2020-03-04, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Jasså denna WiFog lever vidare Det var som tusen
ja ,den är lika seglivad som vi wifoggare = fucked
Citera
2020-03-19, 16:09
Medlem
i dessa tider borde wifog,ge 10 poäng /reklam,,,så man kan följa med,utvecklingen av coronas framfart,,,,så man får ihop lite poäng, till för att byta till data mb..
Citera
2020-03-24, 09:19
Medlem
har ett problem,,när klickar på reklam,så blippar det bara,den liksom söker ingen reklam,,nån annan med lika fel ? eller blivit bannad ? ,för vad vet jag inte isf,,,
Senast redigerad av gassarn1 2020-03-24 kl. 09:46.
Citera
2020-03-24, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
har ett problem,,när klickar på reklam,så blippar det bara,den liksom söker ingen reklam,,nån annan med lika fel ? eller blivit bannad ? ,för vad vet jag inte isf,,,
funkar nu igen,,,,
Citera
2020-03-31, 12:53
Medlem
haloj,,skulle ladda mitt comviq kort med wifog poäng 8000 p,,poängen drogs men inget sms att comviq fylldes på,,men ser nu att d fylldes på 5 gb,,men inte mera dagar,,,?
Senast redigerad av gassarn1 2020-03-31 kl. 13:07.
Citera
2020-03-31, 17:48
Medlem
Någon som vet vad fasen det är med deras kundtjänst?

Har haft problem med vissa saker i månader (sedan förra året). Har ännu inte fått hjälp med det problemet. Sedan har andra problem tillkommit. Jag kontaktade exempelvis supporten för en månad sedan. Står att det är oläst, men också att konversationen är avslutad. Trots att jag inte har fått något svar. Står att jag kan starta en ny konversation. Startade en ny konversation, med samma frågeställning. Nu är även den nya konversationen oläst, obesvarad och avslutad?

Verkar omöjligt att få svar från supporten när de håller på såhär.
Citera
2020-04-01, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koiho
Någon som vet vad fasen det är med deras kundtjänst?

Har haft problem med vissa saker i månader (sedan förra året). Har ännu inte fått hjälp med det problemet. Sedan har andra problem tillkommit. Jag kontaktade exempelvis supporten för en månad sedan. Står att det är oläst, men också att konversationen är avslutad. Trots att jag inte har fått något svar. Står att jag kan starta en ny konversation. Startade en ny konversation, med samma frågeställning. Nu är även den nya konversationen oläst, obesvarad och avslutad?

Verkar omöjligt att få svar från supporten när de håller på såhär.
dom lägger nog ned snart,,jag kunde inte fylla på comviq kontantkort,med mitt konto,,den sa bara beklagar ,är nåt fel,,,
Citera
2020-04-01, 14:01
Medlem
behövdes kanske så tunga grejer som covid-19 för att få wifog i sank. De har ändå funnits mycket längre än många trott. Synd om de försvinner.
Citera
2020-04-01, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparvodling48
behövdes kanske så tunga grejer som covid-19 för att få wifog i sank. De har ändå funnits mycket längre än många trott. Synd om de försvinner.
ja,,när man suttit 6 år o klickat,,
Citera
2020-04-02, 22:01
Medlem
Kan inte ringa till en comviqtelefon för närvarande. Vet inte om det beror på Wifog.
På datan går reklamen fint nu men på telefonen verkar 3p reklamen avstängd.
Senast redigerad av biomatec 2020-04-02 kl. 22:15.
Citera
2020-04-14, 12:23
Medlem
Farbror Fazers avatar
Förstår inte hur någon skulle orka med något som detta. Det finns lågprisabonnemang på 99/mån, är det så mycket pengar för er så man hellre sitter och klickar på reklamfilmer och samlar poäng dagarna i ända?
Citera
2020-04-14, 13:43
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Förstår inte hur någon skulle orka med något som detta. Det finns lågprisabonnemang på 99/mån, är det så mycket pengar för er så man hellre sitter och klickar på reklamfilmer och samlar poäng dagarna i ända?

ja bra fråga, verkar ju riktat till arbetslösa socialfall som sitter o pillar för att få ihop lite poäng.. fan hallon har väl 4gb surf/ månaden eller nåt för vad 50 spänn? det har väl en hemlös alkis råd med..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in