var det verkligen 50 m från bostaden jag har läst att det var lite längre..? Om det har ngn betydelse?
Senast redigerad av Smhf 2020-04-19 kl. 18:35.
Citera
2020-04-19, 18:34
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Han kanske går på Kalle*anka-gas eller krita av just den anledningen?

Krita ? Tavelkrita då eller ? Förklara?
Citera
2020-04-19, 18:37
Medlem
Citat:

Lyssnade på hans röst på ett ställe och fick uppfattningen att det inte kunde vara han. Det var det, men pipandet verkar inte vara konstant?
Citera
2020-04-19, 18:40
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enorm
Inte förvånad att du av alla skulle ifrågasätta betydelsen av mitt inlägg. Snarare förväntat! Med tanke på ditt svar samt att du "kände" Lena bekräftar min bild av dig. Tolka in det bäste cashare...

?

Kände henne som en geocaching-kompis ja....inget närgående ,intimt där inte ,sådant behöver jag ej ,utan vanligt skogsvett ute i skogen var vad som gällde för mig och de andra som var med. Då vet du.
Senast redigerad av landbandy 2020-04-19 kl. 18:45.
Citera
2020-04-19, 18:40
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
- det verkar som att S*efan har en Mac arbetsdator (det med tanke på de sökningar som gjorts från L*enas konto) Har hittat några intressanta sidor i FUP om hans arbetsdator.

- Otrevliga inloggningar har även gjorts på L*enas Instagram, hela 27 ggr mellan 27/6-18- 12/1-19, då från olika IP-adresser.

- SD har gjort sökningar redan från mars-18 på ända fram till 11/5 -18"Hitta, låsa och rensa en borttappad Android·• Google-konto Hjälp, Logga in -Google Konton, osv.

Jag lägger upp (om jag hinner) inlägg om några av dessa saker senare. Det finns mycket intressanta saker att hitta i Aktbilagan om SDs IT.
Om han själv inte har en Android så är detta ytterligare ett indicium.
Varför tog inte åklagaren upp detta?
Citera
2020-04-19, 18:42
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Finns många mörka kvinnoröster. Men SD låter som en tonårstjej. Obehaglig att lyssna på när man vet att det är en "man" man lyssnar på.

Hej på dig

Vore intressant att lyssna på SD när han är sanningssägande. Då kanske inte rösten halkar upp en oktav.

Tanken har aldrig slagit dig att SD kan ha ngt fel på stämbanden, men det kanske är överkurs för dig?
Citera
2020-04-19, 18:42
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Vem är Malin? Inte läst om!
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Det har du visst det. Men det är svårt med alla namn och förkortningar som flyter runt i tråden och FUP.

MH är den som i flera år skrev den sjuka och hatfulla bloggen om UW, LW och barnen.

Tack och lov vaknade UW till rejält innan de ens flyttat ihop (trots att de var gifta) och skilde sig.

Hennes ständiga rent sjukliga svartsjuka mot LW, hennes outning av UW och barnen, plus att hon tydligen tog kontakt med HD, har fått en och annan att fundera över henne i denna tråd.

#TeamÅsaHiding
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Hahaha men herregud människa du kan väl iaf försöka dölja din agenda?! 😂

Moschata, här har du Malin Hilgendorfs helt jävla sinnessjuka blogg

https://anonymousfiles.io/jhM0o8eI/
Här kan du bilda dig en egen uppfattning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in